Bekijk originele versie : wie gaat zich niet kunnen inhouden in de Ramadan
abou_gizoe
27-08-2008, 11:43
wie gaat er wel mastruberen en/of sexen in de avonduren
gewoon even eerlijk zeggen of anoniem stemmen.
ben benieuwd
voor de duidelijkheid!! heb het niet over getrouwde personen..
ik ben getrouwd, dus weet dat er 's avond genoeg taqoet is.
Als je getrouwd bent: natuurlijk ga je volop met partner genieten van geslachtsgemeenschap.
Als je niet getrouwd bent: doe dan wat je wilt! De essentie van het vasten hebben mensen dan totaal niet begrepen. Vasten kan ervoor zorgen dat de behoefte aan geslachtsgemeenschap wordt verminderd, zoals de profeet vrzmh ook al zei. Vasten is een ook een vorm van onderwerping waar dikr (gedenken van allah) aan te pas komt en je je echt overgeeft aan Allah en zoveel mogelijk goed daden probeert te doen, als je in de avond gaat mastruberen of zina begaat, dan twijfel ik of je de essentie wel begrepen hebt of omdat je gewoon standaard vast.
abou_gizoe
27-08-2008, 11:49
ik ben getrouwd, dus weet dat er 's avond genoeg taqoet is.
heb het niet over getrouwde...
maar leuk te weten dat je 's avonds geneukt zal worden:rolleyes:
Als je getrouwd bent: natuurlijk ga je volop met partner genieten van geslachtsgemeenschap.
Als je niet getrouwd bent: doe dan wat je wilt! De essentie van het vasten hebben mensen dan totaal niet begrepen. Vasten kan ervoor zorgen dat de behoefte aan geslachtsgemeenschap wordt verminderd, zoals de profeet vrzmh ook al zei. Vasten is een ook een vorm van onderwerping waar dikr (gedenken van allah) aan te pas komt en je je echt overgeeft aan Allah en zoveel mogelijk goed daden probeert te doen, als je in de avond gaat mastruberen of zina begaat, dan twijfel ik of je de essentie wel begrepen hebt of omdat je gewoon standaard vast.
ik ben ook erg proud to be een tezeneyet!!!!:goedzo:
:goedzo:
Tamtoth 'n izeneeyen eneg :goedzo:
abou_gizoe
27-08-2008, 11:53
leuk verhaaltje...
maar dat was niet mijn vraag
soms is stemmen of antwoord op een vraag geven echt moeilijk, zonder interessant te doen
heb het niet over getrouwde...
maar leuk te weten dat je 's avonds geneukt zal worden:rolleyes:
Hahahahahan ik word niet geneukt. we vrijen gewoon:maf2:
leuk verhaaltje...
soms is stemmen of antwoord op een vraag geven echt moeilijk, zonder interessant te doen
Jij gaat het tog wel vollhouden?
abou_gizoe
27-08-2008, 11:57
Hahahahahan ik word niet geneukt. we vrijen gewoon:maf2:
wat jij wil;)
hoe dan ook dat is info die tussen jullie moet blijven..
abou_gizoe
27-08-2008, 11:57
Jij gaat het tog wel vollhouden?
makkelijk;)
jij ook?
makkelijk;)
jij ook?
Goedzo:goedzo:
leuk verhaaltje...
Ik heb mijn antwoord toegelicht, dus wel degelijk een antwoord op je vraag.
Ik doe niet interessant. Ik vertel waar het op staat;)
ik ben ook erg proud to be een tezeneyet!!!!:goedzo:
aiiii waarvandaan?:o
:goedzo:
Tamtoth 'n izeneeyen eneg :goedzo:
Nog een tezeneyth:banana:
Waarvandaan?:o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.