Bekijk originele versie : Kan je met je HBO diploma in Belgie werken?? Zo ja site's e.d
broeder-fi-dien
27-08-2008, 01:11
Selam aleykum,
Ik wil heel graag in belgie gaan werken dan heb ik het over antwerpen b.v Zelf heb ik een HBO diploma maar in kan je daar veel mee doen in antwerpen e.o zo ja wie heeft er voor mij interessante site's .
Alvast bedankt
selam aleykum
Selam aleykum,
Ik wil heel graag in belgie gaan werken dan heb ik het over antwerpen b.v Zelf heb ik een HBO diploma maar in kan je daar veel mee doen in antwerpen e.o zo ja wie heeft er voor mij interessante site's .
Alvast bedankt
selam aleykum
TUURLIJK kun je ermee aan de slag in Belgiƫ!!!! Vraag gewoon eens na of het erkend is maar vandaag de dag is dat goed geregeld tussen de BENELUX LANDEN!
broeder-fi-dien
27-08-2008, 10:17
Ja het is wel erkend maar ik heb site's nodig waar je vacature's tegen komt op HBO niveau
Selam aleykum,
Alvast bedankt
selam aleykum
Sellaam moe3alijkoum,
het zo ie zo Europees erkend. En ongetwijfeld dat je overal mee aan de slag kunt. Maar 1 ding is zeker, of je nu hier of ergens anders bent, je moet zo ie zo laten zien wat je waard bent. Ghier insha Allah.
Me3a sellama
Ja het is wel erkend maar ik heb site's nodig waar je vacature's tegen komt op HBO niveau
hier een aantal sites:
www.vdab.be
www.StepStone.be
jobs.b-rail.be
werk.start.be
www.vacature.com
en alle sites mbt interims kantoren zoals www.vedior.be, www.select.be, www.randstad.be enz....
@ chaperon TUURLijk dien je jezelf te bewijzen is voor alles zo als je iets wenst te bereiken en amin!
veel succes in ieder geval topicstarter;)
Een HBO komt overeen met een professionele bachelor in België (vroeger graduaat)
Als je een vacature tegenkomt waarin een bachelor/graduaat vereist is, kom normaal ook in aanmerking.
Esperanza.
17-09-2009, 22:29
en mbo?
ikmaarhoor
17-09-2009, 23:03
hier een aantal sites:
www.vdab.be
www.StepStone.be
jobs.b-rail.be
werk.start.be
www.vacature.com
en alle sites mbt interims kantoren zoals www.vedior.be, www.select.be, www.randstad.be enz....
@ chaperon TUURLijk dien je jezelf te bewijzen is voor alles zo als je iets wenst te bereiken en amin!
veel succes in ieder geval topicstarter;)
Thanx for the info!
broeder-fi-dien
19-09-2009, 06:20
insallah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.