Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe vaak heb je ruzie met je broer of zus??

Gmisa
05-10-2002, 19:50

De laatste tijd heb ik echt de hele dag ruzie met mijn zus, over alles en niks ik kan haar soms gewoon niet uitstaan. Is dit normaal???

Kimaatje
05-10-2002, 19:52
Origineel gepost door lelahamka De laatste tijd heb ik echt de hele dag ruzie met mijn zus, over alles en niks ik kan haar soms gewoon niet uitstaan. Is dit normaal??? Hahah ja duhh moet je maar niet zo'n grote mond tegen je zus hebben!!!!!!

Missrapster
05-10-2002, 20:05
uh...kheb iedere dag ruzie met mn zusjes...echt vervelend man....shit ....ze luisteren niet...en doen eigewijs.....:kwaad:

Gmisa
05-10-2002, 20:14
Origineel gepost door rinnoa Ik heb een weekplanning genaamd RUZIES ENZO, mijn schema ziet er als volgt uit: Maandag: zusje pesten Dinsdag: broertje terroriseren Woensdag; mijn broer irriteren en jennen ( niet te ver gaan anders ben ik degene die een pak rammel krijgt :( ) Donderdag: mijn zusje in elkaar meppen. Vrijdag: alledrie krijgen ze het flink te voortduren Zaterdag en zondag heb ik weekend.......dan moeten ze niet aankloppen om ruzie te maken! :D hahahahaha dus ik ben niet de enigste

MissBlaBla
06-10-2002, 16:19

Origineel gepost door Y@smin@ Ik krijg altijd van m'n broer een rammel om nix hij is echt para bij z'n kop en ik ben altijd de dupe ervan geweest een keertje heeft me heel had in m'n gezicht getrapt en vervolgens heb ik me zelf in de douche opgesloten zodat hij me niet kon slaan maar ja hij deed alsof hij weg ging toen ik de deur open probeerde te maken van de douch duwde hij de deur open en begon hij me verrot te slaan hij trapte me in m'n gezicht ,rug enz en wat me het ergste iriteerde was dat hij er nog bij lachte ook Anyways dat was een deel van m'n verhaal Laters Euuh... Dit gaat verder dan ruzie alleen... Zou eerder denken aan mishandeling. Weten je ouders hiervan? Zo ja, laten ze dit dan gewoon toe? BlaBla

Lady_moi
06-10-2002, 16:21
AHHAHAHHAHAHHAHHAHHA MEEN JE DAT ECHT HAHHAHAHHAHA:lol: :lol: :lol: Wéé DAT WAS GEMEEN WHAHHAHAHAHHAHA :lol: :lol: :lol:

Chaimaa
06-10-2002, 16:30
ah joh gebeurt me zovaak maar dan heeft me broer gewoon een slechte dag gehad... :rolleyes:

jimpie
06-10-2002, 16:36
Ik had vroeger heel vaak ruzie met mijn zus....maar nu is ze het huis uit en is dat veel minder geworden...verder heb ik een zusje met wie ik 2.5 jaar geleden veel ruzie had....ik geef haar nu geen kans om ruzie met mij te maken ..ik negeer haar al 2.5 jaar...Mensen die dit horen vinden het maar raar(we wonen immers in het zelfde huis en zeggen geen woord tegen elkaar )...Voor de rest kan ik met iedereen opschieten.

Fatima_Zohra26
06-10-2002, 16:38
Vroeger had ik dat... Mijn broer die liet me alle hoeken van de kamer zien. Nu gelukkig niet meer. Nu zijn we allebei ouder en wijzer... hahaha. En het voordeel misschien is dat ik hem niet zo heel vaak zie omdat we niet meer onder 1 dak wonen. We kunnen het nu juist super met elkaar vinden als we elkaar zien.

Gmisa
08-10-2002, 09:04
Origineel gepost door jimpie Ik had vroeger heel vaak ruzie met mijn zus....maar nu is ze het huis uit en is dat veel minder geworden...verder heb ik een zusje met wie ik 2.5 jaar geleden veel ruzie had....ik geef haar nu geen kans om ruzie met mij te maken ..ik negeer haar al 2.5 jaar...Mensen die dit horen vinden het maar raar(we wonen immers in het zelfde huis en zeggen geen woord tegen elkaar )...Voor de rest kan ik met iedereen opschieten. Dit kan toch niet het blijft toch je zus dus is het niet beter om gewoon weer normaal tegen elkaar te doen. Ik heb wel ruzie maar na een tijdje praten we weer normaal en dan weer ruzie enz

Kimaatje
08-10-2002, 09:09
Origineel gepost door jimpie Ik had vroeger heel vaak ruzie met mijn zus....maar nu is ze het huis uit en is dat veel minder geworden...verder heb ik een zusje met wie ik 2.5 jaar geleden veel ruzie had....ik geef haar nu geen kans om ruzie met mij te maken ..ik negeer haar al 2.5 jaar...Mensen die dit horen vinden het maar raar(we wonen immers in het zelfde huis en zeggen geen woord tegen elkaar )...Voor de rest kan ik met iedereen opschieten. En als er lai 3fad iets gebeurt.....dan krijg je heel erge spijt. Think about that :)