Bekijk originele versie : Marokko verslaat verrassend Nigeria in Afrika Cup
Jamal_fes
27-01-2004, 18:49
Marokko verslaat verrassend Nigeria in Afrika Cup
Marokko zorgde in de eerste ronde van de Afrika Cup voor een grote verrassing: het lang versloeg een van de favorieten voor de titel, Nigeria. Grote man was de 24-jarige Youssef Hadji, want de aanvaller van het Franse Bastia schoot het winnende doelpunt een kwartier voor tijd in het net.
De Marokkanen waren de veel betere ploeg. Vanaf minuut een stonden de 'Super Eagles' onder druk van het land uit Noord-Afrika. Achterin kwam niemand langs het ijzersterkte verdedigingsduo Nourredine Naybet en Abdelslam Ouaddou. Jaouad Zairi was met een aantal fraaie acties de beste man op het veld, maar toch was het een andere aanvaller die de 'Man Of The Match' werd.
Namelijk Youssef Hadji, niet te verwarren met volksheld Mustapha Hadji, viel in en scoorde het winnende doelpunt. Joseph Yobo zat volkomen mis en kon niet voorkomen dat Hadji de bal achter sluitpost Vincent Enyeama schoot. De enige 'Nederlandse' speler die meespeelde, was de Ajax-huurling van RBC, Pius Ikedia. Hij viel in de slotfase in.
De andere twee teams in de poule van Marokko en Nigeria zijn Benin en Zuid-Afrika. De ploeg van Ajacied Steven Pienaar komt om 18:00 uur tegen Benin uit. Morgen is onder andere Tunesië, de ploeg van Ajax' rechtsback Hatem Trabelsi, aan de beurt.
YES,DAAR GAAN WE WEER.
:Iluvu: MAROKKO :Iluvu:
Jamal_fes
27-01-2004, 19:40
79' South Africa [2 - 0] Benin
45' Siyabonga Nomvethe (pen.)
58' [1 - 0] Siyabonga Nomvethe
76' [2 - 0] Siyabonga Nomvethe
ATFOE,maar jah maakt niet uit,marokko gaan gewoon door,weet ik 100% zeker.
ALLAH IAWAN JAMIE ALMMOSLIMINA.
Amien.
missnargiss
27-01-2004, 20:27
GO GO GO MAROKKOOOOOOO
WAY 2 GO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HEYOO MABROUK 3LINA HADI EL BIDAYA WA MAZAL MAZAL
Jamal_fes
27-01-2004, 20:32
AHAHHA,LEUK MISSFES,MAAR ZO TE ZIEN,WEET JE NIKS VAN VOETBAL.:).
ZULLEN WE EEN KEER MAAR EEN POTJE GAAN VOETBALLEN SAMEN HEE!IK NEEM HADJI WEL MEE.:)
ADIOS,ALMASGOUTA,IK SPREEK JE ZO.
missnargiss
27-01-2004, 20:37
heeeeeeeeeeeeeey al fassi hahahahahaha j a als je hadji meeneemt kom ik wel:P hahahahaha gekke
wagga alik
RabatPrins
27-01-2004, 21:00
aii aii!!(the ATLAS LIONS are back)
marokko geeft ons eindelijk weer hoop..
goed en getalanteerde spelers, goed samenspel PERFECTT!!
Jamal_fes
27-01-2004, 21:01
hahhah,Is goed Alfessia,Zaema nu wil je alleen voor hadji komen,ik dacht je voor mij zou komen ofz!!!
Ewa waga alyk.
hee ik weet een ding wel..........!
hoor je straks wel.
Adios amigos.
RabatPrins
27-01-2004, 21:02
en nu voor de beker insha allah...
missnargiss
27-01-2004, 21:18
Origineel gepost door Jamal_fes
hahhah,Is goed Alfessia,Zaema nu wil je alleen voor hadji komen,ik dacht je voor mij zou komen ofz!!!
Ewa waga alyk.
hee ik weet een ding wel..........!
hoor je straks wel.
Adios amigos.
neeeeeeeee schatje hahahahahahha ik kom natuurlijk voor jou he :p h maar wat weet je zeg het is? adios alfessi :D
Jamal_fes
27-01-2004, 21:22
neeeeeeeee schatje hahahahahahha ik kom natuurlijk voor jou he h maar wat weet je zeg het is? adios alfessi
.
WAT IK WEL WEET,JAH!dat wil je wel weten hee:)
ik weet dat jij ook een schatje bent en dat je ook voor mij komt:)
missnargiss
27-01-2004, 21:29
neeeeeeeee schatje hahahahahahha ik kom natuurlijk voor jou he h maar wat weet je zeg het is? adios alfessi
.
WAT IK WEL WEET,JAH!dat wil je wel weten hee:)
ik weet dat jij ook een schatje bent en dat je ook voor mij komt:)
hahahah ja lief ben ik he......... maar zeg nouuuuuuuu :D
Jamal_fes
27-01-2004, 21:33
hahahah ja lief ben ik he......... maar zeg nouuuuuuuuDe
volgende wilde ik zeggen alfessia:
Je bent zo mooi als de zeeblauwe oceaan en je ogen zijn net donkere golven,in mijn wereld ben jij een zeldzame zee die ik nooit zal vergelijken....
missnargiss
27-01-2004, 21:44
hahahah ja lief ben ik he......... maar zeg nouuuuuuuuDe
volgende wilde ik zeggen alfessia:
Je bent zo mooi als de zeeblauwe oceaan en je ogen zijn net donkere golven,in mijn wereld ben jij een zeldzame zee die ik nooit zal vergelijken....
leg eens je linkerhand op je rechterschouder leg eens je rechterhand op je linkerschouder nu stevig drukken zo dit was een verre knuffel van mij!! SCHATJE DJELLIE :D ;)
Jamal_fes
27-01-2004, 21:47
Ýí ÇáÌæáÉ ÇáÃæáì ãä ãÈÇÑíÇÊ ÇáãÌãæÚÉ ÇáÑÇÈÚÉ
íæÓÝ ÍÌí íÞæÏ ÇáãÛÑÈ áåÒíãÉ äíÌíÑíÇ ÈßÃÓ ÃÝÑíÞíÇ
íæÓÝ ÍÌí íÊáÞì ÇáÊåÇäí ãä Òãíáå äæÑ ÇáÏíä ÇáäíÈÊ ÚÞÈ ÊÓÌíáå åÏÝ ÇáÝæÒ (ÇáÝÑäÓíÉ)
ÍÞÞ ÇáãäÊÎÈ ÇáãÛÑÈí äÊíÌÉ ØíÈÉ Ýí Ãæáì ãÈÇÑíÇÊå ÈäåÇÆíÇÊ ßÃÓ Ããã ÃÝÑíÞíÇ ÇáÑÇÈÚÉ æÇáÚÔÑíä áßÑÉ ÇáÞÏã ÇáãÞÇãÉ ÍÇáíÇ Ýí ÊæäÓ æÇáÊí ÌÑÊ Çáíæã ÇáËáÇËÇÁ Úáì ãáÚÈ Èä ÌäÇÊ Ýí ãÏíäÉ ÇáãäÓÊíÑ (140 ßáã ÌäæÈ ÇáÚÇÕãÉ ÇáÊæäÓíÉ).
æÊÛáÈ ÇáãÛÑÈí Úáì äÙíÑå ÇáäíÌíÑí ÈåÏÝ äÙíÝ ÓÌáå ãåÇÌã ÈÇÓÊíÇ ÇáÝÑäÓí íæÓÝ ÍÌí Ýí ÇáÏÞíÞÉ 78 Ýí ÇáÌæáÉ ÇáÃæáì ãä ãÈÇÑíÇÊ ÇáãÌãæÚÉ ÇáÑÇÈÚÉ.
íæÓÝ ÔíÈæ ÞÏã ÚÑÖÇ ÑÇÆÚÇ ÞÇÏ Èå ÈáÇÏå ááÝæÒ (ÇáÝÑäÓíÉ)
æåÐÇ åæ ÇáÝæÒ ÇáËÇáË ááãÛÑÈ Úáì äíÌíÑíÇ Ýí äåÇÆíÇÊ ßÃÓ ÇáÃãã ãÞÇÈá åÒíãÊíä áíËÃÑ ÈÇáÊÇáí áÎÓÇÑÊå ÕÝÑ-2 ÃãÇã äíÌíÑíÇ ÚÇã 2000 ÚäÏãÇ ÃÎÑÌÊå ãä Çá쾄 ÇáÃæá.
æÇÓÊÍÞ ÇáãÛÇÑÈÉ ÇáÝæÒ áÃäåã ßÇäæÇ ÇáÃÝÖá äÓÈíÇ ØíáÉ ÇáãÈÇÑÇÉ æÇáÃßËÑ ÝÑÕÇ ááÊÓÌíá ÍíË ÇÓÊÛáæÇ æÇÍÏÉ ÚÈÑ ÇáÔÞíÞ ÇáÃÕÛÑ ááäÌã ÇáÓÇÈÞ ãÕØÝì ÍÌí æÇáÐí ÓÌá åÏÝ ÇáÝæÒ ÈÚÏ 16 ÏÞíÞÉ ãä äÒæáå ÃÑÖíÉ ÇáãáÚÈ ÈÏíáÇ áÌæÇÏ ÇáÒÇíÑí.
æÈåÐå ÇáäÊíÌÉ¡ ÎØÇ ÇáãÛÑÈ ÈÇáÊÇáí ÎØæÉ ßÈíÑÉ äÍæ ÈáæÛ Çá쾄 ÇáÑÈÚ ÇáäåÇÆí ÈÚÏ Ãä ÃÒÇÍ ÎÕãÇ ÚäíÏÇ Ýí ÇáãÌãæÚÉ ÇáÊí ÊÚÊÈÑ ÇáÃÞæì Ýí ÇáÏæÑÉ Åáì ÌÇäÈ ÇáãÌãæÚÉ ÇáËÇáËÉ.
æÝí ãÈÇÑÇÉ ËÇäíÉ ãä äÝÓ ÇáãÌãæÚÉ ÊÛáÈÊ ÌäæÈ ÃÝÑíÞíÇ Úáì Èäíä ÈåÏÝíä äÙíÝíä ÓÌáåãÇ ÇáãåÇÌã äæãÝíÊí Ýí ÇáÏÞíÞÊíä 58 æ76 áíÊÕÏÑ ãäÊÎÈ ÇáÈÇÝÇäÇ ÈÇÝÇäÇ (ÇáÃæáÇÏ) ÊÑÊíÈ ÇáãÌãæÚÉ.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.