Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokko

Pagina's : [1] 2

noui
27-01-2004, 18:15

Steeds al ik denk dat een neef uit Marokko normaaal is of een goede vriend daar heb. Verpesten ze het om zegme te zeggen dat ze me willen. WARRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOM.

Misslai_d
27-01-2004, 18:18
standaard zo :)

CouchMan
27-01-2004, 18:21
Ze hunkeren naar Papieren...

noui
27-01-2004, 18:24
IK vind het echt erg. Steeds als je goed comtact hebt maar echt bij iedereen echt hatelijk in totaal ken ik maar 2 mensen die niet naar elgeris willen. Zijn gekomen en zijn hem weer gepeert.

AlHoceima_Leila
27-01-2004, 18:24

ach jah zo erg man gebeurt wel vaak jah. Maar wat kan je ertegen doen jek

ouafaetoen
27-01-2004, 18:51
Zeg gewoon dat je al verloofd bent met iemand uit nederland doet mijn moeder ook als ze komen in marokko en dat geloven ze ook nog we zeggen gewoon jullie kennen ze niet, en ze geloven het probeer het ze komen dan niet meer bij je slijmen alleen ze gaan je dan wel haten, want ze hadden altijd gedacht dat je met een van die jongens zou trouwen maar jah schijt daar aan hebben Je wordt dan niet meer lastig gevallen

noui
27-01-2004, 22:11
Sokran,Ik vind het zo erg.Maar je weet hoe snel de roddels gaan mijn ma heeft dat al gezegt en opeens was ik toen een ****. Ik vind hun daar zo vaag.Maar nu bellen ze me en via msn je weet denk ik wel hoe dat gaat het is echt irri

maghrebgirl20
27-01-2004, 22:56
ze zien jou niet lopen........................ ze zien een paspoort lopen ;)

NadIa84LovesFo
28-01-2004, 01:10
ik had hem een harde stoot gegeven!!! kom nou!!! had ik eerst ook met een neef van mij, hij viel mij altijd lastig op msn en belde me altijd en stuurde altijd foto's en had een keer 12 voicemail berichten ingesproken in een dag!!! :eek: ik werd daar egt schijtziek van!!!en toen had ik hem eens goed de waarheid verteld!!! :D ik had het op een gegeven moment nie meer, en heb hem uitgescholden, maar ik had daar later veel spijt van!!! ik had nooit mijn eigen neef moeten uitgeschelden en ik kreeg het ook nog op mijn kop van mijn moeder!!! :( Sinds die tijd, doe ik altijd heel hatelijk tegen hem en laat me nu wel met rust!!! maar zijn blik naar mij zal nooit veranderen!!! hij wilt mij nog steeds!!! :kwaad:

01LaHbIbAh09
29-01-2004, 13:15
Origineel gepost door NadIa84LovesFo ik had hem een harde stoot gegeven!!! kom nou!!! had ik eerst ook met een neef van mij, hij viel mij altijd lastig op msn en belde me altijd en stuurde altijd foto's en had een keer 12 voicemail berichten ingesproken in een dag!!! :eek: ik werd daar egt schijtziek van!!!en toen had ik hem eens goed de waarheid verteld!!! :D ik had het op een gegeven moment nie meer, en heb hem uitgescholden, maar ik had daar later veel spijt van!!! ik had nooit mijn eigen neef moeten uitgeschelden en ik kreeg het ook nog op mijn kop van mijn moeder!!! :( Sinds die tijd, doe ik altijd heel hatelijk tegen hem en laat me nu wel met rust!!! maar zijn blik naar mij zal nooit veranderen!!! hij wilt mij nog steeds!!! :kwaad: Ohw ja joh!!! Die blik altijd!!! :hihi:

Dina_thuglife
29-01-2004, 13:40
Origineel gepost door maghrebgirl20 ze zien jou niet lopen........................ ze zien een paspoort lopen ;) ha ha ha, wallah je hebt echt gelijk...ze zien die paspoort al pootjes hebben....

noui
29-01-2004, 18:30
WOLLAH IK VIND ECHT HATELIJK!!!!!!!!!!!!

hasna_the_best
29-01-2004, 19:43
ewa msaken ze wille ook naar el gariezz

ismaili
29-01-2004, 20:00
Die msaken willen niet naar el-geriezz omdat ze geen leven hebben, maar puur omdat ze denken dat hier het geld letterlijk op de grond ligt, het enige wat je hoeft te doen is oprapen. Ik overdrijf echt niet, want 12jaar geleden (ook de laatste keer dat ik daar was) werd een neef boos omdat ik een keer de drankjes niet betalen wou. Dit is wat hij schreeuwde: SCHAAMJE, JULIE HEBBEN GELD ALS WATER IN NL, SCHAAMJE.

noui
29-01-2004, 20:35

Origineel gepost door ismaili Die msaken willen niet naar el-geriezz omdat ze geen leven hebben, maar puur omdat ze denken dat hier het geld letterlijk op de grond ligt, het enige wat je hoeft te doen is oprapen. Ik overdrijf echt niet, want 12jaar geleden (ook de laatste keer dat ik daar was) werd een neef boos omdat ik een keer de drankjes niet betalen wou. Dit is wat hij schreeuwde: SCHAAMJE, JULIE HEBBEN GELD ALS WATER IN NL, SCHAAMJE. Dat bedoel ik!!!!

Pagina's : [1] 2