Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gezocht Boeken bedrijfseconomieboeken 1e jaars...

mr_undercover
26-08-2008, 19:11

Ben net terug van marokko.. ben helemaal vergeten achter de boeken te gaan.. ben zo te zien te laat ermee... iemand die ze voor me heeft? of kent iemand die ze wil verkopen.. alvast bedankt:D

Faicell
26-08-2008, 19:13
Volgens mij zijn dat zo ongeveer dezelfde boeken als MER voor het eerste jaar is het niet..? Die heb ik immers nog wel liggen..

mr_undercover
26-08-2008, 19:54
Volgens mij zijn dat zo ongeveer dezelfde boeken als MER voor het eerste jaar is het niet..? Die heb ik immers nog wel liggen.. ik heb die lijst hier staan.. kan je misschien de titels erbij noteren of de isbn nummer.. Die boeken kan je dan bij me kwijt.. thnks mann!

Faicell
26-08-2008, 22:20
ik heb die lijst hier staan.. kan je misschien de titels erbij noteren of de isbn nummer.. Die boeken kan je dan bij me kwijt.. thnks mann! Die nummers veranderen elk jaar, doen ze expres opdat je nieuwe boeken gaat kopen. Een bedrijf denkt immers beter 10x een nieuw boek verkopen dan 1x een boek wat vervolgens naar 10 verschillende mensen gaat ;)..... Het is en blijft big business, maar heb verder ook geen zin om uit te zoeken hoe of wat. Laat maar zitten dus, op marktplaats kun je ze overigens gewoon vinden..:)