Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ze denk dat we verloofd zijn

tonymontana
27-01-2004, 17:32

tss ik heb haar mn vriendin n keer een ring als kado gegeven en denkt gelijk dat we ook verloofd zijn :rolleyes: ze heeft lopen opscheppen over onze relatie en dat we verloofd zijn om haar vriendingen jaloers te maken :rolleyes: ze denkt dat ze mn toekomstige gaat worden nou ik d8 het niet meisjres die over je willen heersen moetje dumpen :rolleyes: :jammer:

BentFes
27-01-2004, 17:34
*gaap* weer zo een topic waar we niks van leren.

tonymontana
27-01-2004, 17:36
Origineel gepost door BentFes *gaap* weer zo een topic waar we niks van leren. in de moskee daar kan je veel leren dus niet ouwehoeren ok

BentFes
27-01-2004, 17:38
Origineel gepost door tonymontana in de moskee daar kan je veel leren dus niet ouwehoeren ok Uit dit zinnetje blijkt al weer dat jouw IQ zo laag is, dat ik je gewoon niet serieus kan nemen. Het is in principe.... praten met een ezel. Ma3a Salama :zwaai: ps. Het wordt tijd dat jij een moskee bezoekt.

tonymontana
27-01-2004, 17:42

Origineel gepost door BentFes Uit dit zinnetje blijkt al weer dat jouw IQ zo laag is, dat ik je gewoon niet serieus kan nemen. Het is in principe.... praten met een ezel. Ma3a Salama :zwaai: ps. Het wordt tijd dat jij een moskee bezoekt. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 rustig blijven tony :kwaad: :( :o :rolleyes: incha allah zal ik moskee gouw weer binnen betreden en ik durf te sweren dat jij zelf ook zo n scheinheilige bent over dat ezel shit verglijk mij aub niet met je broer :rolleyes:

BentFes
27-01-2004, 17:49
Origineel gepost door tonymontana 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 rustig blijven tony :kwaad: :( :o :rolleyes: incha allah zal ik moskee gouw weer binnen betreden en ik durf te sweren dat jij zelf ook zo n scheinheilige bent over dat ezel shit verglijk mij aub niet met je broer :rolleyes: Elhamdoulillah ben ik zeker niet een schijnheiligerd! Allah (swt) ziet mij! En jij de moskee binnen treden? Laat me niet lachen! Die avatar zegt genoeg over je smoel. Schijnheil is jouw motto! En zak niet nog lager dan je al bent gezonken, door over mijn broer te beginnen. Die is namelijk te goed voor jou. Ma3a Salama :zwaai: p.s Het verbaast me dat je nog tot tien kunt tellen! Nu je toch op de goede weg bent, neem meteen een cursus Nederlands.

tonymontana
27-01-2004, 18:02
Origineel gepost door BentFes Elhamdoulillah ben ik zeker niet een schijnheiligerd! Allah (swt) ziet mij! En jij de moskee binnen treden? Laat me niet lachen! Die avatar zegt genoeg over je smoel. Schijnheil is jouw motto! En zak niet nog lager dan je al bent gezonken, door over mijn broer te beginnen. Die is namelijk te goed voor jou. Ma3a Salama :zwaai: p.s Het verbaast me dat je nog tot tien kunt tellen! Nu je toch op de goede weg bent, neem meteen een cursus Nederlands. scheinheilig tot op t bot

BentFes
27-01-2004, 18:04
Origineel gepost door tonymontana scheinheilig tot op t bot :giechel:

Lady_moi
27-01-2004, 18:11
Vriending?

SweetRose
27-01-2004, 18:12
Ga niet off-topic aub. Kom niet klagen als jouw topic in het 'Onzinhoekje' beland.

tonymontana
27-01-2004, 22:14
Origineel gepost door SweetRose Ga niet off-topic aub. Kom niet klagen als jouw topic in het 'Onzinhoekje' beland. wat is jou probleem ? topic gaat over liefde of niet so back of :rolleyes:

maroc_misty
27-01-2004, 22:23
:confused: Je kan ook gewoon met je vriendin PRATEN over haar gedrag bij het ontvangen van een cadeautje. Tenzij je communicatieproblemen hebt (of zij) :p (als deze topic uberhaubt serieus is :rolleyes: :rolleyes: )

tonymontana
28-01-2004, 17:42
Origineel gepost door Zeeparel Oppassen Tonymontana want Rosie heeft *power* tony oppassen ??????? :giechel: no way no how tony confronteerd graag zulke types die denken dat ze machtig zijn :rolleyes: maar aangezien zij niet machtig is enkeld een :pc:nerd: is zal ik aardig blijven ;)