Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : tomtom op nokia n95 8gb...... wie weet hoe het moet

jijweetniet
26-08-2008, 17:17

wie heetf er een bestand of zo of wie weet hoe het moet je help me er erg mee

jijweetniet
26-08-2008, 17:53
wie o wie

jijweetniet
26-08-2008, 18:11
dus niemand eh

CherryPie
30-08-2008, 20:04
Tomtom kan toch niet met de interne GPS draaien? Ikzelf heb er Garmin op, die doet het perfect.

Fekroena
30-08-2008, 20:22

Mijn vader heeft een tomtom & garmin navigatie erop laten zetten hij werkt niet echt optimaal vindt ik. Fekroena

CherryPie
30-08-2008, 20:29
Staan ze er allebei nog op? Misschien werken ze elkaar tegen ofzo? Wat ik al zei, mij Garmin werkt echt perfect.

Fekroena
30-08-2008, 21:06
Staan ze er allebei nog op? Misschien werken ze elkaar tegen ofzo? Wat ik al zei, mij Garmin werkt echt perfect. Ja dat kan ook nog, Ja bij mijn vader staan ze der allebei op. Ik zal het doorgeven bedankt!! Fekroena

CherryPie
30-08-2008, 21:08
Ja dat kan ook nog, Ja bij mijn vader staan ze der allebei op. Ik zal het doorgeven bedankt!! Fekroena Ik roep ook maar wat hoor, geen idee :hihi: Als ze nou allebei niet werken kan ik je wel een link geven waar de bestanden opstaan en de handleiding.

radou01
31-08-2008, 21:19
tomtom kan eigenlijk niet draaien op nokia telefoons met interne Gps. garmin en sygic werken wel met interne gps. BiNPDA heeft tomtom software gecrackt en nu is het mogelijk om tomtom op nokia n95 te draaien wel moet je twee andere programma's installeren om het werkend te maken. deze programma's zorgen er voor dat de telefoon denkt een bleutooth Gps te gebruiken, hier door moet je bleutooth altijd aan staan wanneer je tomtom gebruikt. het werkt prima ik heb het geprobeerd, alleen je accu houdt het niet lang vol omdat je interne gps gebruikt wordt en bleutooth ook aan staat.

mv500
02-09-2008, 06:30
met deze programma kan je via je interne gps op je n95 navigeren de programma is makkelijk te dounloaden (20kb) het programma maakt wel gebruik van je bleutouth gebruik waardoor de batterij van je n95 snel leeg gaat maar voor mensen met een auto oplader is deze manier geen probleem je kunt het programma op de volgende site downloaden en uitleg hoe je het instaleet staat ook bij http://www.onbezet.nl/2008/05/20/tomtom-op-de-nokia-n95-met-interne-gps/

Redouan_Hengst
09-09-2008, 16:21
tomtom kan eigenlijk niet draaien op nokia telefoons met interne Gps. garmin en sygic werken wel met interne gps. BiNPDA heeft tomtom software gecrackt en nu is het mogelijk om tomtom op nokia n95 te draaien wel moet je twee andere programma's installeren om het werkend te maken. deze programma's zorgen er voor dat de telefoon denkt een bleutooth Gps te gebruiken, hier door moet je bleutooth altijd aan staan wanneer je tomtom gebruikt. het werkt prima ik heb het geprobeerd, alleen je accu houdt het niet lang vol omdat je interne gps gebruikt wordt en bleutooth ook aan staat. Ontvangst is niet optimaal, heb zelf tomtom 6.02, Garmin en Mcguider Sygic erop zitten. IK ZOU GAAN voor MCGUIDER SYGIC...top!

Redouan_Hengst
09-09-2008, 16:22
met deze programma kan je via je interne gps op je n95 navigeren de programma is makkelijk te dounloaden (20kb) het programma maakt wel gebruik van je bleutouth gebruik waardoor de batterij van je n95 snel leeg gaat maar voor mensen met een auto oplader is deze manier geen probleem je kunt het programma op de volgende site downloaden en uitleg hoe je het instaleet staat ook bij http://www.onbezet.nl/2008/05/20/tomtom-op-de-nokia-n95-met-interne-gps/ je kan je bluetooth daarna gewoon uitzetten hoor, heb bij tomtom altijd maar 1 ontvangstblokje..bij sygic constant 3 of 4.