Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Herhaalde oproep deel III

sahira
27-01-2004, 17:17

Het spookt hier, en niet zo'n klein beetje ook..maar goed, de aanhouder wint, en mij vang je niet één twee drie. Herhaling: ik zoek Emshoom, al een tijdje..ik heb nu al twee keer een oproep geplaatst en om de één of andere duistere reden wordt het steeds verwijdert..dit kan betekenen dat a) Emshoom is hier nog aanwezig, maar incognito of b) Emshoom wil niet gezocht worden, en al helemaal niet door mij :confused: Emshoom, laat eens wat van je horen, doe het dan via een pm-tje, maar ga niet steeds de topic verwijderen. Ben benieuwd, een nieuwe dag, een nieuwe kans..;)

KING_ZITA
27-01-2004, 18:36
Was dat die kerel die wel eens een verhaal postte op de daarvoor bestemde rubriek? Wat ik jou in ieder geval aanraad, daarover gesproken, post je oproep op de juiste plek... Er is namelijk de mogelijkheid dat je oproep verwijdert of verplaatst is door een mod. Zita.

sahira
27-01-2004, 18:58
Origineel gepost door KING_ZITA Was dat die kerel die wel eens een verhaal postte op de daarvoor bestemde rubriek? Wat ik jou in ieder geval aanraad, daarover gesproken, post je oproep op de juiste plek... Er is namelijk de mogelijkheid dat je oproep verwijdert of verplaatst is door een mod. Zita. Ik heb het al een keer bij het onzinhoekje geprobeerd, later bij Uit het oog verloren, en vorig jaar ook al eens..vandaar dat ik het hier eens probeer, you never know..;) Als de mods hem verwijderen zie ik het vanzelf...anyway, thanks!

AlHoceima_Leila
27-01-2004, 19:03
Vraag het aan de modorators dan ?

sahira
27-01-2004, 19:05

Origineel gepost door AlHoceima_Leila Vraag het aan de modorators dan ? Denk je dat ze me zullen vertellen waar hij is? Ken jij Emshoom trouwens? Hij werd ook wel Mr. Yasmina genoemd.. :cool:

KING_ZITA
27-01-2004, 19:26
Origineel gepost door sahira Ik heb het al een keer bij het onzinhoekje geprobeerd, later bij Uit het oog verloren, en vorig jaar ook al eens..vandaar dat ik het hier eens probeer, you never know..;) Als de mods hem verwijderen zie ik het vanzelf...anyway, thanks! Hmmmm... Je weet het inderdaad nooit. Wat geloof ik het geval is is dat het onzinhoekje geruimd wordt... Maar dat weet ik niet zeker, ik kom er amper. Voeg nog even een oproep toe in je ondertekening... :) Zita.

sahira
27-01-2004, 19:30
Origineel gepost door KING_ZITA Hmmmm... Je weet het inderdaad nooit. Wat geloof ik het geval is is dat het onzinhoekje geruimd wordt... Maar dat weet ik niet zeker, ik kom er amper. Voeg nog even een oproep toe in je ondertekening... :) Zita. Wat een idee, maar ik laat mijn ondertekening voor wat het is...;) Nu we het toch over ondertekeningen hebben, ik heb de jouwe gelezen, more violence? Ik heb dat echt niet nodig, ik heb mijn portie al gehad, dus sla mij maar over.. :eek:

DE_STALKER_LAMM
16-04-2004, 08:53
hier ben ik emshoom nie imshomen...... ps: emshoom heeft toch gezegd dat hij weg is, en heeft recht om hier totaal weg te zijn...