Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meiden uit belgie(antwerpen)

tabascolove
26-08-2008, 11:07

Hallo dames, Ik ga van de weekend samen met mijn mannetje naar antwerpen, Ik wil heel graag weten wat je daar allemaal kan doen en wat je zeker moet zien. Ik hoorde ook over een grote bioscoop en dierentuin. Ook wil ik weten waar ik het best kan shoppen? en of de winkels ook op zondag open zijn wie kan mij meer info geven.:maf2:

miss_morgan15
26-08-2008, 12:20
Hallo, De winkels zijn niet open op zondag bij on sin Belgie. Wat betreft de cinema die je bedoeld zal wel Metropolis zijn,Groendaallaan in Antwerpen.zijn grote zalen en je hebt daar keuzes tussen alle films die er op dit momebnt uit zijn. Je kan best gaan shoppen op de mier in Antwerpen of Wijnegem shopping center als het regent.Je het op allebei genoeg keuze wat betreft winkels. De dierentuin ligt op nog geen 300m van het centraal station van Antwerpen .Je komt dan ook uit midden in stad ,de diamantwijk van Antwerpen en het is zo een 900m lopen naar de meir...j akn dit alles te voet doen.Lekker gezellig! Veel plezier. S.

tabascolove
26-08-2008, 12:23
Hallo, De winkels zijn niet open op zondag bij on sin Belgie. Wat betreft de cinema die je bedoeld zal wel Metropolis zijn,Groendaallaan in Antwerpen.zijn grote zalen en je hebt daar keuzes tussen alle films die er op dit momebnt uit zijn. Je kan best gaan shoppen op de mier in Antwerpen of Wijnegem shopping center als het regent.Je het op allebei genoeg keuze wat betreft winkels. De dierentuin ligt op nog geen 300m van het centraal station van Antwerpen .Je komt dan ook uit midden in stad ,de diamantwijk van Antwerpen en het is zo een 900m lopen naar de meir...j akn dit alles te voet doen.Lekker gezellig! Veel plezier. S. thanx voor je info :D

Tekker3esht
27-08-2008, 23:10
Ik ga ookin t weekend met mn vriend naar antwerpen wij gaan naar zo'n bekende of grote bioscoop ik weet niet. Maar je kent er iook heel leuk winkelen! antwerpen een prachtige stad!

Bollie_15
28-08-2008, 16:10

Antwerpen is de max!!