Bekijk originele versie : Voor De Mannen... Ok Ook Voor Vrouwen
Miss_wild
27-01-2004, 15:41
voel je niet aangesproken
ik zal een onderscheid voor je maken van SOMMIGE vrouwen
-je hebt proff ho.eren ==(wollah ik heb nooit gezoend allatief dat bewaar ik voor mij man, dit zijn de meiden die echt alles kunnen
wijsmaken maar uiteindelijk ook een goede echtgenoot krijgen)
- je hebt naieve meiden== ( die gaan een relatie aan maar worden gedist omda ze te naief zijn en veel op hun gevoel afgaan)
-je hebt echte ho.eren===( die hebben elke week een ander en gaan de reizen heel nl af met hun ov op zoek naar een boy)
- en je hebt gewone meiden===(heel zeldzaam)
ok nu jULLIE over mannen........ en ik w8! :D
CouchMan
27-01-2004, 15:48
Mannen...
Je hebt de sukkeltjes... Die heel snel verliefd worden...
Maar die worden bijna nooit verliefd op een meisje die ook op hem verliefd zijn...Die kopen bijna alles voor haar, en daarna gaat ze weg..
Dan heb je nog de mannen die iedereen en alles pakken wat maar niet maagd is, maar zeer ZEKER niet van ze gaan houden, of leuk vinden...
Zij gaan als ze genoeg hebben van die troep, op zoek naar een echt vrouwtje...En die vertellen ook niet aan haar wat ze hebben meegemaakt... En dat ze in discotheken hebben staan dansen enz...
Dit zijn de slimme marokkanen onder ons... Want je hebt ook nog die gasten die bij die ene bitch blijven omdat ze verliefd zijn...
Eerlijk, er is bijna geen enkele jongen die nog maagd is...
Maar als hij je eenmaal laat zien dat hij van je houdt...
Leef dan gewoon gerust... Wees dan misschien ook gewoon een beetje naief..... Want ze gaan bijna allemaal vreemd....
Miss_wild
27-01-2004, 15:51
hahaha en jij?
lela_Hanan
27-01-2004, 17:08
Couchman....NIET ALLE MANNEN GAAN VREEMD....!!! :kwaad:
Misschien dat jij vreemd gaat maare....niet iedereen....
Mensen die vreemd gaan...of te wel hun echtgenoot(es) bedriegen....zal hier worden gestraft!!!
Origineel gepost door lela_Hanan
Couchman....NIET ALLE MANNEN GAAN VREEMD....!!! :kwaad:
Mensen die vreemd gaan...of te wel hun echtgenoot(es) bedriegen....zal hier worden gestraft!!!
:goedzo: Juist, die zullen zeker gestraft worden.
CouchMan
27-01-2004, 17:58
Gericht aan Lela Smartass
Ik ben hier niet om te oordelen, en jij zeer zeker niet...
Hij ( diegene die vreemd gaat ) zal wel zelf weten, wanneer zijn tijd is gekomen, of hij daarvoor wordt gestrafd of niet...
Ik benadruk alleen maar het feit dat veel MANNEN vreemd gaan...
Ik zeg niet ALLEMAAL... En veel vrouwen weten het ook... Maar ze zijn naief... Ze willen het niet weten... Als hij maar elke dag bij mij thuis zit ( denkt ze dan )...
En nog iets...
Ik krijg altijd van die mensen ( lela_Hanan )
zo`n STOMME respons... Maakt niet uit waar ik het over heb... Misschien dat jij vreemd gaat, misschien dat jij drinkt... Het heeft niet over mij te maken... Wat ik doe, en wat ik niet doe, zijn mijn eigen f u c k i n g zaken... En ik weet dat als ik iets slechts doe, ik daarvoor zal worden gestrafd....
Maar zelf zeg je ook nog iets stoms...
( lela_Hanan )
Couchman....NIET ALLE MANNEN GAAN VREEMD....!!!
( lela_Hanan )
Ik heb mijn reactie nog een keer gelezen... En ik kan niet echt vinden dat ik ergens heb getypt dat ALLE mannen vreemdgaan...
lela_Hanan
27-01-2004, 18:01
Couchman...ik probeerde je niet TE beoordelen ...dont take it To personly...cause it isnt!!!
Ik maak alleen duidelijk dat wie vreemd gaat....zal gestraft worden...dus zodoende!!!
CouchMan
27-01-2004, 18:03
No prob...
yesmina19
27-01-2004, 18:35
iik denk dat 80% van de mannen vreemd gaan
en 80% van de vrouwen
waarom
ze nemen dan toch met elkaar
een ,man kan nooit alleen vreemd aan
en de vrouwen ook niet
Lady_moi
27-01-2004, 18:42
Een Man Kan Ook 2 Of 3 Vrouwen Pakken Eh Yesmina :)
En Da Geld Ook Voor De Dames :eek:
malika309
28-01-2004, 13:00
Origineel gepost door CouchMan
Mannen...
Je hebt de sukkeltjes... Die heel snel verliefd worden...
Maar die worden bijna nooit verliefd op een meisje die ook op hem verliefd zijn...Die kopen bijna alles voor haar, en daarna gaat ze weg..
Dan heb je nog de mannen die iedereen en alles pakken wat maar niet maagd is, maar zeer ZEKER niet van ze gaan houden, of leuk vinden...
Zij gaan als ze genoeg hebben van die troep, op zoek naar een echt vrouwtje...En die vertellen ook niet aan haar wat ze hebben meegemaakt... En dat ze in discotheken hebben staan dansen enz...
Dit zijn de slimme marokkanen onder ons... Want je hebt ook nog die gasten die bij die ene bitch blijven omdat ze verliefd zijn...
Eerlijk, er is bijna geen enkele jongen die nog maagd is...
Maar als hij je eenmaal laat zien dat hij van je houdt...
Leef dan gewoon gerust... Wees dan misschien ook gewoon een beetje naief..... Want ze gaan bijna allemaal vreemd....
Wat ben ik BLIJ dat ik geen man ben........
Groet,
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.