Bekijk originele versie : uitgaan en ouders
Agadir4Life
27-01-2004, 14:48
Uitgaan,
En dan met name voor de jongens...
Doen jullie ouders moeilijk over uitgaan of interesseert het ze niet, en als je al uitgaat weten ze dat of zeg je bijv. dat je moet werken of bij iemand gaat slapen ofzo?
En in het algemeen,kun je goed met je ouders opschieten??
Miss_wild
27-01-2004, 14:49
mij broer komt en gaat wanneer hij wilt
Miss_wild
27-01-2004, 14:57
het ligt aan je karakter, als hij een herrieschopper was dan brak mij ma z'n benen.... geintje je weet toch?
Chatefemqemamu
27-01-2004, 15:26
het boeit ze meestal niet... zeggen dat ik de sleutel mee heb en dat ik niet vroeg thuis ben is genoeg.
pas als ze smiddags zien dat ik niet in mn kamer te vinden ben dan bellen ze mn cellie dood :D
Miss_wild
27-01-2004, 15:34
hahaha
dinalina
29-01-2004, 01:53
Men broer komt en gaat wanneer hij dat wil
misstomaatje
29-01-2004, 10:05
Origineel gepost door Agadir4Life
Uitgaan,
En dan met name voor de jongens...
Doen jullie ouders moeilijk over uitgaan of interesseert het ze niet, en als je al uitgaat weten ze dat of zeg je bijv. dat je moet werken of bij iemand gaat slapen ofzo?
En in het algemeen,kun je goed met je ouders opschieten??
nou ik weet nog toen me broer nog niet getrouwd was. hij mocht echt nietvan me ouder zo laat buiten blijven of uitgaan.
hij mocht wel met zijn vrienden weg gaan en zo maar niet later dan half 11.
ik vind het juist beter dat uders een beetje weten waar hun zoons allemaal uithangen, ik heb zo iets van waarom zou je uit moeten gaan, wat heb je eraan,en wat bereik je ermee.
en ik ben heel blij dat me ouders me broer zo hebben groot gebracht.
en zo doen ze nou ook met me jongere broertje
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.