Bekijk originele versie : Grootste Afknappers!!!!!!!!!!
shakira_lopez
27-01-2004, 13:32
HALLLLLLLLOOOOOOOOOOO HEREN EN DAMES,
IK ZIT MET EEN KLEINE PROBLEEMPJE,
ALTIJD ALS IK EEN JONGEN LEER KENNEN KNAP IK AF OP DE KLEINSTE DINGEN, BIJV: ALS EEN JONGEN 2KEER HETZELFDE BROEK OF SCHOENEN OF TRUITJE OF IETS DERGELIJKS DRAAGT, ALS HIJ TAXI CHAUFFEUR IS, ALS HIJ ONDER DE 1.78 IS, ALS HIJ DUN IS,ALS HIJ ZEGT DAT IE SCARE IS,ALS IE ZEHMA GAAT SCHELDEN, GEEN WERK EN OF SCHOOL HEEFT,JONGENS DIE JONGER ZIJN DAN 21,ALS IE SAAI IS DUS NIETS TE MELDEN HEEFT, GOUDEN TAND HEEFT, LANG HAAR HEEFT, LELIJKE TRAININGSPAKKEN DRAAGT, NIKIES DRAAGT.... ALS EEN JONGEN TE OPEN IS OF ALS IE OVERSEXT IS EN RESPECTLOOS PRAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WHAT 2 DO ABOUT THIS??!!!! HELP!!!!!!!!!!!!!
Sword_of_Islam
27-01-2004, 13:36
Origineel gepost door shakira_lopez
HALLLLLLLLOOOOOOOOOOO HEREN EN DAMES,
IK ZIT MET EEN KLEINE PROBLEEMPJE,
ALTIJD ALS IK EEN JONGEN LEER KENNEN KNAP IK AF OP DE KLEINSTE DINGEN, BIJV: ALS EEN JONGEN 2KEER HETZELFDE BROEK OF SCHOENEN OF TRUITJE OF IETS DERGELIJKS DRAAGT, ALS HIJ TAXI CHAUFFEUR IS, ALS HIJ ONDER DE 1.78 IS, ALS HIJ DUN IS,ALS HIJ ZEGT DAT IE SCARE IS,ALS IE ZEHMA GAAT SCHELDEN, GEEN WERK EN OF SCHOOL HEEFT,JONGENS DIE JONGER ZIJN DAN 21,ALS IE SAAI IS DUS NIETS TE MELDEN HEEFT, GOUDEN TAND HEEFT, LANG HAAR HEEFT, LELIJKE TRAININGSPAKKEN DRAAGT, NIKIES DRAAGT.... ALS EEN JONGEN TE OPEN IS OF ALS IE OVERSEXT IS EN RESPECTLOOS PRAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WHAT 2 DO ABOUT THIS??!!!! HELP!!!!!!!!!!!!!
Je hebt een probleem namelijk dat je luistert naar de shaytaan:die stelt materialisme als prioriteit bij het kiezen van een partner. Je moet aan je imaan werken en toenadering tot Allah zoeken zodat je sterk genoeg staat om islamitisch te kiezen:omwille van zijn vroomheid en goed gedrag.
BEN JIJ ZO PERFECT DAN??????????????
MISSCHIEN DENKEN DIE JONGENS DAT OOK BIJ JOU.
shakira_lopez
27-01-2004, 13:49
JA MAAR LUISTER IK KAN MEZELF TOCH NIET DWINGEN OM IEMAND LEUK TE VINDEN WAAROP IK AFKNAP!!!!!!!!
Sword_of_Islam
27-01-2004, 13:52
JA MAAR LUISTER IK KAN MEZELF TOCH NIET DWINGEN OM IEMAND LEUK TE VINDEN WAAROP IK AFKNAP!!!!!!!!
Je moet jezelf dwingen geen contact te houden met jongens en smeken tot Allah dat hij je een goede man schenkt. Jij bent maar een nietig wezen net als wij allemaal .
shakira_lopez
27-01-2004, 13:55
HEB IK HET OVER MEZELF???? IK ZEG GEWOON WAAR IK MEE ZIT......... ENNE IK BEN MISCHIEN NIET PERFECT MAAR DAT HOEFT DIE JONGEN OOK NIET TE ZIJN
ikbenwieikben
27-01-2004, 13:56
he shakira meissie je hoeft geen genoegen te nemen met iemand die jou niet waard is.... als jij weet hoe jij in mekaar zit en weet wat je doet.... dan mag jij ook eisen stellen!!!!! Het gaat tenslotte om jou.....!!!! dus wacht lekker tot dat je de juiste tegen komt en die jou tijd waard is
shakira_lopez
27-01-2004, 14:01
HEYYYY IK MAG JOU!!!!!!!!!!!!!
HEYYYY IK MAG JOU!!!!!!!!!!!!!
Én dat alleen maar omdat haar reactie was wat je wou horen.... :jammer:
shakira_lopez
27-01-2004, 14:29
NEE NIET OMDAT IK DAT WOU HOREN MAAR OMDAT ZIJ EEN NORMALE EERLIJKE ANTWOORD GEEFT OP EEN VOLWASSEN MANIER BEGRIJP JE??? KIJK HOE AICHA HEEFT GEANTWOORD TOCH OOK NORMAAL??!!!!!
NEE NIET OMDAT IK DAT WOU HOREN MAAR OMDAT ZIJ EEN NORMALE EERLIJKE ANTWOORD GEEFT OP EEN VOLWASSEN MANIER BEGRIJP JE??? KIJK HOE AICHA HEEFT GEANTWOORD TOCH OOK NORMAAL??!!!!!
:zwaai:
AlHoceima_Leila
27-01-2004, 15:00
ach jah joh kan gebeuren
sunshine08
27-01-2004, 15:09
Nou, doen wat ik altijd doe,
zodra je iets hebt waar je je echt niet over heen kan
zetten en het je blijft irriteren dan moet je
er een einde aan maken!
Maar een jongen die twee keer dezelfde broek aantrekt?
Heb jij dan 365 outfits, zodat je het hele jaar door iedere dag iets
anders aanhebt. Je moet wel een grens hebben. Hier vind ik dat
je overdrijft!
Maar ja, de rest dan is het waarschijnlijk jou smaak niet?
shakira_lopez
27-01-2004, 15:24
SORRY NEE DAT BEDOEL IK NIET IK BEDOEL DAT ALS JE BIJV 3KEER MET HEM HEBT AFGESPROKEN EN DAARVAN 2 KEER DEZELFDE (BROEK)OUTFIT AAN HEEFT...........
Elegancelady
27-01-2004, 15:43
ik zou zeggen, je bent hoe je bent.
en het is heeeel erg moeilijk om met iemand om te gaan, waarbij je je niet prettig voelt, en je maar constant naar die goude tand zit te kijken. of als hij meer zijn haren achter zijn oren doet dan jij....ik bedoel maar...
en alsof zij geen eisen hebben.
en ja wie wil er iemand die grof taalgebruik heeft. en er niet verzorgd uitziet.
ik dacht eerst oh voor mij maakt het niet uit hoe hij er uit ziet en dergelijke. en dan denk je diep van binnen, oh ik zeg het hem wel later, misschien kunnen we het wel fixen ofzo... die gouden tand weg laten halen bijvoorbeeld.
maar daar krijg je alleen maar discussies over en onzekerheden.
want hij is zoals hij is en je moet iemand accepteren zoals je hem gelijk ziet. en dat moet je leren aanvaarden en geen fantasies erhouden over hoe hij er mogelijk uit kan zien met kort haar.
je verandert die persoon zoals die is en daar kan hij geen genoegen meenemen.
jij (als vrouw) zou het ook niet wilen als iemand je gaat veranderen: hoezo denk je dan, ben ik niet goed zo?
dus laat iedereen in zijn waarde en neem afstand, en ga niet met jouw redenen in discussie, want dat zou niet leuk zijn voor de ander. is te kwetsend. als hij het erg vind, dan kan hij zich veranderen, maar dat is niet de bedoeling, hij (of zij) moet gewoon blijven zoals hij of zij is. want er is zeker wel iemand op deze aarde (of ergens anders...) die hem honderd procent accepteert zoals hij of zij is.
en als hij gaat veranderen en is ie eindelijk iemand tegengekomen die voor hem geschapen is, dan is ie niet zich zelf meer, en dus kunnen andere "veranderde" dingen weer een afknapper voor haar zijn.
pffff das een hele uitleg.
is het een beetje te volgen? ik hoop het maar.
maar je moet iemand altijd kansen geven.
als ie na een week nog dezelfde kleren aan heeft.....jahh sorry hoor.
insha Allah zal iemand jouw pad kruisen waarbij jij dan gaat denken van, ohw ohw ohw als hij maar niet op mij gaat afkappen, omdat je tot hem in alle opzichten aangetrokken zult voelen, voor een mooie long-lasting relatie till the end....
en dat hopen we onder ons allemaal insha Allah...
beslamaa
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.