Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor De Boyzzzzzzzz

LZN
27-01-2004, 12:55

Is het een afknapper als een meisje veel over de toekomst praat. Ik heb gehoord dat jongens daar niet echt tegen kunnen, als een meisje over trouwen enzo praat. En als het zo is waarom dan. Graag jullie reacies..

Mqewad
27-01-2004, 13:00
Origineel gepost door ouajdia101 Is het een afknapper als een meisje veel over de toekomst praat. Ik heb gehoord dat jongens daar niet echt tegen kunnen, als een meisje over trouwen enzo praat. En als het zo is waarom dan. Graag jullie reacies. vrouw mag over toekomst praten hoor!! in de keuken kan carrière gemaakt worden en dit op voorhand plannen en aan de man meedelen, kan het huwelijk in goede banen doen leiden. Dus het is geen afknapper :p Mqewad 3liek

tazaghiniagirl
27-01-2004, 13:22
players....:maf2:.....

Sword_of_Islam
27-01-2004, 13:38
Origineel gepost door ouajdia101 Is het een afknapper als een meisje veel over de toekomst praat. Ik heb gehoord dat jongens daar niet echt tegen kunnen, als een meisje over trouwen enzo praat. En als het zo is waarom dan. Graag jullie reacies. Dat is zo bij de mensen die een haram relatie hebben:als je islamitisch een persoon kiest dan weet je automatisch dat je samen een toekomst gaat delen:hij komt namelijk je hand vragen.

Miss_wild
27-01-2004, 14:17

hehe ik heb mij antwoord ..........thanks mensen!!! hij hapt niet dus wordt het tijd dat ik hem teruggooi in het water!!! want ik heb geen behoefte aan o.n.z.i.n. mij tijd is te kostbaar

CouchMan
27-01-2004, 15:12
Dat is zo bij de mensen die een haram relatie hebben:als je islamitisch een persoon kiest dan weet je automatisch dat je samen een toekomst gaat delen:hij komt namelijk je hand vragen. Dat is zo bij de mensen die een haram relatie hebben??? Dit slaat echt nergens op... Wat is volgens jou islamitisch een persoon uitkiezen??? En hoe weet jij niet dat ouajdia101 dat op die manier heeft gedaan, of juist niet heeft gedaan??? Je oordeelt zomaar... In de meeste gevallen is het zo dat een jongen niet over de toekomst wil praten omdat hij het zo goed heeft... Hij klapt zelfs haast dicht als je over de toekomst praat, omdat dit hetgene is dat door zijn hoofd gaat : Wejooo, elke dag thuis, kinderen. Ben er nog lang niet klaar voor... Maar het is dus geen afknapper... Ik denk eerder dat als je uit je mond stinkt een afknapper is voor een jongen...Diezelfde tarkbroek aantrekken...****ed up straattaal praten... ( die zogenaamde thugchiqs ) Dus jij vroeg je af hoe het zat... ik geef mijn mening hierover... Ik oordeel niet....