Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hele erge pijn in mijn hoofd

misstomaatje
27-01-2004, 11:23

he mensen wie heeft dit ook. ik heb elke dag hele heftige pijn in mijn hoofd. en ik heb al zoveel scans gemaakt, maar telken s zeggen de artsen dat het niks is , terwijl ik verga van de pijn elke dag. wat doe ik hieraan :(

Selly
27-01-2004, 11:32
heb je je tandarts al om advies gevraagd?? een kennis van mij liep ook heel lang met hoofdpijn en geen arts kon er iets aan doen. Tot ze naar de tandarts ging en die kwam er achter dat er iets met haar kaak was. Die hoofdpijn kwam door een zenuw die verbonden was met haar kaak (ofzo) Dus misschien wel een optie voor je om dat na te gaan.

sahar20
27-01-2004, 11:37
Hi miss tomaatje Paar jaar terug heb ik ook zelf zoiets meegemaakt en had ook veel scans gemaakt ze konden er niet achterkomen wat het was uiteindelijk was het dus dat ik overspannen en erg gestresst was ik weet niet wat voor soort hoofdpijn jij hebt maar als het steken zijn dan ben je waarschijnlijk gestresst en daar kan je wat aan doen therapie volgen althans dat heb ik toen gehad...maar bij mij was er meer aande hand alhamdoelillah is het nu over:-) sterkte groetjes

misstomaatje
27-01-2004, 11:38
Origineel gepost door Selly heb je je tandarts al om advies gevraagd?? een kennis van mij liep ook heel lang met hoofdpijn en geen arts kon er iets aan doen. Tot ze naar de tandarts ging en die kwam er achter dat er iets met haar kaak was. Die hoofdpijn kwam door een zenuw die verbonden was met haar kaak (ofzo) Dus misschien wel een optie voor je om dat na te gaan. ooh daar heb ik eigenlijk ooit aan gedacht, maar ik heb nooit last va mijn kaak, of me tanden/kiezen. ik ben eigenlijk bang dat ik iets in me mijn hoofd hebt.

XmaghrabiaX
27-01-2004, 11:47

ik denk ook dat het nit fysiek is(tenzij met je kaak te maken heeft), maar ik heb het ook een periode gehad en constante hoofdpijn, soms alleen aan 1 kant, dan weer hele hoofd met steken.....maar bleek ook stress te zijn....op werk!!

Selly
27-01-2004, 11:49
Origineel gepost door misstomaatje ooh daar heb ik eigenlijk ooit aan gedacht, maar ik heb nooit last va mijn kaak, of me tanden/kiezen. ik ben eigenlijk bang dat ik iets in me mijn hoofd hebt. Zij had ook nooit last van haar gebit. Als je iets in je hoofd zou hebben dan hadden de artsen dat toch gezien op die scans? Wellicht is het dan inderdaad wel stress en te veel nadenken...

misstomaatje
27-01-2004, 13:06
Origineel gepost door Selly Zij had ook nooit last van haar gebit. Als je iets in je hoofd zou hebben dan hadden de artsen dat toch gezien op die scans? Wellicht is het dan inderdaad wel stress en te veel nadenken... ik loop er al jaren meee met deze verschrikelijk pijn in me hoofd . het word alleen erger en erger. de pijn versprijd zich over me hele hoofd,waardoor ik soms een gedeelte van me hoofd niet meer voel, het lijkt dan net of het verlamd is.

Zienb
27-01-2004, 15:49
Asalaam mo3leikom Soebhan Allah, alles wat jij zegt heb ik ook tot op de dag van vandaag, en de artsen weten ook bij mij niet wat het is, ze zeggen komt door stress blblblaaaa, mohim ik weet het ook, maar insha Allah zal Allah alle moslims genezen. Heeeeeel veeel sterkte meid, Sjafak Allah P.S. ik heb ooit iemand horen zeggen dat pijn in je hoofd kan komen door maagklachten ofzoiets, mohim Allah 3alum.

misstomaatje
28-01-2004, 10:12
Origineel gepost door Zienb Asalaam mo3leikom Soebhan Allah, alles wat jij zegt heb ik ook tot op de dag van vandaag, en de artsen weten ook bij mij niet wat het is, ze zeggen komt door stress blblblaaaa, mohim ik weet het ook, maar insha Allah zal Allah alle moslims genezen. Heeeeeel veeel sterkte meid, Sjafak Allah P.S. ik heb ooit iemand horen zeggen dat pijn in je hoofd kan komen door maagklachten ofzoiets, mohim Allah 3alum. hoi mijn moeder zegt dat dat ook shur kan zijn ,maar ik geloof daar niet zo in. wat denk jij? :zwaai:

Johanna
28-01-2004, 10:25
Ik heb ook al tijden last van hoofdpijn. Het is een stekende pijn veroorzaakt door stress. Als je teveel en te lang last hebt van stress kan je daar maagklachten van krijgen. Het advies wat ik van mijn dokter heb gekregen is niet nadenken en veel ontspannen. Dat is makkelijker gezegt dan gedaan.

lilchakir
28-01-2004, 10:37
misschien is dat het wel en daar is ook bijna niks tegen te doen .ik weet dat je dan b.v. geen chocolade mag eten want dat schijnt het erger te maken . :zwaai:

misstomaatje
28-01-2004, 10:49
Origineel gepost door lilchakir misschien is dat het wel en daar is ook bijna niks tegen te doen .ik weet dat je dan b.v. geen chocolade mag eten want dat schijnt het erger te maken . :zwaai: nee , mijn huis arts zei dat het geen migraine kan zijn,omdat migraine een dagen maar komt op zetten .en de hoofdpijn die ik heb is elke dag ik ga ermee slapen en ik word ermee wakker. ik weet me geen raad mee, zo erg is het :(

lilchakir
28-01-2004, 12:41
beterschap ik hoop dat je er snel van af zal komen misschien in marokko naar kruiden vragen of als je in marokko bent daar naar een dokter gaan meestal weten die meer dan hier in nedeland. sterkte :zwaai:

Zienb
28-01-2004, 14:55
Origineel gepost door misstomaatje hoi mijn moeder zegt dat dat ook shur kan zijn ,maar ik geloof daar niet zo in. wat denk jij? :zwaai: asalaam mo3leikom :confused: hmmmmm, ik weet het niet lieverd Allah 3alum, ik ken wel iemand die zegt dat bij haar suhr is gedaan, en ze heeft hoofdpijn en valt soms flauw maar jah Allah 3alum. Tegenwoordig kan alles, maar jah lestaah. Gheir insha Allah, maar bij haar zegt de dokter wel dat ze migraine heeft en ze krijgt daar medicijnen voor die goed schijnen te werken, dus ik weet het ook allemaal niet meer, maar jah Gheir insha Allah. wasalaam mo3leikom ma3a salama :zwaai: