Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mevrouw Hirsi ali wil nationaal debat over de hoofddoek

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

LZN
27-01-2004, 10:35

Waarom ik haar nog aanspreek met mevrouw, is mij ook een raadsel :confused: :confused: :confused: Maar deze achterlijke dame wil dus een nationaal debat over het dragen van een hoofddoek. Ook is zij een voorstander van het wetsvoorstel in Frankrijk Misschien kan zij beter pleiten voor een 9inter) nationaal debat over het besnijden van vrouwen, zoals dat veeeeeel gebeurd in haar land van herkomst.

arabchrstn
27-01-2004, 11:12
Een debat mag natuurlijk altijd, als de uitkomst maar oké is...

AlHoceima_Leila
27-01-2004, 11:23
Engerd Ayaan Hirsi Ali is een LoSeR , ik vind haar echt zielig . Ik hoop dat die debat komt en dat zij de grond wordt in geboord :D

an3sdej
27-01-2004, 11:23
Zij bemoeit zich met haar eigen zaken. Zij is volksvertegenwoordiger die de meerderheid van de Nederlanders vertegenwoordigt, die een debat wil over die hoofddoek zoals in Frankrijk! Ik zal haar daarin steunen.

Jupiter
27-01-2004, 11:28

Origineel gepost door an3sdej Zij bemoeit zich met haar eigen zaken. Zij is volksvertegenwoordiger die de meerderheid van de Nederlanders vertegenwoordigt, die een debat wil over die hoofddoek zoals in Frankrijk! Ik zal haar daarin steunen. Ik zal het nogmaals herhalen: we leven in het jaar 2004. Dus geen debat a.u.b. over een stukje textiel. Iedereen mag aantrekken wat ie wil, daar heb je toch geen debat voor nodig?

an3sdej
27-01-2004, 11:33
Jawel, 2004 laat juist zien hoe gevaarlijk religie en de orthodoxie daarvan kan zijn!!!

Jupiter
27-01-2004, 11:38
Welnee, 2004 laat zien dat je op duizenden manieren kan aangeven tot welke groep je behoort d.m.v. van piercing, tatoo, hoofddoek of Armani-pak. Hoezo gevaarlijk? Wordt je dan gedwongen om een hoofddoek te dragen?

an3sdej
27-01-2004, 12:03
De meiden wel. Die worden impliciet door 1400 jaar en langer al geïndoctrineerd dat totale lichaamsbedekking moet! En 2001 t/m 2004 laat wel zien hoezeer de islam gevaarlijk kan zijn als fanatici de religie 'kapen'. Gelijk aan de orthodoxe christenen ten tijde van de kruistochten.

an3sdej
27-01-2004, 12:11
IK WIL PER DIRECT EEN DEBAT OVER HET DRAGEN VAN EEN KEPPELTJE!!!!!!!!! DAT mag hihih, zwengel het eens aan! Als de hoofddoek verboden wordt in scholen en gerechtsgebouwen, zordt de keppel dat ook!!!! Maar start gerust die dicussie, in Frankrijk is die al gaande!!

Jupiter
27-01-2004, 12:12
Origineel gepost door an3sdej De meiden wel. Die worden impliciet door 1400 jaar en langer al geïndoctrineerd dat totale lichaamsbedekking moet! En 2001 t/m 2004 laat wel zien hoezeer de islam gevaarlijk kan zijn als fanatici de religie 'kapen'. Gelijk aan de orthodoxe christenen ten tijde van de kruistochten. Misschien heb je wel gelijk. Ik heb niets met godsdienst en jij waarschijnlijk ook niet maar we worden wel dagelijks geïndoctrineerd door de media, ouders, werkgevers, vrienden over hoe we moeten zijn en wat we moeten doen. Dat hoofddoekjesgedoe valt daar ook onder. Wen er maar alvast aan: er bestaan geen onafhankelijke geesten en ook jij probeert een bepaald beeld van jezelf op te houden waarvan jezelf ook niet meer weet of het jouw beeld is of dat van iemand anders.

an3sdej
27-01-2004, 12:31
Nee hoor, even erg. Gelijke monniken gelijke kappen. Alle opzichtige religieuse uiterlijkheden moeten worden verboden in het openbare ambt. Op straat en thuis mag iedereen dragen wat hij/zij wenst, maar niet in beroepen als rechter/lid van de rechtbank, onderwijzeres, verpleegkundige of ambtenaar. Dus niks vrijeheid van godsdienst. Vrijheid van godsdienst is er. Iedereen mag kekren, moskeeën bouwen of op straat een keppel of hoofddoek dragen. Iedereen mag eigen erediensten vieren zoals hij/zij dat wil.

Jupiter
27-01-2004, 12:38
Origineel gepost door an3sdej Alle opzichtige religieuse uiterlijkheden moeten worden verboden in het openbare ambt. Dan stel ik voor om ook maar meteen alle opzichtige uiterlijkheden m.b.t. vetzucht (dikke buiken), borstgrootte (vanaf cup D), slechtziendheid (brillen en blinde geleidehonden), leeftijd (wandelstokken), voetbalvoorkeur (Feijnenoordshirtje) en nog tientallen andere individuelen kenmerken te verbieden. Vrijheid moet je juist verdedigen en het klinkt raar maar een hoofddoekje is ook een vorm van vrijheid. En als je thuis of op je werk als baas iemand niet wil binnenlaten of aannemen met een bepaald uiterlijk dan mag je dat zelf beslissen. Want dat is namelijk je privéterrein.

an3sdej
27-01-2004, 12:39
Luister jongen ik studeer rechten incha allah zal k zo snel mogelijk rechter worden 1 ding een hoofddoek zal k gaan drage..en nederland is een vrij land dus er moet ook plaats zijn voor dames met een hoofddoek!!! Zint, mijn zoon is advocaat in Amsterdam, en hij en ik zullen ons daartegen verzetten. En niet alleen wij, maar heel de Nederlandse bevolking, inclusief de politiek en rechterlijke macht, dus dream on.

an3sdej
27-01-2004, 13:02
Jij zult NOOIT met een hijaab op als rechter in nederland functioneren. Evenals jij het recht hebt de hijaab op straat en thuis de dragen, heeft de Nederlandse staat, en iedere individuele werkgever in nederland het recht een hijaab te weigeren in zijn/haar zaak op bepaalde functies. Maar je mag wat mij betreft een vrouwelijke Don Quichotte zijn hoor!

AAAbracadaver
27-01-2004, 13:03

Origineel gepost door Zint_Oujda Luister jongen ik studeer rechten incha allah zal k zo snel mogelijk rechter worden 1 ding een hoofddoek zal k gaan drage..en nederland is een vrij land dus er moet ook plaats zijn voor dames met een hoofddoek!!! En voor mannen met een keppeltje!!! En k vroeg je ook iets anders draagt je ma een hoofddoek ja of te nee? Bij mijn weten is rechter geen vrij beroep maar moet je er altijd nog eerst voor benoemt worden. En aangezien jij je nu al weigert te conformeren aan bepaalde regels in de rechtszaal is het misschien verstandig ook andere carriere opties open te houden

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8