Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hee Wat Vinden Jullie Als De Hoofdoeken Hier In Nederland Ook Worden Afgeschaft!???

Pagina's : [1] 2

marokkaansechik
27-01-2004, 09:57

WAT VINDEN JULLIE ER VAN LAAT JE MENIG SNEL HOREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

marokkaansechik
27-01-2004, 10:03
REAGEEEER SNELLL DANNN!!!!!!;)

misstomaatje
27-01-2004, 10:06
aah joh die hollanders hebben alleen maar een grote bek van we gaan dit doen en we gaan dat doen. maar stel dat toch zo ver zou komen dan zou ik mijn hoofddoek voor geen goud afdoen. noooooooit ze kunnen de ................. krijgen

Aimana
27-01-2004, 10:08
Ik vind het niks. :kwaad: Laats zat ik in de bus en er kwam een man, hij was nog best jong naast mij zitten. Hij begon ineens aan het praten hoeveel mooie meisjes er wel niet zijn en die hun eigen verpesten met een doekje. Ik dacht bij me eigen van 'Hallo' Gaat het nu werkelijk om de uiterlijk. Ik bedoel schoonheid vergaat, innerlijk blijft... toch! Waarom zoveel moeilijkheden alleen om dat doekje.

marokkaansechik
27-01-2004, 10:10

moeiiiiiiiilijk eee maar stel he het is nu ook gebeurt in frankrijk daar verwachtte men het ook niet! echt je hoofdoek afdoen!!!! hahah :D ze zijn echt grappig wat willen ze doen je mee naar het politie bureua nemen!!!!!!!!!!!

lela_Hanan
27-01-2004, 12:08
Nou....ten eerste als dat hier in Nederland zou plaats vinden....zou ik het verschikkelijk vinden...want zelf draag ik ook een hoofddoek...waar ik me heel vrij in voel....!!! Ik zou een demonstratie organiseren.....zodat het niet wordt afgeschaft...want het verbieden van een hoofddoek dragen gaat ECHT TE VER :kwaad: Ze zeggen zelf (de nederlanders) dat er een vrije geloofsuiting in hun land is....dus why.... :confused: ....

Brownhear
27-01-2004, 12:14
Ik denk niet dat het zover komt hoor? Ze kunnen dat toch niet maken? Een hoofddoek daar kies je als moslima voor en dat hoord bij de cultuur dus waarom zouden nederlanders met een ander geloof kunnen zorgen dat de moslims zich aanpassen aan de cultuur? Beetje vreemd

bentannes
27-01-2004, 12:54
ik hoop niet dat ze dat gaan doen en als ze dat gaan doen dan gaan wetoch demonstreren hahah met z'n allen

Nuray
27-01-2004, 13:23
ja bentannes met je eens als ze dat doen gaan we lekker met ze allen demostreren maar ik hoop dat ze dat niet doen ze hebben het toch altijd over intergreren nou en zo intergreren wij klaar punt uit het is toch een vrije land greetings nuray

Moslimien
28-01-2004, 15:20
Origineel gepost door marokkaansechik WAT VINDEN JULLIE ER VAN LAAT JE MENIG SNEL HOREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Asalaamoe Halaikoem wa Rahmatoe Allah wa Barakatoe Salaam zuster, Ik zou 'm nimmer voor niemand af doen, behalve voor de Barmhartige, de Genadevolle, Allah (SWT). Aangezien Allah (SWT) de regel om Hijab te dragen heeft gemaakt zal ik deze regel naleven tot mijn dood! Ik zou me daar niet druk over maken. Al weet ik wel dat het moeilijker zal worden (werk, studie, etc.) maar Allah (SWT) is Groot (Allah O Akbar). Immers, de Profeet (s.a.w.s.) heeft gezegd: 'De wereld is een gevangenis voor de gelovige, en een paradijs voor de ongelovige'. (Sah'ih' Moesliem). Vertrouw daarom alleen op Allah (SWT). Hij weet het 't Best, alhamdolillah. Hij is immers de Alwetende... Elke moslima die zich oprecht moslim voelt in haar hart, zal geen bezwaren hebben tegen regels die door Allah (SWT) zijn gemaakt. Dus ook niet tegen de regel, om je als vrouw te bedekken. M.a.w. Ook al wordt deze regel ingevoerd (betwijfel ik) dan vertrouw ik op Allah (SWT). Ik hoop dat ik je vraag een beetje goed heb beantwoord. Gair insha Allah... Mha Salaama een Zuster

Lady_moi
28-01-2004, 15:23
Triestig? :jammer:

nadoria_berberg
28-01-2004, 16:43
ik zou red voor zdjnoen de burka opdoen,................

Miss_Nabbila
28-01-2004, 18:31
IK ZEG EERLIJK WAT IK ERVAN VINDT ik vind het niet terecht als hun hier in nl ook hoofdoeken gaan verbieden want wij verbieden hun kerstmis of wat dan ook toch ook niet ofwel yek hun geloven in hun geloof wij geloven in ALLAH en dan moeten ze ons gewoon ons gang laten gaan en ons geloof volgen. ALLAH OE AKBAR

Miss_Nabbila
28-01-2004, 18:35
en nog iets nederland is toch een vrij land je mag toch alles doen wat je wilt jah je hebt ook grenzen dus dan moeten ze ons ook hoofdoeken laten dragen.......................

Miss_Nabbila
28-01-2004, 20:23

JUIST zohra15 helemaal met je eens wollah!!

Pagina's : [1] 2