Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wanneer Is De Grote Dag!

Pagina's : [1] 2 3 4

UndercoverAngel
27-01-2004, 08:40

Zijn er aanstaande bruidjes die al een vaste datum hebben geprikt? Zo ja, wanneer is JOUW grote dag! :verliefd: *De dames die een partner/verloofde hebben maar nog geen vaste datum kunnen in de poll stemmen op het jaar waarin ze Insha Allah denken te gaan trouwen! *De dames die een partner/verloofde hebben maar nog niet weten wanneer hun grote dag is kunnen op de laatste optie stemmen! Laat ook even weten waar je Insha Allah wilt gaan trouwen, hier in Nederland of in Marokko en waarom je dat wilt! Thanx! .:UcA:.

Nadia001
27-01-2004, 10:28
Inshallah 27/02/2004 Heeeeeeeel soooooooooon dus!!! Neiri heb weer de zenuwen!!! xxx nadia

sobiha
27-01-2004, 10:28
weet nog niet wanneer, ik denk na de zomervakantie!!! Wel spannend...

UndercoverAngel
27-01-2004, 12:10
Origineel gepost door Nadia001 Inshallah 27/02/2004 Heeeeeeeel soooooooooon dus!!! Neiri heb weer de zenuwen!!! xxx nadia Gefeliciteerd! Zo nog een maandje te gaan, ik zou zelf ook heel zenuwachtig zijn. :D Vraagje, wanneer was je ongeveer begonnen met het *organiseren* van je grote dag? :blauwkus: UcA

Nadia001
27-01-2004, 12:25

Origineel gepost door UndercoverAngel Gefeliciteerd! Zo nog een maandje te gaan, ik zou zelf ook heel zenuwachtig zijn. :D Vraagje, wanneer was je ongeveer begonnen met het *organiseren* van je grote dag? :blauwkus: UcA Organiseren je gaat het geloven of niet ik ben nu 3 weken aan het organiseren een last minute kan je het noemen. Ik heb echt geluk gehad met alles. Zyana was vrij, dj was vrij, zaal was vrij, deco was vrij, Het is zo dat men verloofde en ik enkel sadaka wilden geven. Maar onze mamakes wilden dat niet.... Wij hebben gezegd oke voor het feesten maar dan alles binnen de 2 maanden voila xxx

UndercoverAngel
27-01-2004, 12:39
Origineel gepost door Nadia001 Organiseren je gaat het geloven of niet ik ben nu 3 weken aan het organiseren een last minute kan je het noemen. Ik heb echt geluk gehad met alles. Zyana was vrij, dj was vrij, zaal was vrij, deco was vrij, Het is zo dat men verloofde en ik enkel sadaka wilden geven. Maar onze mamakes wilden dat niet.... Wij hebben gezegd oke voor het feesten maar dan alles binnen de 2 maanden voila xxx Zo dat is inderdaad snel geregeld allemaal. Ik hoop dat het bij mij ook zo makkelijk zal gaan! :)

UndercoverAngel
27-01-2004, 12:46
Origineel gepost door sobiha weet nog niet wanneer, ik denk na de zomervakantie!!! Wel spannend... Het is inderdaad spannend! Ben je al begonnen met het voorbereiden? .:UcA:.

UndercoverAngel
27-01-2004, 14:15
Niemand die al een vaste datum heeft? Willen jullie ook aangeven waar jullie het willen houden, Nederland of Marokko en waarom. Alvast bedankt! :blauwkus: .:UcA:.

miss19oujdia
27-01-2004, 16:50
Ik pas in 2005 inshaellah met de zomer ik weet ook niet wanneer en wat ik moet gaan regelen ...........en het zal in marokko plaats vinden inshaellah

UndercoverAngel
27-01-2004, 18:45
Origineel gepost door miss19oujdia Ik pas in 2005 inshaellah met de zomer ik weet ook niet wanneer en wat ik moet gaan regelen ...........en het zal in marokko plaats vinden inshaellah Gefeliciteerd! Insha Allah gaat het allemaal goed met het regelen van alles. Heb je al een verlovingsfeest gegeven of doe je daar niet aan? :) .:UcA:.

SweetRose
27-01-2004, 22:47
Aanstaande zomer verlovingsfeest. Zomer 2006 trouwfeest INcha Allah!

SOUMIYA
27-01-2004, 22:57
ik zeg altijd wanner allah het wil of het echt maktoeb is

benladina
27-01-2004, 23:05
Ik zou nu wel willen trouwen met mijn mannetje maar ik zie het ng niet helemaal zitten om nu al getrouwd te zijn we zitten beide nog op school en hebben het beide druk wat weer wel een voordeel is we zitten beide in onze laatste jaar duszzzz..... Ik zou wel graag willen dat hij na de zomer mijn hand komt vragen bij mijn ouders ze weten namelijk nog van niets en dat zit mij ook niet lekker ik bedoel op het begn dat stiekeme gedoe oke het moest maar nu vind k het niet meer leuk om te liegen en hij ook niet Hij wil het liefst nu al bij me langs komen maar ja er is meer bij kijken dan alleen maar langskomen bv er is nog geen woning en ik zie me zlf niet bij familie wonen nee egt nietttttttttt :P MAAR ja inchallah als alles mee zit wil ik in 2005 wel getrouwd zijn inchallah en als het eerder is dan eerder en als het later is dan later li maktab ra laktab zolang ik maar met mijn mannetje trouw..... ;)

UndercoverAngel
28-01-2004, 08:35
Origineel gepost door SweetRose Aanstaande zomer verlovingsfeest. Zomer 2006 trouwfeest INcha Allah! Mabrouk! Dan heb jij nog alle tijd om alles te regelen en geld te sparen. Geef je je verlovingsfeest in Belgiƫ of Marokko en ga je het groot of klein houden? .:UcA:.

UndercoverAngel
28-01-2004, 08:38

Origineel gepost door SOUMIYA ik zeg altijd wanner allah het wil of het echt maktoeb is Het is inderdaad lmekteb, maar als je al verloofd bent of een relatie met iemand hebt kun je al aangeven wanneer je Insha Allah denkt te gaan trouwen. :) .:UcA:.

Pagina's : [1] 2 3 4