Bekijk originele versie : Ik heb een probleem met windows media player
Egyptoflavour_
24-08-2008, 21:23
Ik zat eergisteren via het internet naar de olympische spelen te kijken en opeens lipe me pc vast, ik heb toen de stekker er uit getrokken en weer aan gedaan maar nu doet me media player het helemaal niet meer!
Ik krijg steeds dit bericht
Kan het bestand niet afspelen omdat het opgegeven protocol niet wordt ondersteund. Als u in het dialoogvenster URL openen een URL hebt opgegeven, kunt u het met een ander transportprotocol, zoals http: of rtsp:, proberen.
ik heb windows vista, weet iemand misschien wat ik kan doen om hem weer normaal te krijgen :confused:
alvast bedankt :goedzo:
marocieboy
25-08-2008, 12:20
waarom gelijk de steker eruit? Dat kan nooit goed zijn..als je pc vastloopt kun je gewoon de reset knop indrukken..denk dat dat een stuk beter is..maar dat ter zijde.
Probeer eens een systeemherstel. Dat is terug gaan in de tijd naar een tijdstip waarop alles 'normaal' was. Dat doe je zo:
start>alle programmas> accesoires> systeemwerkset>systeemherstel
Ik zat eergisteren via het internet naar de olympische spelen te kijken en opeens lipe me pc vast, ik heb toen de stekker er uit getrokken en weer aan gedaan maar nu doet me media player het helemaal niet meer!
Ik krijg steeds dit bericht
Kan het bestand niet afspelen omdat het opgegeven protocol niet wordt ondersteund. Als u in het dialoogvenster URL openen een URL hebt opgegeven, kunt u het met een ander transportprotocol, zoals http: of rtsp:, proberen.
ik heb windows vista, weet iemand misschien wat ik kan doen om hem weer normaal te krijgen :confused:
alvast bedankt :goedzo:
Wacht altijd ff minimaal 5 min als je pc vastloopt. Kan soms zijn dat je pc druk bezig is met verwerken van instellingen en als jij dan ineens de stekker eruit trekt loopt dit vaak niet goed af.
Wat je kunt doen is systeemherstel of als dat niet lukt windows media player verwijderen en ff opnieuw op microsoft.com windows mediaplayer 11 downloaden.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.