Bekijk originele versie : Je vrouw gaat van maatje 36 naar 40?
Je bent getrouwd, alles gaat chill en op een gegeven moment draagt je vrouw je ondergoed en je truitjes omdat haar eigen kleding haar niet meer past. Je houdt van haar, maar je houdt niet van al dat extra gewicht. Wat doe je?
maroc_misty
26-01-2004, 22:28
Ik mag cker niet reageren? :)
Hahaha de derde is grappig:)
praatjes
26-01-2004, 22:30
Ik laat haar leeg lopen wat denk je!
rachidabella
26-01-2004, 22:30
De meeste gaan zeker voor optie 1
maghrebgirl20
26-01-2004, 22:39
:hihi: vooral die 3e
Als ze zich vol zou eten en dat de reden is dat ze aankomt dan zou ik het niet leuk vinden maar als het komt omdat ze onze kinderen heeft gebaard en veelal thuiszit dan vind ik het niet erg logisch toch?
Origineel gepost door Teaser
Je bent getrouwd, alles gaat chill en op een gegeven moment draagt je vrouw je ondergoed en je truitjes omdat haar eigen kleding haar niet meer past. Je houdt van haar, maar je houdt niet van al dat extra gewicht. Wat doe je?
niet zeuren, want dan is er meer om van te houden. en je moet ook wel weten hoe ronder hoe gezonder :zwaai:
Brownhear
27-01-2004, 12:45
Ik zou zeggen als het door het eten komt praat met haar en zeg dat je je eigen er niet prettig bij voeld dat ze steeds dikker wordt en dat je wel veel van haar houd maar als ze van jou houd dat ze toch wel op haar gewicht gaat letten. Misschien een idee?
misstomaatje
27-01-2004, 13:11
Origineel gepost door Teaser
geen sex meer, want dat maakt je ook dikker :D
nou ik vind ga gewoon met haar praten misschien een betere optie dan sex he
greetings nuray
HalveWaarheid
27-01-2004, 13:12
Kheb voor de 3e gekozen! :) En natuurlijk de sex opschroeven! :D
Brownhear
27-01-2004, 13:18
Vind ik ook ga met haar praten kijken wat ze er zelf van vind dat ze dikker is geworden en wat ze er aan wil doen?
ZeYNeP_Z
28-01-2004, 19:02
Je wordt dikker als je zonder condoom vrijt,want in sperma zitten eiwitten.De grootste aardsvijanden van de vrouw :)
Lady_moi
28-01-2004, 19:44
Ze Kan Ook Gewoon Een Dieet Volgen :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.