Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help! wachtwoord op mijn laptop....

Klavertje22
23-08-2008, 20:49

hallo, ik heb een wachtwoord op mijn laptop, maar ben wachtwoord kwijt, hoe kan ik het weghalen? ik kan de laptop niet meer starten, omdat er wachtwoord op zit help mij aub.

Drugsdealer
23-08-2008, 21:09
Start Windows wel op of niet?

Klavertje22
23-08-2008, 21:27
ik heb windows 2000 erop staan en die start wel gewoon alleen ik kan er niet in staat wachtwoord op die ben ik vergeten. zou wel xp willen hebben als iemand em had, dan kon ik die installeren, heb jij em toevallig niet? of heb je misschien ander oplossing?

Premium
23-08-2008, 21:41
hallo, ik heb een wachtwoord op mijn laptop, maar ben wachtwoord kwijt, hoe kan ik het weghalen? ik kan de laptop niet meer starten, omdat er wachtwoord op zit help mij aub. Bij opstarten de laptop over laten schakelen naar veilige modus. Volgens my is dat ook op lappie's gewoon bij opstraten gelijk heel vaak op F8 klikken dacht ik. Dan moet je kiezen voor opstarten in veilige modus MET netwerkverbinding. Kun je teminste nog internetten. in elk geval. Als je via veilige modus opstart zie je als het goed is een admin accoutn verschijnen buiten jou eigen account. Via die admin account inloggen (heeft geen wachtwoord standaard) en dan je eigen wachtwoord veranderen. De admin account kan dit zonder het wachtwoord te weten. succes en laat me weten of er iets niet lukt.

ILI_Amazigh
14-09-2008, 19:53

Bij opstarten de laptop over laten schakelen naar veilige modus. Volgens my is dat ook op lappie's gewoon bij opstraten gelijk heel vaak op F8 klikken dacht ik. Dan moet je kiezen voor opstarten in veilige modus MET netwerkverbinding. Kun je teminste nog internetten. in elk geval. Als je via veilige modus opstart zie je als het goed is een admin accoutn verschijnen buiten jou eigen account. Via die admin account inloggen (heeft geen wachtwoord standaard) en dan je eigen wachtwoord veranderen. De admin account kan dit zonder het wachtwoord te weten. succes en laat me weten of er iets niet lukt. Deze manier lukt idd vaak bij lappies. Kun je zelfs doen bij lappie die niet van jezelf is:hihi: Via admin account wachtwoord wijzigen en klaar alles is gemaakt. Daarna volgende keer weer in normale modus laten opstarten.

Kendie
14-09-2008, 20:03
Hoe kan je je wachtwoord nou vergeten? :o Ik bedoel, je kiest toch iets wat je makkelijk onthoudt lijkt mij en iets wat je wellicht vaak gebruikt. Maar jah, via F8 functie veilig modus en dan wachtwoord veranderen :hadj:

ILI_Amazigh
14-09-2008, 20:43
Hoe kan je je wachtwoord nou vergeten? :o Ik bedoel, je kiest toch iets wat je makkelijk onthoudt lijkt mij en iets wat je wellicht vaak gebruikt. Maar jah, via F8 functie veilig modus en dan wachtwoord veranderen :hadj: Hahaha standaard mgahrba trucje is dit volgens my. Vooral als ze neiuwe lappies hebben 'gekocht':hihi:

gameface
14-09-2008, 21:10
Gewoon programmaatje "Password Changer" gebruiken, dan kan je overal in. Zowel pc's als laptops. ja je kan niet op je laptop maar wel een programma downloaden leg uit