Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nederlandse en Marokkaanse pasport- Tegelijk wordt niet meer tegelijk getolereerd!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

Salaama
26-01-2004, 19:56

Hebben jullie dit op het nieuws gezien?. Ze willen een wet inzetten dat je niet meer een Nederlandse en Marokkaanse pasport tegelijk mag hebben.. Als reden gaf men aan; dat het integratiebelemmerd werkt, en als tweede reden; als er problemen voordoen in Marokko kan de Nederlandse regering niet helpen, bijvoorbeeld het uithuwelijken van meisjes.. Marokkanen doen wij aan uithuwelijken??????..Volgens mij leven wij in ano 2004.. En wie laten ze zien op t.v..DE Marokkanen..alsof Marokkanen alleen met 2 nationaliteiten lopen..

a3ir
26-01-2004, 20:09
in marokko geldt de regel ,ben jij als marokkaan geboren dan sterf je ook als marokkaan.ook al heb je 1oooooo nationaliteiten.zefs al lever je jj marocpass. in je verlist je maroc nationaliteit niet. die klotzaken blijven maar voor ons problemen zoeken steletje moenafiqin.

maghrebgirl20
26-01-2004, 21:09
heb het gezien :jammer:

CitriC
26-01-2004, 21:21
Ze proberen ons Marokkanen gewoon op alle vlakken dwars te zitten...

a3ir
26-01-2004, 21:44

juist citric t zijn moenagiqin.

a3ir
26-01-2004, 21:51
als ze ons weg willen waarom zegen ze t gewoon niet. waarom zoeken ze achter alles een probleem. hoofdoek, baard, school, werk ,paspoort,kinderen en ga zo door . t lijkt of alles wat met marokkanen te maken heeft problemen veroorzaakt. ik hou eens meer van kaas ,geef mij maar tamaraqt.

SabroenDjamiel
26-01-2004, 21:58
Ze snappen gewoon niet dat een Marokkaan altijd een Marokkaan zal blijven met of zonder een Nederlands paspoort....Denken ze nou echt dat ze de integratie ( wat dat ook moge zijn :rolleyes: ) zullen bevorderen door mensen te laten kiezen?....Wat een onzin, het zal allemaal averechts werken, want ik geloof er heilig in dat de integratie waar de Nederlanders op hopen ( worden zoals hen) nooit gerealiseerd zal worden.....Nederland focust zich op de integratie van Turken/Marokkanen, but what about de Chinezen als er een groep is die zich niet heeft "aangepast" dan zijn het wel de Chinezen, geen enkel fatsoenlijk woord komt eruit, maar niemand die zich daar druk om maakt....Waarom?....Omdat deze mensen nooit negatief in het nieuws komen, het zijn altijd de Marokkanen vandaar dat alles nu betrekking heeft op de Marokkanen....Maar goed Nederland zou zich druk moeten maken om andere belangerijke dingen i.p.v. over da gezeur over de integratie....Want ik zal mijn normen en waarden na streven en mijn geloof de Islam belijden, en de Marokkaanse vrouw wezen die ik altijd zal blijven, en daar kan geen enkele randdebiel verandering in brengen..... Dus Nederland; je kunt regels en wetten invoeren, maar nimmer zul je iemand zn gedachten, geloof, levenswijze, cultuur en afkomst laten verloochenen!.....

a3ir
26-01-2004, 22:02
alah oeaqbar zuster NAWERA.

Peej
26-01-2004, 22:07
Origineel gepost door a3ir alah oeaqbar zuster NAWERA. Wat heeft Allah hier nu weer mee te maken?

Mister_Ferrari
26-01-2004, 22:10
Origineel gepost door Peej Wat heeft Allah hier nu weer mee te maken? Wat heeft Peej hier nu weer mee te maken? :zwaai:

Daelan
26-01-2004, 22:13
Origineel gepost door Peej Wat heeft Allah hier nu weer mee te maken? Daar heeft een heiden als jij geen verstand van.

a3ir
26-01-2004, 22:16
peejjjj,alah heeft overal mee te maken. als je haar tekst goed leest dan weet je wat alah er mee te maken heeft .

a3ir
26-01-2004, 22:18
DAELAN, thaks . a3ir

an3sdej
26-01-2004, 22:28
Ze snappen gewoon niet dat een Marokkaan altijd een Marokkaan zal blijven met of zonder een Nederlands paspoort.... Reken maar dat Marokko onder druk gezet wordt om dit te veranderen. En kijk naar de banden met het westen, en zelfs met Israel dat Marokko dit deel van de wet ook zal aanpassen. Het is belachelijk dat iemand uit de derde generatie, die hier geboren is, nog steeds door Marokko gezien wordt als Marokkaan. Maar ja, ze zijn bang wat deviezen kwijt te raken die via mensen uit het buitenland binnenkomen. Maar dat laatste kan afgekocht worden, en reken maar dat landen als Frankrijk, Nederland, Belgiƫ en Spanje daarvoor willen betalen.

Peej
26-01-2004, 22:35

Origineel gepost door Mister_Ferrari Wat heeft Peej hier nu weer mee te maken? :zwaai: Nou, ik leef in het land waar die wet mogelijk gemaakt wordt. Over het nut van die wet spreek ik me niet uit, want daar kan ik (nog) niet over oordelen. Maar we hebben hier wel een scheiding van kerk en staat. En ik heb er een pesthekel aan als er bij ieder wissewasje weer een Allah, Jahweh of God uit de kast wordt getrokken waar ik helemaal niet in geloof. Geloof in alle vrijheid wat je wilt. Maar laat de overheid haar werk doen en laat die eventuele God daar buiten.

Pagina's : [1] 2 3 4