Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : helpp me out........

dushie_chick
23-08-2008, 15:48

wie kan mij aub helpen.... ik zit met een dikke wang door me kiespijn.. De pijn is nu wel over.. maar die wang is zo gebleve.. wat kan ik er tegen doen? sommige zeggen mondspoeling omdat het van binne is ontstoken.. is hier iemand die aub kan helpen... groetjesss

atlanta
23-08-2008, 21:48
Als ik jou was zou ik teruggaan naar de tandarts . Ik heb ook zoiets gehad en daarna had zich een ontsteking gevormd maar ik had geen pijn.Ze hebben toen een sneetje gemaakt naast mijn kies en er kwam allemaal troep uit en ik kreeg daarna corsdyl en soort mondspoeling mee.Ook een antibioticakuur. Daarna ging de zwelling in een paar dagen weg.

hanan_01
23-08-2008, 21:52
wie kan mij aub helpen.... ik zit met een dikke wang door me kiespijn.. De pijn is nu wel over.. maar die wang is zo gebleve.. wat kan ik er tegen doen? sommige zeggen mondspoeling omdat het van binne is ontstoken.. is hier iemand die aub kan helpen... groetjesss WEJOWWW wat een medelijden dat ik met je heb!!!! Ik heb dat ook gehad:( Iedereen noemde me BLUBLUB visje omdat ik zo'n opgezwollen wang had.. NOg nooittt zo een pijn ervaren pff... Ik deed er iets koud op en zo nam de zwelling af.. Pak zkr geen mondspoeling met alcohol in ( apotheker word ie verkocht) zo'n wit busje met rood op geschreven... Ik had dit gedaan en het deed harstikke pijn :traan1: Dusss mijn raad voor jou is pak iets koud en zet het erop en het zal zkr afnemen... :kus:

dushie_chick
24-08-2008, 07:27
Als ik jou was zou ik teruggaan naar de tandarts . Ik heb ook zoiets gehad en daarna had zich een ontsteking gevormd maar ik had geen pijn.Ze hebben toen een sneetje gemaakt naast mijn kies en er kwam allemaal troep uit en ik kreeg daarna corsdyl en soort mondspoeling mee.Ook een antibioticakuur. Daarna ging de zwelling in een paar dagen weg. heeeey... jah ik heb ook een soort mondspoeling gekregen voor ontstoken tandvlees enz.. maarjaa ik ga het tip gebruiken om er iets kouds tegen aan te doen.. ff kijke of dat helpt..:traan1:

IslamiaWoman
24-08-2008, 07:46

Allah shefiek inshaAllah.Kiespijn kan idd pijnelijk zijn en je wang kan wat dikker worden.Ik heb het zelf ook meegemaakt:( Ijs(ijsklontjes in een zakje) helpt tegen zwelingen.

riffie_zina
25-08-2008, 16:09
Ijsklontjes in een zakje doen zoals iemand al zegt en dan 2 uur lang. 5 minuten erop en dan 5 minuten eraf dat heb ik ook moeten doen mn wang was hmdl niet meer dik.

Samirab_
25-08-2008, 16:28
Ik snap niet dat men zoiets hier plaatst. :hihi: Bel gewoon de tandarts!!!