Bekijk originele versie : Marokkanen gaan niet op huwelijks reis!!
Stop met die luxe bullshit van als ik trouw gaan we lekker een maand op huwelijksreis, bullshit Marokkanen gaan nooit op huwelijksreis. Niet hier en niet in Marokko omdat het gewoon voor de Marokkaanse man financieel niet betaalbaar is!!
En dat huwelijksreis is helemaal niet islamitisch, dat is die westerse - Amerikaanse bullshit!! Komen overwaaien uit een paar Egyptische films. Ik kan me haast niet voorstellen dat de profeet (swt) ook met zijn vrouwen op huwelijksreis op een paar stevige kamelen zijn gaan rond trekken!!
Dames moeten wel reëel blijven hierom, er lopen hier van die dames rond met een gedacht van als ik trouw moet ik dit, dat en dan gaan we dit doen en mijn huwelijksnacht wordt top en mijn huwelijksreis wordt een wereld reis. Terwijl ze zelf amper bij de ALDI werken.. rot op zeg ik kan die materialistische onreële dames en mannen gewoon niet meer uitstaan!!! :kwaad:.
HalveWaarheid
26-01-2004, 19:42
:giechel: Vertel ze vertel! :giechel:
rella_ess
26-01-2004, 19:51
WUAHAHAHA WELKE MEISJES KEN JIJ DAN???
ALSOF HUWELIJKSREIS BELANGRIJK IS OFZO :rolleyes:
ALS HIJ GEWELDIG IS NEEM IK GENOEGEN MET ME HUISJE...ONS BED NATUURLIJK :D
ALS HIJ WAT TEGENVALT DAN ZOU IK EEN HUWELIJKSREIS WEL EISEN JAAA...JE MOET TOCH WAT?
NATUURLIJK IS EEN HUWLIJKREISJE WEL LEUK..MAAR ALS HET NIET TE BETALEN VALT..BOEJUHHHHHHH ;)
:zwaai:
okey als je het zo bekijkt is het wel iets zinnigs, wat je zegt, maar ik geloof je niet als je zegt dat marokkanen niet op huwelijksreis gaan, in het afgelopen jaar is bijna elk pasgetrouwd koppel dat ik ken op huwelijksreis gegaan, tegenwoordig hoort die erbij, meer en meer mensen doen het dan ook, financieel doet het er niet echt aan toe, tegenwoordig lenen of sparen mensen gewoon geld....dussss niet alles wat jij hierboven zei klopt hoor
hafiberber
26-01-2004, 19:55
jawel ze gaan wel degelijk op reis hoor: TORA BORA voor heerlijke cultuurvakantie
KABOEL om lekker effe tussenuit te winkelen.
EN TREKTOCHTEN DOOR DE AFGHAANSE HOOGVLAKTE met als hoogte punt de grottencomplex waar geheime liefde schijnt te zijn.
let wel: DE VLIEGVAKANTIES KUNNEN WEL SOMS PLOTSELING ENKEL ZIJN ZONDER RETOUR.
Huwelijksreis? Ok! Maar wordt afgetrokken van de bruidschat! :hihi:
yesmina19
26-01-2004, 20:12
hahahhahahahhaha
just a joke yek
Lady_moi
26-01-2004, 20:13
Huwelijk Of Geen Huwelijk :kwaad:
Ik Wil Een Wereldreis Maken :ego:
Met Of Zonder Mijn Man :rolleyes:
Die Wereldreis Moet Ik Maken :lekkerpuh
Inshallah :)
Anissa_bel
26-01-2004, 20:13
Origineel gepost door coalitiegenot
ze gaan niet op reis, ze verzinnen een reis snap dat nou!!!!
Ik ben benieuwd hoe jij je leventje later zal opbouwen.... ;) ..
het gevolg: jij :maf:
je vrouw :maf:
sparood_he_sjon
26-01-2004, 20:30
Origineel gepost door Anissa_bel
Ik ben benieuwd hoe jij je leventje later zal opbouwen.... ;) ..
het gevolg: jij :maf:
je vrouw :maf:
misschien kan jij mij helpen, wil jij niet later mijn vrouw woorden? ik neem je mee op huwelijksreis :D
Stop met die luxe bullshit van als ik trouw gaan we lekker een maand op huwelijksreis, bullshit Marokkanen gaan nooit op huwelijksreis. Niet hier en niet in Marokko omdat het gewoon voor de Marokkaanse man financieel niet betaalbaar is!!
En dat huwelijksreis is helemaal niet islamitisch, dat is die westerse - Amerikaanse bullshit!! Komen overwaaien uit een paar Egyptische films. Ik kan me haast niet voorstellen dat de profeet (swt) ook met zijn vrouwen op huwelijksreis op een paar stevige kamelen zijn gaan rond trekken!!
Dames moeten wel reëel blijven hierom, er lopen hier van die dames rond met een gedacht van als ik trouw moet ik dit, dat en dan gaan we dit doen en mijn huwelijksnacht wordt top en mijn huwelijksreis wordt een wereld reis. Terwijl ze zelf amper bij de ALDI werken.. rot op zeg ik kan die materialistische onreële dames en mannen gewoon niet meer uitstaan!!! :kwaad:
Meen je dat of maak je een grap ze moeten blij zijn als ze een bruidschat van 10 pakken meel bij de LIDL krijgen en een kwartjes ring.
Rasheeda_81
26-01-2004, 21:15
Dames moeten wel reëel blijven hierom, er lopen hier van die dames rond met een gedacht van als ik trouw moet ik dit, dat en dan gaan we dit doen en mijn huwelijksnacht wordt top en mijn huwelijksreis wordt een wereld reis. Terwijl ze zelf amper bij de ALDI werken.. rot op zeg ik kan die materialistische onreële dames en mannen gewoon niet meer uitstaan!!! :kwaad: wie zegt dat mocrows nooit op huwelijks reis gaan> Ik ken veel die op huwelijks reis gaan. Het komt nouw wel vaak voor... :zwaai:
Dames moeten wel reëel blijven hierom, er lopen hier van die dames rond met een gedacht van als ik trouw moet ik dit, dat en dan gaan we dit doen en mijn huwelijksnacht wordt top en mijn huwelijksreis wordt een wereld reis. Terwijl ze zelf amper bij de ALDI werken.. rot op zeg ik kan die materialistische onreële dames en mannen gewoon niet meer uitstaan!!! :kwaad:
:o ik ga dus echt wel op huwelijksreis
Lekker weg naar Azie, Brazillie of naar Mexico ofzo... Waar niemand me kent....
Just me en mijn vent!
Khoef geen bruiloft...
Alleen een bijeenkomst van mijn familie, zijn familie en een schaap verdeeld over 5 borden:
2 borden voor de mannen
2 borden voor de vrouwen
1 bord voor de kids
:D
Mijn wensen zijn heel simpel en helemaal niet zo duur...
En als me man het niet kan betalen... Dan gaan we wel naar de Ardennen een lange week..
Mohiem ik en mijn vent gaan minstens 10 dagen lang alleen van elkaar genieten..
Geen neef/ooms/nichtjes/tantes/moeders/vaders/broers/zusjes/buren..
Just us..
Khoef geen duur feest met alle toeters en bellen zodat ze als ze nog in de lobby staan kunnen zeggen; de kip was lekker, maar het vlees...
Ik trouw en niet hun.. Mijn wensen eerst.. Al eten ze gras.. Ik ga op huwelijksreis!
PUNT UIT!
Jallah thallaw fe mamakoem,
Ktiwta
:zwaai:
Rasheeda_81
26-01-2004, 21:38
Origineel gepost door Ktiwta
:o ik ga dus echt wel op huwelijksreis
Lekker weg naar Azie, Brazillie of naar Mexico ofzo... Waar niemand me kent....
Just me en mijn vent!
Khoef geen bruiloft...
Alleen een bijeenkomst van mijn familie, zijn familie en een schaap verdeeld over 5 borden:
2 borden voor de mannen
2 borden voor de vrouwen
1 bord voor de kids
:D
Mijn wensen zijn heel simpel en helemaal niet zo duur...
En als me man het niet kan betalen... Dan gaan we wel naar de Ardennen een lange week..
Mohiem ik en mijn vent gaan minstens 10 dagen lang alleen van elkaar genieten..
Geen neef/ooms/nichtjes/tantes/moeders/vaders/broers/zusjes/buren..
Just us..
Khoef geen duur feest met alle toeters en bellen zodat ze als ze nog in de lobby staan kunnen zeggen; de kip was lekker, maar het vlees...
Ik trouw en niet hun.. Mijn wensen eerst.. Al eten ze gras.. Ik ga op huwelijksreis!
PUNT UIT!
Jallah thallaw fe mamakoem,
Ktiwta
:zwaai: haha hoi, zo denk ik er ook over. Geen groot feest. Maar alleen onze families en een schaappie. Dat is voldoende..
En daarna llekkerr op huwelijksreis..haha :zwaai:
eyes_of_maroc
26-01-2004, 21:39
ik ga wel op huwelijksreis:D naar miami.. echt waar!!! vraag maar aan mijn mannetje
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.