Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : winkelen

magrabbia
26-01-2004, 19:28

Salaam alaikoem lady's, Ik wil zaterdag in amsterdam gaan winkelen. Wie weet waar een grote markt is met leuke koopjes en misschien ook nog een paar leuke marokkaanse winkels waar wijde kleding wordt verkocht??? Zoiets als de zwarte markt in Beverwijk??? Reageer alsjeblieft.. Ik heb nieuwe kleding nodig voor reied (slachtfeest) Beslama :zwaai: Liefs mij

HalveWaarheid
26-01-2004, 19:40
Kleren kopen op de markt? :confused:

magrabbia
26-01-2004, 20:20
jeetje, is het dan helemaal niet meer mogelijk om een serieus antwoord op een serieuze vraag te krijgen?? Coalitiegenoot, schaam je een beetje man. Je moet weten tot hoe ver je kunt gaan. hsoema aliek

Lady_moi
26-01-2004, 20:30
Een Markt??? :confused: Neen Sorry :o

magrabbia
26-01-2004, 20:39

Het hoeft niet perse een markt te zijn. Winkels waar veel wijde kleding te kopen zijn is ook goed. Waar halen jullie je kleding???? En dan heb ik het nu over de dames die met wijde kleding loopt en niet over de dames met strakke kleding!!

Ktiwta
26-01-2004, 20:41
Origineel gepost door magrabbia Salaam alaikoem lady's, Ik wil zaterdag in amsterdam gaan winkelen. Wie weet waar een grote markt is met leuke koopjes en misschien ook nog een paar leuke marokkaanse winkels waar wijde kleding wordt verkocht??? Zoiets als de zwarte markt in Beverwijk??? Reageer alsjeblieft.. Ik heb nieuwe kleding nodig voor reied (slachtfeest) Beslama :zwaai: Liefs mij Een markt voor kleding.. ehm niet echt... markten in overvloed.. Albert Kuijp, Kinker etcetera maar echt kleren.. neej Weet je meid als het om de prijs gaat kun je nu best shoppen.. Tis gewoon kei goedkoop overal met de opruimingskortingen en ehm.. als je wat speciaals zoekt wat een beetje marktachtig is, moet je bij Roxy binenlopen.. hebben hele leuke Tshirts daar... Succes Latifa

magrabbia
26-01-2004, 20:47
nee, prijs maakt me niet uit. Ik wil gewoon wijde kleding. Maar in de winkels hier in de buurt zijn alleen maar strakke kleding te vinden. Vandaar dat ik naar een markt vraag, meestal is dat wat wijder. Maar als jij winkels kent waar ze wijde kleding verkopen vertel het me alsjeblieft!!!!

Lady_moi
26-01-2004, 20:52
Ik Koop Mijn Kledij Gewoon In De Stad. Zara, C&A, Etam, Mango,.. En Ja Ik Draag Wijde Kledij :confused: Je Moet Goed Zoeken :) Origineel gepost door magrabbia Het hoeft niet perse een markt te zijn. Winkels waar veel wijde kleding te kopen zijn is ook goed. Waar halen jullie je kleding???? En dan heb ik het nu over de dames die met wijde kleding loopt en niet over de dames met strakke kleding!!

Ktiwta
26-01-2004, 20:57
Origineel gepost door magrabbia nee, prijs maakt me niet uit. Ik wil gewoon wijde kleding. Maar in de winkels hier in de buurt zijn alleen maar strakke kleding te vinden. Vandaar dat ik naar een markt vraag, meestal is dat wat wijder. Maar als jij winkels kent waar ze wijde kleding verkopen vertel het me alsjeblieft!!!! Wijde kleren? hmmm Mag het wel trendy zijn?

nourelhouda
26-01-2004, 21:07
ahlan je hoeft daarvoor niet naar een winkel te gaan die alleen wijde kleren verkoopt. Daar zijn er niet veel van. Ga gewoon langs veel kleine winkeltjes en grote winkels , stap overal binnen en probeer wat wijds te combineren met eventueel grote maten dat het wat wijder is. Bijv een wijde pantalon en een wijde bloesje kan je toch wel overal halen denk ik. Veel plezier met winkelen. :zwaai: ik ben jaloers op je ik heb geen geld :o

amir16
26-01-2004, 21:25
misschien Amsterdam Muiderpoort :D daar koopt mijn moeder ook kleding etc etc

MissBlaBla
26-01-2004, 21:31
Mensen doen alsof de markt raar is... Kunnen mensen daar geen kleding kopen ofzo?! 3la domme reacties van sommigen... Doet me denken aan toen ik nog 17 was, toen moest ik er ook niks van weten. Maar wat ik nu weet is dat mensen die dit roepen, het nog in hun luiers doen :) Meid, je kunt het bij de Dappermarkt proberen. Daar zitten ook een aantal islamitische (kleding)winkels waar je misschien zou kunnen slagen. Hangt er natuurlijk helemaal vanaf wat je zoekt. De Albert Cuyp zou je ook kunnen proberen maar echt wijde kledij zul je daar moeilijk vinden. In Bos en Lommer zit ook een markt (soek elhafra), daar zou je ook een kijkje kunnen nemen. Verder zitten er overal in Amsterdam winkeltjes waar je leuke dingen kunt vinden. Succes, BlaBla

sahab
27-01-2004, 12:18
Hallo , wat dacht je van een leuke jellaaba? ik heb 2 dagen geleden een leuke jellaba met broek gekocht simpel maar wel appart voor el3id een leuke ketting bij uitzoeken leuke tasje leuke scherbil en ben je klaar. bij bab Marrakech kan ik echt mijn maat vinden36/38, en wijde kleren .. ja alles kan wijd zijn natuurlijk, een deken is ook wijd! ha ha,ik hoop dat ik je hiermee een beetje kon helpen