Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nummer van een sahir.

Pagina's : [1] 2

Policia
23-08-2008, 13:28

hoi Wie kan mij die geven. Ik ga geen shor doen bij iemand maar ik heb het nodig.

weesbarmhartig
23-08-2008, 13:29
hoi Wie kan mij die geven. Ik ga geen shor doen bij iemand maar ik heb het nodig. Ik heb het nummer van tien goede sa7iers in nederland.

Policia
23-08-2008, 13:30
Kun je geven aan mij? En graag 1 die nederlands spreekt.

weesbarmhartig
23-08-2008, 13:31
Kun je geven aan mij? En graag 1 die nederlands spreekt. Op één voorwaarde, als je me vertelt wat precies je bedoeling is bij hem.

Policia
23-08-2008, 13:35

Niets ergs. Ik heb het echt nodig kun je me het geven anders zoek ik elders.

weesbarmhartig
23-08-2008, 13:37
Niets ergs. Ik heb het echt nodig kun je me het geven anders zoek ik elders. Ik denk dat ik meer voor je kan betekenen dan een sa7ier. Je mag het me ook per pm vragen en ik zal je dan zeggen wat ik voor je kan beteken. Bij een sa7ier ga je veel doekoe betalen, ik doe het gratis.

Policia
23-08-2008, 13:41
Ik denk dat ik meer voor je kan betekenen dan een sa7ier. Je mag het me ook per pm vragen en ik zal je dan zeggen wat ik voor je kan beteken. Bij een sa7ier ga je veel doekoe betalen, ik doe het gratis. Heb je het nou of niet? Ik ga geen slechte dingen zoals shor doen. Integendeel juist.

weesbarmhartig
23-08-2008, 13:42
Heb je het nou of niet? Ik ga geen slechte dingen zoals shor doen. Integendeel juist. Een sa7ier doet alleen maar s7or. Hij kan niets anders. Waarom geef je niet gewoon antwoord op de vraag. Je zegt het op zo'n manier van 'als je het niet geeft, ga ik ergens anders regelen". Ik wil weten wat je gaat doen voordat ik een nummer kan geven.. Wil je si7r bij iemand weg laten halen of zo?

Policia
23-08-2008, 13:45
Goed ik wil weten wat een sahir allemaal gedaan heeft om mijn vader ziek te maken. Die sahir die mijn vader ziek gemaakt heeft die is foetse. Ik zoek nu een sahir die me kan vertellen wat hij gedaan kan hebben zodat ik naar een imam kan gaan om hulp te zoeken en hem alles te vertellen. kun je nu het nr geven?

weesbarmhartig
23-08-2008, 13:46
Dan moet je bij een raqi zijn, niet bij een sa7ier. De raqi stelt dat vast, de sa7ier wil alleen maar floes en aanzien, die zal je voorliegen om zo geld te krijgen van je.

weesbarmhartig
23-08-2008, 13:52
Meer mensen hebben dit in het verleden gedaan. Als je na de ene sa7ier gaat die zegt tegen jouw die en die persoon en de si7r ligt daar en daar. Ga je naar een andere sa7ier die zal jouw weer vertellen dat een andere persoon het gedaan heeft en dat het in een grafkist in marokko ligt (de si7r). De derde sa7ier zegt je dat zijn zus erachter zit en dat ze hem kapot wil maken. Hun antwoorden verschillen zo omdat elke sa7ier met een djinn werkt en hij niet kan weten of ze liegen of de waarheid spreken. Een djinn spreekt in de meeste gevallen leugens. En ze houden van verderf. Dus als jij er heen gaat en hij vertelt jouw dat het je tante is, wat doe jij dan, je gaat haar afmaken en gaat bouwen op woorden van een kafier wiens ongelovige daden nog erger zijn dan die van een gemiddelde niet-moslim. En is het volgens de Koran (soerah Al Hoedjoerat) dat je niet uit mag gaan van vermoedens en uitspraken van een faasiq?

weesbarmhartig
23-08-2008, 13:57
Wanhoop sleurt jouw nu alle kanten op, waardoor jij niet meer weet wat je moet doen. Sterker nog, de wraak in je en de negatieve gevoelens sleuren je naar zo'n ongelovige toe. Terwijl je weet dat je gebeden veertig dagen niet geaccepteerd worden en als je hem gelooft dan ben je ongelovig aan de Koran.

Zonnetje_78
23-08-2008, 14:20
Goed ik wil weten wat een sahir allemaal gedaan heeft om mijn vader ziek te maken. Die sahir die mijn vader ziek gemaakt heeft die is foetse. Ik zoek nu een sahir die me kan vertellen wat hij gedaan kan hebben zodat ik naar een imam kan gaan om hulp te zoeken en hem alles te vertellen. kun je nu het nr geven? En dit is nou precies de denkwijze waardoor een groot deel van onze ummah in de puin ligt.... Ik hoop dat het inmiddels duidelijk voor je is dat dit geen oplossing is. Moge Allah (swt) je vader genezen..amien Wassalaam, Zonnetje

Jou_wil_ik
23-08-2008, 14:25
hoi Wie kan mij die geven. Ik ga geen shor doen bij iemand maar ik heb het nodig. hoeveel krijg ik van je als ik het voor je achterhaal ik wil 1580 euro plus een rol vuilniszakken 4 liter benzine en PRECIES 7 luciferstokjes 4 veren van een duif en een dode mus MEER NIET heb je alles bij elkaar geef me een sein

Aandachtnodig
23-08-2008, 15:41

Ik denk dat ik meer voor je kan betekenen dan een sa7ier. Je mag het me ook per pm vragen en ik zal je dan zeggen wat ik voor je kan beteken. Bij een sa7ier ga je veel doekoe betalen, ik doe het gratis. Kijk uit meid...hier zit meestal meer achter....vertrouw niemand!

Pagina's : [1] 2