Bekijk originele versie : Laatst Nederlandse jongen.....
Jassientje
26-01-2004, 19:24
Zeg laatste was er ene nederlandse jongen en die zegt zo van..."Ja ik ben niet bang voor de Marokkanen ze kunnen mij niets maken. Als ze op me af komen met een groepje dan maak ik ze 1 voor 1 in....Vanwaar deze stoerheid a sahbi....
Ik dacht echt zo van Hell No!! Als ze op je afkomen piep je wel anders..maar dan nog iets aan de andere kant had die jongen wel gelijk vind ik....want wat ik ook heb gemerkt is dat Mocrojongens meestal zeggen bij het ruzielokken van....."Ewa kom als je een man bent ik heb heele gataarlijke vrienden..."
En waarom komen die Marokkanase jongens meestal met een groepje? Zijn ze toch niet zo sterk als wij denken...??
Als je een echte man bent...voor de Guys bedoeld...dan vecht je van man tot man en laat je zien wie je echt bent ne dat doe je echt niet door al je vriendjes erbij te halen gelof mij..... :o
Jullie zullen nu vast denken waarom zeg je dit?...Want ik zeg dit omdat wij (marokkanen) al een slechte naam hebben in dit ***land....maak onze naam nou niet erger dan ie al is.......
meknessia86
26-01-2004, 19:29
Ewa laat hem maar! Wat kan jou het schelen, maar wat je ook zei over het opscheppen van de marokkaanse jongens, dat ze hun vriendjes erbij halen dat vind ik ook laf.
Tenzij je tegenpartij ook met een groepje is, dan is het je wel goed recht om ook jouw vrienden erbij te halen, maar als dat niet het geval is wees dan een man en pak hem zelf aan.
Lady_moi
26-01-2004, 20:56
Een Echte Man Is Een Man Die Ruzies Vermijd :rolleyes:
Sword_of_Islam
26-01-2004, 21:08
Origineel gepost door Jassientje
Zeg laatste was er ene nederlandse jongen en die zegt zo van..."Ja ik ben niet bang voor de Marokkanen ze kunnen mij niets maken. Als ze op me af komen met een groepje dan maak ik ze 1 voor 1 in....Vanwaar deze stoerheid a sahbi....
Ik dacht echt zo van Hell No!! Als ze op je afkomen piep je wel anders..maar dan nog iets aan de andere kant had die jongen wel gelijk vind ik....want wat ik ook heb gemerkt is dat Mocrojongens meestal zeggen bij het ruzielokken van....."Ewa kom als je een man bent ik heb heele gataarlijke vrienden..."
En waarom komen die Marokkanase jongens meestal met een groepje? Zijn ze toch niet zo sterk als wij denken...??
Als je een echte man bent...voor de Guys bedoeld...dan vecht je van man tot man en laat je zien wie je echt bent ne dat doe je echt niet door al je vriendjes erbij te halen gelof mij..... :o
Jullie zullen nu vast denken waarom zeg je dit?...Want ik zeg dit omdat wij (marokkanen) al een slechte naam hebben in dit ***land....maak onze naam nou niet erger dan ie al is.......
Een echte man is diegene die z'n woede kan bedwingen. Een echte man kan zijn gevoelens en lusten beheersen. anders zijn we net als dieren die volgen enkel hun behoeften.
Als je een echte man bent...voor de Guys bedoeld...dan vecht je van man tot man en laat je zien wie je echt bent ne dat doe je echt niet door al je vriendjes erbij te halen gelof mij.....
Correctie: als je een echte man bent hoef je niet te vechten!
Ktiwta
weet je waarom ze altijd in groepjes zijn? Alleen hebben ze weinig hersenen, in een groepje hebben ze precies genoeg om iets te kunnen zeggen :D
alhoceima_boy15
26-01-2004, 22:16
:hihi: die kaasje moet zn lesje nog gaan leren :D
watmoetje
26-01-2004, 22:25
dat zijn zeker laffe mesne maar gebeurd niet alleen bij hollanders ik had het voor de zomer nog zehma shab kanaaleiland waren ze met zijn 12 eenmarokaans het het schoppen terwijl i op de grond lag toen ik hem had gehoplen wouden ze mij gaan slaan tot dat ik zei 1 tegen 1 of 2 tegen 1 vind ik goed en als jullie met zijn allen willen w8 laat me bellen en voor ik het wist waren ze met de noorde zon vertrokken
en het ergste van allen een busje honde brigade en 2 ander politie wagen waren gewoon aan het toekijken kanje na gaan als we me kaar afmaken vinden ze dat prachtig maar als het een hollender was waren die kut marokkanen de tiefes ingeslagen of gebeten
sneakynawal
26-01-2004, 22:27
Een echte man gebruikt zijn verstand!
watmoetje
26-01-2004, 22:40
Origineel gepost door sneakynawal
Een echte man gebruikt zijn verstand!
heb je het over het al gemaan wella
ik bedoel als ik een mep krijg geheid dat i er een paar kan trug verw8e
of iemand doet mijn naaste pij heb ik het over broer zusje enz
en als ik een groepje mensen iemand in elkaar zie slaan dan grijp ik ook in
maar om zinloos op iemand in te gaan meppen dat is triets
SAMMYGIRL
26-01-2004, 23:25
Hmm, nou kijk..met een groepje voel je stoerder of veiliger :confused:, althans dat denk ik dan. Verder vind ik het nergens op slaan als je met z´n allen op iemand inslaat, ben je dan niet zielig bezig???
Maar goed, 1 tegen 1 kan nog wel, maar "het" moet niet overdrijven!
sneakynawal
26-01-2004, 23:31
Origineel gepost door watmoetje
heb je het over het al gemaan wella
ik bedoel als ik een mep krijg geheid dat i er een paar kan trug verw8e
of iemand doet mijn naaste pij heb ik het over broer zusje enz
en als ik een groepje mensen iemand in elkaar zie slaan dan grijp ik ook in
maar om zinloos op iemand in te gaan meppen dat is triets
Ja! Maar jij zou ook niet moeten 'meppen' ...mensen zijn geen vliegen!
watmoetje
26-01-2004, 23:34
Ja! Maar jij zou ook niet moeten 'meppen' ...mensen zijn geen vliegen!
oke oke corrigeerende tik dan
kom op zeg je gaat mij niet vertel waneer jij een klap krijgt dat jij niks gaat doen en weg gaat lopen of dat waneer je zusje thuis komt en zegt ik ben geslagen of lastig gevallen dat je niks onerneem ??
sneakynawal
26-01-2004, 23:40
Origineel gepost door watmoetje
oke oke corrigeerende tik dan
kom op zeg je gaat mij niet vertel waneer jij een klap krijgt dat jij niks gaat doen en weg gaat lopen of dat waneer je zusje thuis komt en zegt ik ben geslagen of lastig gevallen dat je niks onerneem ??
Natuurlijk, zou ik me gaan verdedigen! Als ik het maar niet op zoek. Kijkend naar mijn vechttecknieken kan ik dat beter niet doen! Ik bak er niets van. En het hoort ook niet! Ik vind het trouwens vreselijk als mensen vechten (ik zie het alleen op de tv). Als ieder zijn eigen leven leidt dan zal er zo'n situatie (die jij had beschreven) nooit komen! Die 20 jaar dat ik hier (op de wereld) ben, heb ik het in ieder geval nooit meegemaakt!
watmoetje
26-01-2004, 23:45
Natuurlijk, zou ik me gaan verdedigen! Als ik het maar niet op zoek. Kijkend naar mijn vechttecknieken kan ik dat beter niet doen! Ik bak er niets van. En het hoort ook niet! Ik vind het trouwens vreselijk als mensen vechten (ik zie het alleen op de tv). Als ieder zijn eigen leven leidt dan zal er zo'n situatie (die jij had beschreven) nooit komen! Die 20 jaar dat ik hier (op de wereld) ben, heb ik het in ieder geval nooit meegemaakt!
ik keur het niet geod waneer mensen zo maar iemand gaan slaan
ik zeg als je er een goede reden voor hebt en anders niet ik heb er een aantal genomt
maar ja je hebt altijd sukkels dus dit probleem zal altijd blijven voorkomen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.