Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gevoelens voor vrouwen

Pagina's : [1] 2

Mtiwiaaaaa
23-08-2008, 12:03

Als je zelf als vrouw gevoelens begint te krijgen voor andere vrouwen op sexueel gebied , hoe ga je daarmee om. Ik heb het nu al een tijdje maar weet niet zo goed wat ik moet doen. Heb zelf een vriend gehad en zo dus niet dat ik lesbi ben maar ik word nu meer aangetrokken door vrouwen dan mannen. Het is voor mij best moeilijk ik weet niet hoe ik met die gevoelens moet omgaan. Als er vrouwen zijn die zichzelf herkennen please stuur een pm of laat een reactie achter. En mensen die nutteloze dingen te melden hebben AUB blijf gwn weg. Alvast bedankt :o

Mtiwiaaaaa
23-08-2008, 12:43
up upupu pu pu pu pupupup

Jeblie
23-08-2008, 13:05
wat lief..

MyScarf
23-08-2008, 13:12
Dat je je tot vrouwen aangetrokken wordt is een influistering van shaitan. Nu begrijp ik waarom in de islam vrouwen elkaar's auwrah ook niet mogen zien. Meid ga je imaan inschallah versterken en hoe meer je weet inschallah, hoe meer je gaat walgen van deze gedachtes die shaitan influistert.

MyScarf
23-08-2008, 13:16

Ik weet nog idd weinig hierover maar het zijn wel gevoelens he ik kan die niet zomaar uitschakelen. Die gevoelens zullen wegvagen als je een sterke imaan hebt en je honderd procent inzet voor de geboden van Allah.

Mtiwiaaaaa
Dat je je tot vrouwen aangetrokken wordt is een influistering van shaitan. Nu begrijp ik waarom in de islam vrouwen elkaar's auwrah ook niet mogen zien. Meid ga je imaan inschallah versterken en hoe meer je weet inschallah, hoe meer je gaat walgen van deze gedachtes die shaitan influistert. Ik weet nog idd weinig hierover maar het zijn wel gevoelens he ik kan die niet zomaar uitschakelen.

weesbarmhartig
Als je zelf als vrouw gevoelens begint te krijgen voor andere vrouwen op sexueel gebied , hoe ga je daarmee om. Ik heb het nu al een tijdje maar weet niet zo goed wat ik moet doen. Heb zelf een vriend gehad en zo dus niet dat ik lesbi ben maar ik word nu meer aangetrokken door vrouwen dan mannen. Het is voor mij best moeilijk ik weet niet hoe ik met die gevoelens moet omgaan. Als er vrouwen zijn die zichzelf herkennen please stuur een pm of laat een reactie achter. En mensen die nutteloze dingen te melden hebben AUB blijf gwn weg. Alvast bedankt :o Je aangetrokken voelen tot een bepaald persoon of geslacht gebeurt vaak door middel van verlangens. Datgene wat je gezien hebt bij een andere vrouw waardoor er een filmpje zich gaat afspelen in je bovenkamer. Dit word vervolgens door sterke influisteringen van Iblies omgezet in sterke gevoelens. Als jij eerlijk bent tegen jezelf dan zal je zien dat deze gedachte zeer sterk is qua je gevoel en heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg zwak qua verstand. En shaitan speelt je in in je gevoel.

weesbarmhartig
23-08-2008, 13:18
Ik weet nog idd weinig hierover maar het zijn wel gevoelens he ik kan die niet zomaar uitschakelen. Net zoals dat gevoelens stap voor stap opgebouwd worden, zo kan je gevoelens ook stap voor stap afbouwen. Elke keer dat je gevoelens weer aan een vrouw denken, daag je man dan uit. Door keer op keer je gevoelens zo te snoeren, zal je verstand op een gegeven moment je gevoelens overheersen.

Mtiwiaaaaa
23-08-2008, 13:25
Net zoals dat gevoelens stap voor stap opgebouwd worden, zo kan je gevoelens ook stap voor stap afbouwen. Elke keer dat je gevoelens weer aan een vrouw denken, daag je man dan uit. Door keer op keer je gevoelens zo te snoeren, zal je verstand op een gegeven moment je gevoelens overheersen. Dat probeer ik ook maar is niet zo makkelijk en mischien wil ik wel helemaal niks met vrouwen maar op dit moment weet ik dat niet ik weet wel dat ik voel wat ik voel voor meisjes net als wat ik voor een man zou voelen, dus wat wilt dat zeggen ik weet het niet.Maar zijn er geen meisjes dan die dit ook hebben meegemaakt ??? ik ben trouwens 23

weesbarmhartig
23-08-2008, 13:28
Dat probeer ik ook maar is niet zo makkelijk en mischien wil ik wel helemaal niks met vrouwen maar op dit moment weet ik dat niet ik weet wel dat ik voel wat ik voel voor meisjes net als wat ik voor een man zou voelen, dus wat wilt dat zeggen ik weet het niet.Maar zijn er geen meisjes dan die dit ook hebben meegemaakt ??? ik ben trouwens 23 Veel hebben dat. Ik zou hetzelfde hebben als ik constant naar zaken kijk van een man waarvan het verboden is voor mij om naar te kijken. Daarom verbiedt de islam ons om te kijken naar aura van een vreemde man of vrouw voor ons. Vaak is het ook een oorzaak dat de vrouw dergelijke gevoelens krijgt, door praatjes van vriendinnen. Die dan een vrouw wiens man haar niet naar wens bevredigt, stimuleert om het een keer met een vrouw te doen die echt de tijd voor haar neemt om haar zo naar een ....... te brengen. En niet zo egoistisch als bepaalde mannen. In ieder geval één ding is duidelijk de influistering is van Iblies. Door je nu te concentreren op andere zaken buiten de zondes om, dan zal je zien dat je over een week er geen last meer van hebt. Door er meer over te gaan denken versterk je de gevoelens en verlangens.

Mtiwiaaaaa
23-08-2008, 13:31
Veel hebben dat. Ik zou hetzelfde hebben als ik constant naar zaken kijk van een man waarvan het verboden is voor mij om naar te kijken. Daarom verbiedt de islam ons om te kijken naar aura van een vreemde man of vrouw voor ons. Vaak is het ook een oorzaak dat de vrouw dergelijke gevoelens krijgt, door praatjes van vriendinnen. Die dan een vrouw wiens man haar niet naar wens bevredigt, stimuleert om het een keer met een vrouw te doen die echt de tijd voor haar neemt om haar zo naar een ....... te brengen. En niet zo egoistisch als bepaalde mannen. In ieder geval één ding is duidelijk de influistering is van Iblies. Door je nu te concentreren op andere zaken buiten de zondes om, dan zal je zien dat je over een week er geen last meer van hebt. Door er meer over te gaan denken versterk je de gevoelens en verlangens. bedankt voor je advies :goedzo:

AzineAtlasyBoy
23-08-2008, 16:41
wat lief.. Wat lief? Huh? Je piepte anders toen ik over mijn homosexuele gevoelens begon. Homosexualiteit is toch niet haram in jouw ogen, maar LIEF!!!! :hoera:

beverwijk
23-08-2008, 16:56
Als je zelf als vrouw gevoelens begint te krijgen voor andere vrouwen op sexueel gebied , hoe ga je daarmee om. Ik heb het nu al een tijdje maar weet niet zo goed wat ik moet doen. Heb zelf een vriend gehad en zo dus niet dat ik lesbi ben maar ik word nu meer aangetrokken door vrouwen dan mannen. Het is voor mij best moeilijk ik weet niet hoe ik met die gevoelens moet omgaan. Als er vrouwen zijn die zichzelf herkennen please stuur een pm of laat een reactie achter. En mensen die nutteloze dingen te melden hebben AUB blijf gwn weg. Alvast bedankt :o eenmaal dat je met mij hebt upgehooked denk je niet meer aan vrouwen geloof mij haha

Jeblie
23-08-2008, 18:15
Wat lief? Huh? Je piepte anders toen ik over mijn homosexuele gevoelens begon. Homosexualiteit is toch niet haram in jouw ogen, maar LIEF!!!! :hoera: ey gabber..ik heb nooit op jouw topics gereageerd. :stoned: Kan het mij wat schelen als jij je van achter laat pakken..of zij word genomen met een dildo... ik zou zegge veel plezier als je je prettig bij voelt.

Jou_wil_ik
23-08-2008, 18:27

Als je zelf als vrouw gevoelens begint te krijgen voor andere vrouwen op sexueel gebied , hoe ga je daarmee om. Ik heb het nu al een tijdje maar weet niet zo goed wat ik moet doen. Heb zelf een vriend gehad en zo dus niet dat ik lesbi ben maar ik word nu meer aangetrokken door vrouwen dan mannen. Het is voor mij best moeilijk ik weet niet hoe ik met die gevoelens moet omgaan. Als er vrouwen zijn die zichzelf herkennen please stuur een pm of laat een reactie achter. En mensen die nutteloze dingen te melden hebben AUB blijf gwn weg. Alvast bedankt :o neem een TNT staaf en stop hem in je kut , ja makkelijker kan het niet steek hem wel aan op afstand anders brand je je vingers :hihi:

Pagina's : [1] 2