Bekijk originele versie : hoe moet ik handelen
hoi ik zit met een vraagje ik vind een jongen zooooooooooooooooo erg leuk maar ik weet niet wat ik moet doen er is wel sprake van oogcontact maar ja verder weet ik het niet.en dan zit hij ook nog bij mij op school.....help a.u.b
en als hij dat nou niet doet
nourelhouda
01-02-2004, 00:28
dan houdt het op
ok dan zal ik niets doen dank je wel
Lady_moi
03-02-2004, 21:15
De Jongen Moet Normaal Gezien De Eerste Stap Zetten :)
bentetouania
03-02-2004, 22:45
als hij het waard is dan wacht maar als hij jou wilt spreken .
en vergeet niet dat je te lang op hem wacht dat is ook weer niet de bedoeling maar in ieder geval het is haram!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
XmaghrabiaX
04-02-2004, 10:53
meid, verlaag je niet om de 1e stap te zetten.
laat hem maar naar je komen, maar als ie naar je toekomt moet je hem niet negeren he, wel gewoon een praatje houden ed.
Wat wil je? Gaat het gewoon om een relatie... Of serieuze bedoelingen?
Leer hem eerst beter kennen... En je kan de 1e stap zetten als je zeker van je zaak bent...
Mocro4eva
04-02-2004, 21:30
niks :)
inderdaad niks doen
Als je wat serieus wilt dan moet je afwachten totdat hij je aan spreekt
Wil je een haramrelatie, dan geef ik je als advies : denk eerst eens goed naaaa, voordat jewat doet
sweet_nadoria
10-02-2004, 20:57
Een jongen hoort moeite te doen voor een meisje ;)
Wallah een keer doodgelachen :D
Een meisje vraagt een jongen ten huwelijk :eek:
Moet niet gekker worden, dat meiden zelf op stap met kilo's suiker naar vaderlief gaan :p
Hahahahhaha die vond ik zehma wel origineel ;)
Oogcontact zegt eigenlijk niet veel, wel oppassen dat je je niet dingen gaat verbeelden die helemaal niet bestaan of denken dat ie hints geeft, want voor dat je het weet schrik je van de klap.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.