Bekijk originele versie : Arazi bereikt Kwartfinales Australian Open
Al na 3 sets (6-2; 6-2; 6-4) stuurde deze marokkaan de als 10de geplaatste Mark Philippoussis naar huis.. :goedzo::goedzo::goedzo:
Nu Ferrerro nog in de kwartfinale............. ;)
ben de hele nacht met mijn man blijven kijken. dat was tof yo
ooooja marc philippoussis is al thuis.
...stuurde deze marokkaan de als 10de geplaatste Mark Philippoussis naar huis
Figuurlijk gesproken natuurlijk voor de muggenzifters onder ons....:)
adilx weetje trouwens CARLOS FERRERRO noemen. DE MUG.
hafiberber
26-01-2004, 18:18
ik wens arazi succes.
laat onze vlag hoog wapperen.
weetje trouwens CARLOS FERRERRO noemen. DE MUG.
O jee, de 'balkunstenaar uit Casablanca' zal muggen denk ik niet gewend zijn in Monte Carlo.....het zal een zware partij zijn, maar alles kan :cool: ....
Jamal_fes
26-01-2004, 18:27
YES,IK HEB ER OOK NA GEKIJKEN,WAS WEL GOED VAN HICHAM.
Yammer dat Younnes met Blusseur al in de eerst rond moest op geven.
MORGEN (27-01) SPELT MAROKKO TEGEN NEGERIA,GA ZEKER KIJKEN,IS OOK LIVE OP EUROSPORT TE ZIEN
.
MOHIM,IK WENS ZE ALLEMAAL VEEL SUCCES,ALLAH MAEHOEM.
MAEA ASSALAMA.
AlHoceima_Leila
26-01-2004, 18:40
Hij is echt goed man , hadden jullie gezien toen hij een bal in zijn gezicht kreeg van die ander , die was echt pijnlijk
Hij is tenminste iemand die goed van het leven geniet, en er alles uithaalt wat erin zit. Hij leeft in de jet set, en doet alles wat ongelovigen ook doen. Maar in dit geval staat het Marokkaan zijn voorop hè?
Bij zoiets komt zijn niet orthodox gelovig zijn op een latere plaats.
Hij woont in de mondaine stad Monte Carlo.
an3 ,ben je weer aan t ziften.
Origineel gepost door an3sdej
Hij is tenminste iemand die goed van het leven geniet, en er alles uithaalt wat erin zit. Hij leeft in de jet set, en doet alles wat ongelovigen ook doen. Maar in dit geval staat het Marokkaan zijn voorop hè?
Bij zoiets komt zijn niet orthodox gelovig zijn op een latere plaats.
Liever een Marokkaan dan een smerige an3sdej die de kwartfinales bereikt.
Kun jij misschien ons ergens laten zien wat hij allemaal in zijn prive leven doet? zie je dat via een of andere verrekijker?
geef voorbeelden van wat hij doet!
Eerlijk liepen er traantjes over je wangen toen sjeng schalken een "pak rammel" kreeg??!
Nietsgunner!
maghrebgirl20
26-01-2004, 21:06
weet iemand misschien wanneer en hoelaat hij tegen ferrero moet spelen?
maghrebgirl20,meestal na midenacht op eurosport.mijn man kijkt er altijd naar als tie thuis is van z"n werk.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.