Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : h&m bestelling

Pagina's : [1] 2

Tarifesht18
22-08-2008, 13:25

Hey dames Ik heb een bestelling gedaan bij h en m.. Heb vandaag pakketje gekregen, alleen ik mis een kledingstuk en die wel op de vacature staat.. wat kan ik doen? :confused:

lonely_mi
22-08-2008, 13:36
Opbellen, ze doen vast niet zo moeilijk... er gaat daar de laatste tijd echt veel mis joh!

Tarifesht18
22-08-2008, 13:43
oke dan, dank je wel... en hoe zit dat met retourneren.. moet je daar voor betalen? ik begrijp dat nie zo..

m0slimatje_1
22-08-2008, 13:52
Neeejj, je kan gewoon naar de h&m winkel gaan met je factuur en dan krijg je een tegoedpasje:)

Tarifesht18
22-08-2008, 13:57

Neeejj, je kan gewoon naar de h&m winkel gaan met je factuur en dan krijg je een tegoedpasje:) ahh oke dan... maar je kan niet je geld terugkrijgen als je het retourneert.. :)

lonely_mi
22-08-2008, 14:07
nee je krijg niets terug,.. of je moet weer wat kopen en dat terugbrengen :hihi: maar je kan ook terugsturen in de verpakking die je hebt gekregen,.. gewoon dichtpmaken en de sticker die op de brief zit erop plakken,..

Tarifesht18
22-08-2008, 14:20
nee je krijg niets terug,.. of je moet weer wat kopen en dat terugbrengen :hihi: maar je kan ook terugsturen in de verpakking die je hebt gekregen,.. gewoon dichtpmaken en de sticker die op de brief zit erop plakken,.. Ahh oke dan.. dan ga ik gewoon naar de winkel als je tog niet je geld terugkrijgt..:moe: en ik hoef dan pas over maand te betalen.. hoe dat dan? krijg je dan acceptgiro of wat? veel vragen maar dits de eerste keer voor me :hihi:

lonely_mi
22-08-2008, 14:26
Ahh oke dan.. dan ga ik gewoon naar de winkel als je tog niet je geld terugkrijgt..:moe: en ik hoef dan pas over maand te betalen.. hoe dat dan? krijg je dan acceptgiro of wat? veel vragen maar dits de eerste keer voor me :hihi: Als je het terugbrengt krijg je een tegoedbon (pasje),.. Dan blijft het bedrag op je factuur hetzelfde. als je het terugstuurd wordt het verrekend op je factuur. maa3lich heb het pas ook voor de eerste x gedaan:D

Tarifesht18
22-08-2008, 14:32
Als je het terugbrengt krijg je een tegoedbon (pasje),.. Dan blijft het bedrag op je factuur hetzelfde. als je het terugstuurd wordt het verrekend op je factuur. maa3lich heb het pas ook voor de eerste x gedaan:D Ja oke , maar ik heb het over betalen.. hoe betaal je dat bedrag over een maand?

lonely_mi
22-08-2008, 14:38
Ja oke , maar ik heb het over betalen.. hoe betaal je dat bedrag over een maand? Je krijgt hier nog een factuur van,. dan kan je gelijk betalen of in termijnen:)

Tarifesht18
22-08-2008, 15:20
Je krijgt hier nog een factuur van,. dan kan je gelijk betalen of in termijnen:) ahh o0ke dan... dank je wel moppie.. chek je hoekje:goedzo:

Mocrodiddlina
22-08-2008, 15:26
Misschien dat die kledingstuk dat je besteld hebt niet op voorraad was en dat je die later geleverd krijgt :kweetnie:

Tarifesht18
22-08-2008, 16:16
Misschien dat die kledingstuk dat je besteld hebt niet op voorraad was en dat je die later geleverd krijgt :kweetnie: Ik ga ze gewoon even bellen.. kijken wat er aan de hand is want toen ik bestelde was het gewoon op voorraad.. dank je wel moppie.. :goedzo:

lonely_mi
22-08-2008, 16:19
ahh o0ke dan... dank je wel moppie.. chek je hoekje:goedzo: Jij ook bedankt meid:kus:

Mocrodiddlina
22-08-2008, 17:42

Ik ga ze gewoon even bellen.. kijken wat er aan de hand is want toen ik bestelde was het gewoon op voorraad.. dank je wel moppie.. :goedzo: Raar, ja dan zou ik ze beter even bellen. Graag gedaan ( heb niet eens geholpen:o )

Pagina's : [1] 2