Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : liefdesverdiet

hoebbie
26-01-2004, 14:34

Salaam oe eleikoem, EEn vraagje: heeft iemand van jullie wel eens te maken gehad met liefdesverdriet. wat zijn de kenmerken van liefdesverdriete ga je ermee om? Graag serieuze reacties, alvast bedankt, beslamma

shla
26-01-2004, 21:39
Salam u alaikom nou ik heb een vriend , nou hij doet me soms zo veel pijn dat ik het uit wil maken man . Maar omdat hij het zo goed kan goed maken met mij , en dat ik zo veel van hem hou dan komt het altijd goed tussen ons . maar het doet heel erg pijn in je hart dat we ruzie hebben . dan ga je van zelf huilen man . Ik heb nooit van iemand als hem gehouden dan van hem . omdat hij eerlijk is en lief mooi is . hij is overal eerlijk in , maar soms denk ik dat hij lieft dan later als ik het na vraag dan klopt het ook wat hij zegt . daarom hou ik heel veel van hem .......................... groetjes nadia nog vragen dit is mij email nadia_9900@hotmail.com

XmaghrabiaX
27-01-2004, 11:57
liefdesverdriet...in een bepaalde pijn in je hart....en het gevoel dat je jarenlang achter elkaar wil HUILEN HUILEN HUILEN HUILEN maar have no fear meid, er komt echt een moment dat je denkt....hij was geen enkele traan waard en je bent blij dat je van hem afbent....

socialedienst
28-01-2004, 11:25
huilen...shagrijnig......huilen......slaan.... gekke dingen doen en achteraf spijt hebben :( maar ja...t hoort erbij, moesten we maar niet een relatie beginnen...volgende keer 2x nadenken

hoebbie
02-02-2004, 15:08

salaam allemaal, dank jullie wel voorjullie reacties via. Het is moeilijke een liefde zomaar te vergeten. Hij is eerlijk tegen mij, omdat hij mij zeg maar niet aan het lijntje wil houden. Er ligt een grote afstand tussen ons. Ik waardeer het wel dat hij eerlijk is, maar het blijft wel moelijk als je nog van hem houdt. Hij wil dat we vrienden blijven, en ik wil ook niet dat de contact tussen ons helemaal verbroken wordt. Groetjes, Hoebbie

mesem
05-02-2004, 23:35
hallo damens nou ik las je jullie verhaalen. nou damens ik had ook een vriend waar ik zo van hou. toen ik hem had ontmoet op mijn werk zij me collega er werkt zo jongen hiero hij is lekker ik zag hem ik vondt maar niets later ken ik hem zo goed dat ik gevoelens kreeg ik had het vertelt ewa dus ik had wat met hem het ging goed paar maanden later ging zijn kant niet meer als ik hem belde nam hij niet op hij had op die moet alleen maar leugens maar ik dacht laat maar ik hou van hem waarom zal hij mijn pijn doen. nou ewa toen was het uit ik kon allen maar huillen en huillen ik had iets raars in mijn gedachten ik dacht safie mijn leven is toch niets meer aan ik ga maar liever dood . ik had ruzie met zijn nichtje want zei was mijn beste vriendinen en ik mocht niet tegen haar zeggen op dag kwam ze er achter. nou als ik hem zie krijg ik al mijn gedachten weer terug naar al die leuke tijd zo veeeeeeeeeel pijn heb ik gehad en ik kon met niemand er over praten gesloten in mijn hart ........................ groetjes mesem voor nog meer vragen dit is mijn email zoubida141@hotmailcom

donaldduk
05-02-2004, 23:59
liefdes verdriet tfoe dat haat ik ik heb dat nu al jaren ik geraak er maar niet van af :verdriet: :tranen:

ClaudioLopez
06-02-2004, 04:20
ik heb gemerkt dat liefdesverdriet echt 1 van de allerergste dingen is die je maar kan overkomen :jammer: :verdriet: je krijgt gewoon medelijden met jezelf :hihi:

sweet_nadoria
10-02-2004, 20:52
Allah ie star ... Dat is zo faking pijnlijk !!! Ik heb nergens zin in en niemand moet ook maar het lef hebben om ook maar iets tegen me te zeggen ... Ik ben dan chagarijnig en praat dus absoluut niet .. Ik kijk je hoogstens aan maar meer kan je niet verwachten .. Als je me wat vraagt, zeg ik dat je niet tegen me moet praten .. Je gaat zo kapot van binnen en het lijkt of je niks meer hebt ... Echte vrienden staan dan voor je klaar om je af te leiden maar tevergeefs bij mij helpt het niet .. Snel verwerken doe ik ook niet ... Dat gaat gewoon niet !! Kort samengevat ... LOVE IS LIKE HEAVEN BUT IT CAN HURT LIKE HELL FOR SHO !!!!!

Lady_moi
10-02-2004, 21:00
Ik Heb Eerlijk Gezegd Nog Nooit Echt Pijn Gevoeld En Ik Hoop Da Het Ook Zo Blijft Allah Yehfed Want He Lijkt Me Echt VRESELIJK Om Liefdesverdriet Te Hebben. Ik Heb Echt Respekt Voor Mensen Die Toch Zoiets Denken Van 'Life Goes On' Ik Zou Da Persoonlijk Nie Aankunnen Sow Da Is Wat Ik Ervan Vind :zwaai:

Lampjuh
11-02-2004, 03:41
Ik zoek meestal afleiding, omdat ik iemand ben die aan zoveel dingen tegelijk denkt, lukt het me meestal wel. En als het niet echt lukt, dan ga ik Qu'ran lezen of dingen over islam zoeken, het helpt uitstekend.