Bekijk originele versie : Hoe vind jij dat het mooiste staan?
Hoe vinden jullie nou een Hijaab bij een meisje het mooiste staan?
Kijk, je kunt heb op verschillende manieren opdoen. Maar hoe staat een Hijaab nou het mooiste bij een meisje?
Lang en helemaal bedekt, vind ik het mooist
Liefs safia
Eselemo3alaikom wr wb
Ik vind Niqaab het mooiste. Waarbij alleen je ogen te zien zijn.Machaallah
We eselem o3alaikom wr wb
lang, tot over je borsten :Iluvu:
Origineel gepost door Broer1
Eselemo3alaikom wr wb
Ik vind Niqaab het mooiste. Waarbij alleen je ogen te zien zijn.Machaallah
We eselem o3alaikom wr wb
Meen je dit.....vind je dit echt het mooist?
Nee gewoon normaal over de borsten heen vind ik mooi
Zerhounia_style
26-01-2004, 14:08
Sorry hoor maar Niqaab is een beetje te overdreven, het staat niet eens in de Koran..en ik vind een Qimaar altijd mooi staan bij mensen :) Maar zo ver ben ik nog niet...Ik draag hem wel dicht en over me boezems, en jullie? :)
:zwaai:
Zerhounia_style
26-01-2004, 14:17
Origineel gepost door Nassira0099
Je bedoelt volgens mij boezem en niet boezems. :)
:giechel: :( ik zat een woord te zoeken die niet zo opviel als je hem typte maar wist het nie zeker haha :D maarjah een s meer of minder, jullie begrijpen wat ik bedoel right :o
Mijn hijaab gaat over mijn oren langs mijn nek en valt over mijn schouders. Ik zeg wel eerlijk, mijn kleren passen af en toe niet bij mijn hijaab. Ik draag nog wel eens strakke truitjes en/ of strakke broeken. Maar niet bloot of zo.
Maar ik vind zelf dat het stapje voor stapje, ik kan het niet in een keer hup omslaan om meteen alles goed te doen. Maar ik vind het wel super goed en super mooi dat het sommige meisjes gewoon perfect hun kleding kunnen aanpassen aan de islam.
Macha Allah Meisjes echt mijn complimenten.
Incha allah zal spoedig die tijd komen dat ik mijn kleren met gemak in de kast kan laten en gewoon de juiste kleding aan doen.
jasmina19
26-01-2004, 14:26
toppie,, ik ben er helaas nog niet aan toe...
Zerhounia_style
26-01-2004, 14:28
Hewa het moet gewoon komen, je kunt moeilijk jezelf ernaartoe dwingen...Op de gegeven moment heb je het gewoon, en dan is het helemaal niet moeilijk om hem te dragen, tenminste dat had ik:) Spijt? Nooit!!...Opluchting? Damn Right!!!! :zwaai:
ik vind Qimaar mooi :zwaai:
Ik vind het persoonlijk mooi als het tot over je borsten is. Het hoeft niet zo te zijn dat je alleen de ogen nog kan zien. Ik heb persoonlijk bewondering voor meisjes die een hoofddoek dragen, ik vind alleen dat heel veel het verkeerd doen. Soms zie ik mensen met hele strakke kleren of dat de hoofddoek niet eens de nek bedekt. Ik vind dat als je het zo gaat dragen dat je er nog niet helemaal aan toe bent en dat je nog ff moet wachten met het dragen van een hoofddoek.
Bachelorette
26-01-2004, 17:23
over je boezem vind ik mooi :Iluvu:
zo draag ik hem ook, sinds begin
ik zou het ook niet anders kunnen meer
alleen het stomme van mij is dat ik de laatste tijd wat strakkere kleding draag
maar gair inshallah :)
en die piratendoekies vind ik iew
2Naughty
26-01-2004, 17:37
Waar kopen jullie eigenlijk jullie kleding als ik vragen mag?
Ben vanmiddag nog naar de stad geweest voor een wijde broek,maar kon echt niks vinden :(
Lady_moi
26-01-2004, 20:40
Ik Draag Mijn Hoofddoek Om Mij Te Bedekken En Nie Om Mij Mooier Te Maken.
Mohim..
Ik Draag Mn Hoofdoek Nu Wel Over Mn Boezem Wat Ik In Het Begin Niet Deed :o
Meestal Pak Ik Mn Sjaal Op Vanachter :)
Of Gewoon Met 2 Hoofdoeken Vanachter Wat Laten Hangen Met Die Slingertjes :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.