Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : lees dit verhaal wat mijn tante en oom overkwam tijdens hun reis naar egypte !!!!

Pagina's : [1] 2 3

Zakenman18
21-08-2008, 21:47

mijn tante heeft geboekt naar egypte met haar man dus hebben ze bij zon reisbureau geboekt totaal was 800 euro hebben ze betaald dus gisterren gingen ze vliegen toen ze aankwamen in egypte op airport mocht mn tante wel door de dauana maar mijn oom niet dus omdat hij een marokkaanse paspoort heeft en moet ook nog visa hebben en mijn tante heeft gewoon nederlandse paspoort het slaat gewoon nergens op joden laten ze wel binnen en eigen moslim broeders en landgenoten mogen niet binnen zonder visa toen werd ie ook nog bedreigd van nu weg of we sluiten jullie op toen zijn ze maar terug gevlogen naar nederland en geen vakantie gedaan nu gaat ze geld terug vragen via rechter

hot_Boy_69_
21-08-2008, 21:54
is wel kloten

Zakenman18
21-08-2008, 21:55
Zo Erg Arabisch Land Ook Nog Je Kna Het Gewoon Niet Gelove

berbertje00
21-08-2008, 22:12
Zo Erg Arabisch Land Ook Nog Je Kna Het Gewoon Niet Gelove Geef mij één goede reden waarom ze een uitzondering zouden moeten maken voor Marokkanen?? Alsof Egyptenaren zonder visa Marokko binnen kunnen komen. Ga fietsen joh met jullie rechter. Je oom had dit kunnen zien aankomen. Jammer, maar deal with it, voortaan je beter laten voorlichten of zelf onderzoek doen.

As_Sa7wa
21-08-2008, 23:09

salaam alaykom.. voordat je gaat reizen.. altijd de visum regeling van het land bekijken.. als jullie dat hadden gedaan zou je al snel te weten zijn gekomen dat je met een marokkaans paspoort ( en vele andere) een visum in eigen land moet aanvragen.. dit moesten wij ook doen voor iemand die geen nlands paspoort had heeft niets met het land te maken.. vraag me ook af wat een rechtzaak hier aan zal helpen? tegen wie voeren het dan, tegen de egyptische douane? de reisorganisatie..? denk niet dat ze veel zullen bereiken

Musslima
21-08-2008, 23:21
Geef mij één goede reden waarom ze een uitzondering zouden moeten maken voor Marokkanen?? Alsof Egyptenaren zonder visa Marokko binnen kunnen komen. Ga fietsen joh met jullie rechter. Je oom had dit kunnen zien aankomen. Jammer, maar deal with it, voortaan je beter laten voorlichten of zelf onderzoek doen. daar heb jewel gelijk in. Het is bekend dat je een visum moet hebben voor Egypte als je een marokaanse nationalteit hebt. En ze gaan zeker geen uitzondering maken alleen omdat het een arabier is. En dat betekent dan ook niet dat het meteen joden zijn wat een stomme opmering overigens.

microsoft
22-08-2008, 00:07
hahah rechtszaak ahha. Je bent zelf verantwoordelijk voor je vakantie DUS ZELF CHEKKEN OF JE EEN VISUMPLICHT HEBT. Rechter gaat je uitlachen

Nefertari
22-08-2008, 00:54
mijn tante heeft geboekt naar egypte met haar man dus hebben ze bij zon reisbureau geboekt totaal was 800 euro hebben ze betaald dus gisterren gingen ze vliegen toen ze aankwamen in egypte op airport mocht mn tante wel door de dauana maar mijn oom niet dus omdat hij een marokkaanse paspoort heeft en moet ook nog visa hebben en mijn tante heeft gewoon nederlandse paspoort het slaat gewoon nergens op joden laten ze wel binnen en eigen moslim broeders en landgenoten mogen niet binnen zonder visa toen werd ie ook nog bedreigd van nu weg of we sluiten jullie op toen zijn ze maar terug gevlogen naar nederland en geen vakantie gedaan nu gaat ze geld terug vragen via rechter Je oom had zich beter eerst geïnformeerd voor hij zijn reis boekte. Marokkanen die naar Egypte gaan moeten zeker 1 maand op voorhand een visum aanvragen bij het Egyptisch consulaat. Misschien een lesje voor je oom dat Marokkanen niet zomaar overal binnen mogen. In het beste geval kan de rechtbank het reisbureau aansprakelijk stellen dat zij jouw oom niet op de hoogte hebben gebracht van de visumplicht als Marokkaan die reist naar Egypte, maar ja, dan moet je oom ook kunnen bewijzen dat er naar zijn nationaliteit werd gevraagd bij de boeking.

06-12345678
22-08-2008, 04:22
ik vind dat het reisbureau niet goed zijn werk heeft gedaan. Ze hadden de reizigers beter kunnen voorlichten. Over wat ze wel en niet nodig hebben om egypte binnen te komen. Ze hebben denk ik de paspoorten gezien van die mensen of niet? Je moet je toch legitimeren? Ze hebben toch je paspoortnummer nodig. Als dit zo is dan vindt ik dat het reisbureau hier ook een aandeel in heeft. Geen goede voorlichting.

Fargh
22-08-2008, 08:39
mijn tante heeft geboekt naar egypte met haar man dus hebben ze bij zon reisbureau geboekt totaal was 800 euro hebben ze betaald dus gisterren gingen ze vliegen toen ze aankwamen in egypte op airport mocht mn tante wel door de dauana maar mijn oom niet dus omdat hij een marokkaanse paspoort heeft en moet ook nog visa hebben en mijn tante heeft gewoon nederlandse paspoort het slaat gewoon nergens op joden laten ze wel binnen en eigen moslim broeders en landgenoten mogen niet binnen zonder visa toen werd ie ook nog bedreigd van nu weg of we sluiten jullie op toen zijn ze maar terug gevlogen naar nederland en geen vakantie gedaan nu gaat ze geld terug vragen via rechter Wat vreemd is, dit visum kan je normaal in de aankomsthal (voor de douane) kopen voor paar Euro's. Zeker als je met een georganiseerde reis reist. Bespaar de moeite van iemand aan te klagen. Ze gaan niets dan bot vangen. Ze hebben bij reisbureau overeenkomst getekend dat ze kennis hebben van de douane-regels.

Nora01
22-08-2008, 09:42
Ik snap nooit zulke mensen. Je weet toch dat je niet veel komt met een marokkaanse paspoort en helemaal naar een andere land. Heb je overal een viisum voor nodig. Dus, er valt niets te halen bij de rechter. Het is toch het eerste wat je vraagt als je een buitenlandse paspoort hebt en wilt vliegen naar een andere bestemming. Dus jou familieleden zitten gewoon fout. Vliegen naar saudia arabia heb je ook een visum nodig. Dus wat heeft het met arabieren te maken? Een marokkaanse paspoort vlieg je alleen mee naar marokko en verder heb je overal visum voor nodig. Behalf turkije dan.

LadyCasa
22-08-2008, 09:47
OOhh wat vervelend allemaal! Balen joh! Maar hoe kan dat? Dat vermelden ze dan toch meestal als je de vakanties boekt of niet?

fatja
22-08-2008, 13:33
Geef mij één goede reden waarom ze een uitzondering zouden moeten maken voor Marokkanen?? Alsof Egyptenaren zonder visa Marokko binnen kunnen komen. Ga fietsen joh met jullie rechter. Je oom had dit kunnen zien aankomen. Jammer, maar deal with it, voortaan je beter laten voorlichten of zelf onderzoek doen. Ik deel je mening meid maar wees wat vriendelijker!! Je kan kritiek geven maar ga niet direct schelden, heb jij geen baat bij en hij ook niet want het is virtueel:D maar zoals deze meid al vermeldt, dien je je vooraf te informeren of je documenten nodig hebt om het land binnenn te kunnen!! Het is in de meeste landen zo dat je een visa dient aan te vragen!!!! maar soit niet iedereen is van alles op de hoogte MAAR wat ik raar vind, is dat het reisbureau hen het niet vertelde!!!! Dat is één van hun taken om mensen een volledige info te geven naast de verkoop van tickets!!!!! maar soit.....

112233moh
22-08-2008, 14:13
salaam alaykom.. voordat je gaat reizen.. altijd de visum regeling van het land bekijken.. als jullie dat hadden gedaan zou je al snel te weten zijn gekomen dat je met een marokkaans paspoort ( en vele andere) een visum in eigen land moet aanvragen.. dit moesten wij ook doen voor iemand die geen nlands paspoort had heeft niets met het land te maken.. vraag me ook af wat een rechtzaak hier aan zal helpen? tegen wie voeren het dan, tegen de egyptische douane? de reisorganisatie..? denk niet dat ze veel zullen bereiken ze moeten toch wat doen, het is ook niet goed met jou:maf2:

Globi
22-08-2008, 14:29

mijn tante heeft geboekt naar egypte met haar man dus hebben ze bij zon reisbureau geboekt totaal was 800 euro hebben ze betaald dus gisterren gingen ze vliegen toen ze aankwamen in egypte op airport mocht mn tante wel door de dauana maar mijn oom niet dus omdat hij een marokkaanse paspoort heeft en moet ook nog visa hebben en mijn tante heeft gewoon nederlandse paspoort het slaat gewoon nergens op joden laten ze wel binnen en eigen moslim broeders en landgenoten mogen niet binnen zonder visa toen werd ie ook nog bedreigd van nu weg of we sluiten jullie op toen zijn ze maar terug gevlogen naar nederland en geen vakantie gedaan nu gaat ze geld terug vragen via rechter En van wie willen zij dan geld hebben? Je bent als reiziger zelf verantwoordelijk voor je visum.

Pagina's : [1] 2 3