Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouwen in de zakenwereld

Pagina's : [1] 2

BentDagilia
21-08-2008, 13:02

Beste vrouwen, Ik ben al bijna een jaar ft werkzaam in de auto lease branche. Ontzettend leuk maar ook echt een mannen wereld. Het is dan ook een harde wereld. Je krijgt niet zomaar alles gedaan en moet echt overal tegen aan schoppen. Wat ik de laatste tijd steeds meer merk is dat je als vrouw zijnde veel gedaan kunt hebben door de manier waarop je,je kleed, hoe je, jezelf presenteert, hoe je overkomt en hoe charmant je bent. Mannen blijven daar eenmaal zwak voor. Het is heel krom maar als je er goed uit ziet en als je de "praatjes" kent dan kun je het ver schoppen. Kortom, als je als vrouw je charme in de strijd gooit en je hoofd erbij houdt om vervolgend aandacht te krijgen voor slimme ideeën dan kan je ver komen. Wie is het hier mee eens... wie maakt hier zelf gebruik van en wie het zelf gemerkt dat het toch een geheime wapen is voor een vrouw voor meer succes in het bedrijfsleven? Groeten BD

aphelia
21-08-2008, 13:47
Beste vrouwen, Ik ben al bijna een jaar ft werkzaam in de auto lease branche. Ontzettend leuk maar ook echt een mannen wereld. Het is dan ook een harde wereld. Je krijgt niet zomaar alles gedaan en moet echt overal tegen aan schoppen. Wat ik de laatste tijd steeds meer merk is dat je als vrouw zijnde veel gedaan kunt hebben door de manier waarop je,je kleed, hoe je, jezelf presenteert, hoe je overkomt en hoe charmant je bent. Mannen blijven daar eenmaal zwak voor. Het is heel krom maar als je er goed uit ziet en als je de "praatjes" kent dan kun je het ver schoppen. Kortom, als je als vrouw je charme in de strijd gooit en je hoofd erbij houdt om vervolgend aandacht te krijgen voor slimme ideeën dan kan je ver komen. Wie is het hier mee eens... wie maakt hier zelf gebruik van en wie het zelf gemerkt dat het toch een geheime wapen is voor een vrouw voor meer succes in het bedrijfsleven? Groeten BD uiterlijk werkt zowel voor de mannen als vrouwen. iemand gekleed als een kluizenaar of het nu een man is of een vrouw, zal nooit succes hebben.

Jazmine
21-08-2008, 13:51
Beste vrouwen, Ik ben al bijna een jaar ft werkzaam in de auto lease branche. Ontzettend leuk maar ook echt een mannen wereld. Het is dan ook een harde wereld. Je krijgt niet zomaar alles gedaan en moet echt overal tegen aan schoppen. Wat ik de laatste tijd steeds meer merk is dat je als vrouw zijnde veel gedaan kunt hebben door de manier waarop je,je kleed, hoe je, jezelf presenteert, hoe je overkomt en hoe charmant je bent. Mannen blijven daar eenmaal zwak voor. Het is heel krom maar als je er goed uit ziet en als je de "praatjes" kent dan kun je het ver schoppen. Kortom, als je als vrouw je charme in de strijd gooit en je hoofd erbij houdt om vervolgend aandacht te krijgen voor slimme ideeën dan kan je ver komen. Wie is het hier mee eens... wie maakt hier zelf gebruik van en wie het zelf gemerkt dat het toch een geheime wapen is voor een vrouw voor meer succes in het bedrijfsleven? Groeten BD Je hebt echt helemaal gelijk! En het is niet slecht om daar gebruik van te maken, het is nu eenmaal een harde wereld.:D

A_A
21-08-2008, 14:18
Beste vrouwen, Ik ben al bijna een jaar ft werkzaam in de auto lease branche. Ontzettend leuk maar ook echt een mannen wereld. Het is dan ook een harde wereld. Je krijgt niet zomaar alles gedaan en moet echt overal tegen aan schoppen. Wat ik de laatste tijd steeds meer merk is dat je als vrouw zijnde veel gedaan kunt hebben door de manier waarop je,je kleed, hoe je, jezelf presenteert, hoe je overkomt en hoe charmant je bent. Mannen blijven daar eenmaal zwak voor. Het is heel krom maar als je er goed uit ziet en als je de "praatjes" kent dan kun je het ver schoppen. Kortom, als je als vrouw je charme in de strijd gooit en je hoofd erbij houdt om vervolgend aandacht te krijgen voor slimme ideeën dan kan je ver komen. Wie is het hier mee eens... wie maakt hier zelf gebruik van en wie het zelf gemerkt dat het toch een geheime wapen is voor een vrouw voor meer succes in het bedrijfsleven? Groeten BD En dat is het probleem van vrouwen dat ze oplopen tegen een glazen plafond. Op een gegeven moment vervalt hun kundige inhoud en wordt het alleen een modepopje. Veel mannen hebben daar een zwak voor, maar dat zijn de middelmatige werknemers. Kom je in het hogere management en ga je dan nog steeds zitten spelen met je charmes en met je kleding, word je niet serieus genomen en op lange termijn slecht gebruikt voor hun (mannelijke) machtspelletjes. Ik zou zeggen, sta je mannetje en wees inhoudelijk sterk en vertoon geen wijvengedrag.

Fleischbaum
21-08-2008, 14:24

Auto lease branche... Als dat de zaken wereld is... Prestaties moeten beloond worden :( niet jouw charmes..

rust_in_je_hart
21-08-2008, 14:27
vind ik niet, intelligentie is wat je moet bezitten om het ver te schoppen. Charme hou dat maar voor je man. ( wie weet slaag je dan in je huwelijk ) Vrouwen van tegenwoordig lopen thuis in een pyjama vol lmarka als ze naar buiten gaan zien ze er pikobello uit. Hoor deze dan, om het ver te schoppen in de zakelijke wereld moet je, je charme in de strijd gooien pfff doe normaal meid gebruik je hoofd in plaats van je lichaam.

aphelia
21-08-2008, 14:29
En dat is het probleem van vrouwen dat ze oplopen tegen een glazen plafond. Op een gegeven moment vervalt hun kundige inhoud en wordt het alleen een modepopje. Veel mannen hebben daar een zwak voor, maar dat zijn de middelmatige werknemers. Kom je in het hogere management en ga je dan nog steeds zitten spelen met je charmes en met je kleding, word je niet serieus genomen en op lange termijn slecht gebruikt voor hun (mannelijke) machtspelletje. Ik zou zeggen, sta je mannetje en wees inhoudelijk sterk en vertoon geen wijvengedrag. wel ik ben niet volledig akkoord. je hoeft geen manwijf te worden. dat werkt helemaal niet. zo geraak je zeker niet in het hoger management. maar eenmaal dat je daar zit, dan pas kan je je mannetje staan en inhoudelijk sterk.

A_A
21-08-2008, 14:34
wel ik ben niet volledig akkoord. je hoeft geen manwijf te worden. dat werkt helemaal niet. zo geraak je zeker niet in het hoger management. maar eenmaal dat je daar zit, dan pas kan je je mannetje staan en inhoudelijk sterk. Ik heb het niet over jezelf transformeren naar een manwijf. Ik heb het over jezelf 'goedkoop verkopen'. Maar even uit nieuwsgierigheid, waarom zou je niet als manwijf in het hogere management kunnen komen?

aphelia
21-08-2008, 14:44
Ik heb het niet over jezelf transformeren naar een manwijf. Ik heb het over jezelf 'goedkoop verkopen'. Maar even uit nieuwsgierigheid, waarom zou je niet als manwijf in het hogere management kunnen komen? be realistic. om hogerop te geraken, moet men je niet vergeten noch op niveau kennis, noch op niveau uiterlijk. ik zit op IT en er zijn genoeg manwijven bij ons. die houden ze liever op de achtergrond om te werken. die dat slim en goed uitzien, die staan voorop. diegene die zich goedkoop verkopen, doen paperassenwerk

A_A
21-08-2008, 14:48
be realistic. om hogerop te geraken, moet men je niet vergeten noch op niveau kennis, noch op niveau uiterlijk. ik zit op IT en er zijn genoeg manwijven bij ons. die houden ze liever op de achtergrond om te werken. die dat slim en goed uitzien, die staan voorop. diegene die zich goedkoop verkopen, doen paperassenwerk Onderscheid moet gemaakt worden. Je hebt het over 'Brutalen hebben de halve wereld.' Je moet niet bekend staan dat je jezelf goed kan verkopen door je charmes. Topicstartster schoot heel erg door met je promoten van het gebruiken van je vrouwelijke charmes. Je wordt dan slechts een lustobject.

06-12345678
21-08-2008, 14:51
blijf trouw aan je normen aan waarden die je mee hebt gekregen. Het idee dat je je lichaam etc gebruikt om aan je centen te komen. Sta gewoon je mannetje weet waar je het over hebt Knock ze out met je de kennis die je hebt, je kunnen etc maar niet met je charmes. Want als het erop aankomt kunnen ze het tegen je gebruiken en zeggen dat je niet door je kunnen zo ver bent gekomen maar om.....wat het ook mogen zijn en het is toch haram om zo aan je geld te komen. Het geld is het niet waard einde van de rit. Je houdt jezelf voor de gek. het kan misschien in dit leven lonen maar dit leven is maar tijdelijk. elke keuze die je maakt of moet maken denk er overna wat voor gevolgen het kan hebben voor je aan de andere kant Moge Allah je standvastig maken amin

crazysexy
21-08-2008, 14:53
Beste vrouwen, Ik ben al bijna een jaar ft werkzaam in de auto lease branche. Ontzettend leuk maar ook echt een mannen wereld. Het is dan ook een harde wereld. Je krijgt niet zomaar alles gedaan en moet echt overal tegen aan schoppen. Wat ik de laatste tijd steeds meer merk is dat je als vrouw zijnde veel gedaan kunt hebben door de manier waarop je,je kleed, hoe je, jezelf presenteert, hoe je overkomt en hoe charmant je bent. Mannen blijven daar eenmaal zwak voor. Het is heel krom maar als je er goed uit ziet en als je de "praatjes" kent dan kun je het ver schoppen. Kortom, als je als vrouw je charme in de strijd gooit en je hoofd erbij houdt om vervolgend aandacht te krijgen voor slimme ideeën dan kan je ver komen. Wie is het hier mee eens... wie maakt hier zelf gebruik van en wie het zelf gemerkt dat het toch een geheime wapen is voor een vrouw voor meer succes in het bedrijfsleven? Groeten BD Onder welke rots heb jij al die tijd gelegen! :rolleyes:

aphelia
21-08-2008, 15:12
Onderscheid moet gemaakt worden. Je hebt het over 'Brutalen hebben de halve wereld.' Je moet niet bekend staan dat je jezelf goed kan verkopen door je charmes. Topicstartster schoot heel erg door met je promoten van het gebruiken van je vrouwelijke charmes. Je wordt dan slechts een lustobject. ik denk dat jullie mij niet begrijpen. je hebt er goed uitzien waarbij je zorg draagt voor je uiterlijk en je hebt het slet-type die enkel hogerop geraakt via "promotion canapé" door zoals wij hier dat noemen. je moet je normen en waarden niet verliezen. je gedragen als een slet hoort nergens thuis. noch op straat,noch in je privé noch professioneel. charme kan je op verschillende manieren interpreteren. je moet je werkvaardigheid promoten en je kennis. niet je uiterlijk. maar je uiterlijk kan wel helpen want mensen houden nu eenmaal van mensen die er goed uitzien. in je hoekje zitten zal je ook niet helpen. en je kan perfect goed uitzien in een lange rok, met een trui met lange mouwen. je hoeft niet een kort rokje en décoletté te hebben. misvat niet wat ik hierboven zeg. slet zijn is een NO NO overal en die worden zeker niet geplaatst op hogere posten.

rifia007
21-08-2008, 15:19
om hogerop te komen moet je ballen hebben!!!:D :D :D

A_A
21-08-2008, 15:30

ik denk dat jullie mij niet begrijpen. je hebt er goed uitzien waarbij je zorg draagt voor je uiterlijk en je hebt het slet-type die enkel hogerop geraakt via "promotion canapé" door zoals wij hier dat noemen. je moet je normen en waarden niet verliezen. je gedragen als een slet hoort nergens thuis. noch op straat,noch in je privé noch professioneel. charme kan je op verschillende manieren interpreteren. je moet je werkvaardigheid promoten en je kennis. niet je uiterlijk. maar je uiterlijk kan wel helpen want mensen houden nu eenmaal van mensen die er goed uitzien. in je hoekje zitten zal je ook niet helpen. en je kan perfect goed uitzien in een lange rok, met een trui met lange mouwen. je hoeft niet een kort rokje en décoletté te hebben. misvat niet wat ik hierboven zeg. slet zijn is een NO NO overal en die worden zeker niet geplaatst op hogere posten. We get you. Je spreekt over vanzelfsprekendheden. Wij hebben het over je charmes gebruiken ipv normaal doen.

Pagina's : [1] 2