Bekijk originele versie : Wat doen jullie Mocro meiden en Mocro Jongens??
Jassientje
26-01-2004, 09:31
Zeg mensen ik hoor altijd dat Marokkanen slecht zijn op school.....Marokkanen hebben altijd slecht advies......maar ik wil even weten van jullie wat voor advies iedereen doet of heeft gedaan...we zullen ze eens laten zien wie er slecht advies heeft.....
Ik begin maar zelf doe ik Havo...Nu jullie.... :D
Jassientje
26-01-2004, 09:32
Ennne paar slechte advesjes kan er wel bij...ik bedoel maar de Autochtonen zijn ook niet zoo slim bezig hoor....Maar als dat over ons word gezegd dan maar ook over de Autochtonen he!!!
xberbersroosjex
26-01-2004, 09:32
ik doe een MBO opleiding
RisLaine
26-01-2004, 09:36
Origineel gepost door Jassientje
Zeg mensen ik hoor altijd dat Marokkanen slecht zijn op school.....Marokkanen hebben altijd slecht advies......maar ik wil even weten van jullie wat voor advies iedereen doet of heeft gedaan...we zullen ze eens laten zien wie er slecht advies heeft.....
K Zit Lekker Op T IVBO..! :maf: :stout:
:staart:
aichatje
26-01-2004, 13:26
hoi
ik kreeg in de eerste havo/vwo advies maar door wiskunde mocht ik niet naar vwo. nu zit ik op de HAVO en het gaat me gemakkelijk af. heb een broer op de havo en een broertje met gymnasium.
en die andere zitten nog op de basischool.
ps: wij hebben een slimme familie..............
doei -x- aicha
aichatje
26-01-2004, 13:28
Nd ow ja had voor cito 444 me broer 442 en me broertje 446
et is maar dat je et weet.
doeg -x- aicha
alhoceima_chick
26-01-2004, 13:29
VWO, 550 voor cito
Ik heb Havo en HBO gedaan en mijn man heeft Vwo en HTS gedaan
Liefs Safia
ik heb 6 atheneum gedaan..
ze lullen maar wat..
marokkanen zijn wel slim..maar soms te lui
Op de basisschool zeiden ze dat ik VBO net zou gaan redden! En nu doe ik tog nog HAVO.... En later ging ik naar die Mother****ers om het eventjes te laten zien....
:zwaai:
Mocro4eva
26-01-2004, 13:58
ik kreeg in groep 8 een mavo/havo advies, heb het vwo gedaan en nu uni. Dus ja ze kletsen maar raak. Ik heb veel mensen gezien, (lees: marokkanen :D ) die in groep 8 mavo als advies kregen en toch een hogere opleiding hebben gedaan.
RisLaine
26-01-2004, 13:59
Origineel gepost door alhoceima_chick
VWO, 550 voor cito
Voor Paaall..!
Hoogste Score Dat Je Voor De Cito Kunt Behalen, Is 500!
Genie, Oella?! :maf:
:staart:
Ik zeg het maar liever niet.
miss19oujdia
26-01-2004, 22:23
Ik doe MBO
Mijn Broer is politie de ander studeert MER HBO
zusje ":HAVO/VWO
ËWA En kleintje (Broertje)zegt nu al heb geen zin (7Jaar)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.