Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie doet Sociaal Cultureel Werk?

LZN
26-01-2004, 00:58

Wie doet de opleiding Sociaal Cultureel Werk en hoe bevalt het? Mij lijkt het wel leuk, maar ik wil van anderen horen hoe het hen bevalt. :zwaai:.

lamina18
27-01-2004, 00:04
Hey meid, Ik heb de opleiding SCW achter de rug, het was toen een 4jarige opleiding, dus ik heb er 4 jaartjes over gedaan. Of ik het leuk vond? De eerste twee jaren dacht ik dat SCW DE opleiding was voor mij, maar in het tweede leerjaar kwam ik er al gauw achter dat het niks voor mij was. Ik heb toch alle moed bij mekaar geraapt om het af te maken.

nezet
27-01-2004, 16:53
he ik ben nu ook bezig met de opleiding SCW en tot nu bevalt het me heel erg groetjes najat

Dida
02-02-2004, 15:44
Ik doe de opleiding SCW ook 2e jaars. De theorie en praktijk bevalt mij wel, het is geen moeilijke opleiding om te doen.Tis gewoon een kwestie van bijhouden als het gaat om de theorie. Als je het leuk vind om later in je toekomstige beroep activiteiten te gaan organiseren en groepen te begeleiden dan zou ik het zeker doen. Misschien dat je een heel ander beeld hebt van deze opleiding, als je wat vragen hebt ga je gang.Ik zou niet willen dat je ergens aan begint waar je later spijt van gaat krijgen.Vele MBOƩrs hebben dat en weer van opleiding veranderen etc.

EMIEN
02-02-2004, 17:17

Ik doe het in het dagelijks leven. Onbetaald.

salimma19
03-02-2004, 23:59
ik moet eerst nog een jaartje SD doen. Daarna insha Allah ga ik scw doen in 1 jaar. Ik snap niet waarom mensen zeggen dat ze er 4 of 2 jaar over hebben gedaan How come?

me_karima
04-02-2004, 01:40
omdat die opleiding 4 jaar duurt!!! ik studeer ook scw, en ik vind het ook heeel erg leuk!! het is niet eentonig, zoals veel opleidingen. ik zit in het tweede jaar hierna wil ik insha'Allah verder gaan op het HBO, cultureel maatschappelijke vorming...schijnt ook een hele leuke opleiding te zijn!!

islamicgirl3
05-02-2004, 17:49
Origineel gepost door salimma19 ik moet eerst nog een jaartje SD doen. Daarna insha Allah ga ik scw doen in 1 jaar. Ik snap niet waarom mensen zeggen dat ze er 4 of 2 jaar over hebben gedaan How come? Salam Aleikom, Kun je scw doen in 1 jaar?? Moet je daar een havo diploma voor hebben? Ik heb nog nooit een opleiding gezien die maar 1 jaar duurt... Wa aleikom salam

spw86
21-03-2011, 10:36
waar kun je de opleiding in 1 jaar doen???