Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames....

Pagina's : [1] 2

rachidabella
25-01-2004, 23:07

Als je van plan bent om te gaan trouwen in marokko en je gaat dan je huwelijkscontract tekenen dan word je eerst gecontroleerd of je nog wel maagd bent. Want de meeste pas getrouwde stel scheiden omdat blijkt dat de meid geen maagd meer is (allah oe A3lam).....nieuwe wet regel in marokko Wat vind je ervan?

gizlain
25-01-2004, 23:10
Origineel gepost door rachidabella Als je van plan bent om te gaan trouwen in marokko en je gaat dan je huwelijkscontract tekenen dan word je eerst gecontroleerd of je nog wel maagd bent. Want de meeste pas getrouwde stel scheiden omdat blijkt dat de meid geen maagd meer is (allah oe A3lam).....nieuwe wet regel in marokko Wat vind je ervan? Dat zijn onwetende gedachtes, mensen vergeten dat iedereen veroordeelt wordt op zijn slechte daden :)

Anissa_bel
25-01-2004, 23:13
Er wordt van alles opgeblazen....je moet denk ik...een officieel atteste van je geneesheer voorleggen (algemene controle...ziekte maar maagd zijn?)....dacht ik...ik kan me vergissen....ik denk dat je hiermee controle bedoelt ?!

Studje
26-01-2004, 10:55
Regel bestaat al.... Hoe controleren ze dat?...want het is alleen maar op 1 manier te controleren :stout:

sweet_nadoria
26-01-2004, 11:34

Tjah ... Als je zeker bent van je zaak hoef je je niet in te spannen .. :o Ik zou dan denken van wat the **** kom jij mij controleren ?!? Er is maar een iemand die heeft toegekeken of ik ook werkelijk waar heb gezondigd .. :ego: Ik kan het me niet voorstellen dat ze dat zouden doen :confused: Liefs, S. Nadoria

Aicha_El
26-01-2004, 11:39
Salaam Aleikoum, Ik vind het wel raar hoor. er is er maar 1 die weet of de vrouwen die gaan trouwen nog maagd zijn. Daar hoeft de dokter niet bijgehaald te worden. Waarom alleen de vrouw? De man moet ook maagd blijven! Bijna meer dan helft van de vrouwen bloed niet als ze wordt ontmaagd. ik vind het een rare regel. Wat is nou belangrijker? Gelukkig zijn samen of het maagdenvliesje? Het is verplicht dat je beiden! Man en vrouw als maagd het huwelijk in gaat. En als ze dat niet zijn dan worden ze op De Dag Des Oordeels er op afgerekend. Wa Salaam

L7hobi_zina
26-01-2004, 14:03
En wat zeggen ze dan over de mannen? Die moeten dan toch ook gecontroleerd worden? :confused: Of is dat niet zo... ? Wagga dat kan natuurlijk niet ..., maar is toch onzin :rolleyes:

Mocro4eva
26-01-2004, 14:06
Origineel gepost door Lailaatje_M Die shahada Al3oezoebia is niets meer dan een akte dat je nooit eerder getrouwd bent... Marokkanen maken er meteen van dat je maagd bent.... je hoeft echt niet naar een arts of whatever.....en je wordt echt neit gecontroleerd!!! Een familielid vn mij dacht ook dat ze naar een arts moest... zegt die gozer van het consulaat dat het een papiertje is waarop staat dat ze nooit eerder een huwelijkscontract is aangegaaan met iemand... dat verstaan zij dus onder Al3oezoebia en neit dat maagdelijikheid gedoe... wat tevens grootste onzin is! Ik wou net zeggen. Dat is toch absurd. Een man moet ook zo een papiertje overleggen dus ja...

miss_morgan15
26-01-2004, 18:04
ik heb er ook van gehoord van die regel maar mijn nicht vertelde als je hen wat geld toe stak dat ze dat niet controleerde...ik vind het belachelijk!!! tenslotte in marokko maken ze van iets kleins iets groot. maar die was er allang hoor dacht ik .

AbaHoeCh
26-01-2004, 18:31
safi nóg een reden voor mij om NIET in maroc te trouwen!! :D dan gaan ze mij zehma is ff controleren........don't think so..... :maf:

Lady_moi
26-01-2004, 18:47
Belachelijk..En De Man Dan?

rachidabella
26-01-2004, 20:05
Origineel gepost door Lady_moi Belachelijk..En De Man Dan? De man gaat vrijuit he wel of geen maagd meer dat kunnen ze niet meer controleren....

rachidabella
26-01-2004, 20:07
Origineel gepost door AbaHoeCh safi nóg een reden voor mij om NIET in maroc te trouwen!! :D dan gaan ze mij zehma is ff controleren........don't think so..... :maf: Hier in nederland ook hoor als je naar de marokkaanse consulaat gaat.. :D

Lady_moi
26-01-2004, 20:19
Ik Vind Dat Ze Geen Recht Hebben Om Die Meisje Te Controleren. Komaan Seg Of Ze Nu Maagd Is Of Niet, Dat Is En Hoort Normaal Tussen De Man En Vrouw Te Blijven. Zoiets Intiems Ga Je Niet Mee Gaan Showen Ook Niet Bij Je Familie Enzo Vind Ik :) Origineel gepost door rachidabella De man gaat vrijuit he wel of geen maagd meer dat kunnen ze niet meer controleren....

rachidabella
26-01-2004, 20:26

Origineel gepost door Lady_moi Ik Vind Dat Ze Geen Recht Hebben Om Die Meisje Te Controleren. Komaan Seg Of Ze Nu Maagd Is Of Niet, Dat Is En Hoort Normaal Tussen De Man En Vrouw Te Blijven. Zoiets Intiems Ga Je Niet Mee Gaan Showen Ook Niet Bij Je Familie Enzo Vind Ik :) Ik ben het helemaal met je eens, zolang jij weet wat je waard bent kan niemand daar wat aan veranderen;)

Pagina's : [1] 2