Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor De Liefste Persoon Op Yasmina!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

Cina
04-10-2002, 21:11

Ik schrijf vaak gedichten Maar deze keer is het apart Dit zijn niet alleen maar woorden Dit is een stukje van mijn hart In mijn hart zul jij wonen Neem dit stukje van mij aan Ik zal nooit NOOIT vergeten Wat jij voor mij hebt gedaan Voel de warmte van deze woorden Voel het kloppen van de zinnen Ik wil je zo graag bedanken Maar weet niet waar ik moet beginnen.... B edankt voor alle mooie woorden En voor alle mooie dingen Die je mij gegeven hebt Amper kan ik mijn tranen bedwingen Nog nooit heeft iemand die ik niet eens Ken zoiets MOOIS voor mij gedaan Thanx!!!!!!! Uitgeblust, je bent de liefste persoon op aarde Zo vol liefde, zo apart Jij verdient de mooiste En de grootste Award!!!!! BEDANKT!!!!!!!!!

PABLO_ESCOBAR
04-10-2002, 21:13
Heel mooi geschreven a oetchma :zwaai:

Cina
04-10-2002, 21:15
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR Heel mooi geschreven a oetchma :zwaai: RECHT uit mijn hart, voor UITGEBLUST, zoooooooo'n lieve meid! :) Dank je wel ouma!

Cina
04-10-2002, 21:21
Origineel gepost door angel20 Cina toppie meid :goedzo: En Uitgeblust is zeker :goedzo: :blauwkus: Voor jou!

Missrapster
04-10-2002, 21:22

it's.....it's so beautifull....i love it....en Cina je bent echt een poepie...je bent ook een schatje...hou je taai liefie....;)

Cina
04-10-2002, 21:23
Origineel gepost door Missrapster it's.....it's so beautifull....i love it....en Cina je bent echt een poepie...je bent ook een schatje...hou je taai liefie....;) Dank je wel lieverd! UItgeblust is :goedzo:

Cina
04-10-2002, 21:34
Origineel gepost door rinnoa Snik snik snik.........wat mooi....... Snotter.....snotter......snif snif! Heeft er iemand een tissue voor me, ik ben diep ontroerd. Jeejtje, uitgeblust is zeker een topmeid! Alsjeblieft een zakdoekje! ;)

Uitgeblust
04-10-2002, 22:12
Heb je nu eindelijk een gedicht geschreven Een dikke verdiende ode aan jezelf Ons Yasmina's grootste gedichten wonder Met ook nog het hartje van een elf Ja JIJ Cina hebt dit wel verdient Je hebt het recht in eigen hand genomen Een gedichtje voor het allerliefste persoon Een dame, ZIJ die van alle jongens dromen We weten waarom jij dit hebt geschreven Maar juist HIJ en jij verdienen alle eer Het is heus geen valse bescheidenheid Weinige weten het, en helpen steeds weer Ik heb je al zoëven en net verteld Jij betekend zoveel voor ons beide Hebben we je weten te verrassen Ook met een kadootje zien te verblijden Het is ons teken van dankbaarheid Dank je voor dit prachtige gedicht Een tweede keer weet jij me zo te raken Rollen de tranen over mijn gezicht Schrijf het boekje nu maar vol Stuur het naar een uitgeverij Dit gedicht, Je laat me huilen schat Maar pas dan ben ik ECHT blij Je bent een vriendin voor vele Cina, wij hebben nu jou geraakt, jij raakt ons iedere dag. In beide gevallen Jou boekje en een droom van twee mensen INSCHA ALLAH Liefs je vriendin Uitgeblust

ffeiza
04-10-2002, 22:24
cina girl een prachtig gedicht net zo mooi als jouw....... en uitgeblust ook een prachtige................................ xxxjes to beiden

Hindaatje
04-10-2002, 22:26
Klasse Meid,Een Mooi Gedicht;) Liefs Hinda

Cina
04-10-2002, 22:33
Origineel gepost door Uitgeblust Heb je nu eindelijk een gedicht geschreven Een dikke verdiende ode aan jezelf Ons Yasmina's grootste gedichten wonder Met ook nog het hartje van een elf Ja JIJ Cina hebt dit wel verdient Je hebt het recht in eigen hand genomen Een gedichtje voor het allerliefste persoon Een dame, ZIJ die van alle jongens dromen We weten waarom jij dit hebt geschreven Maar juist HIJ en jij verdienen alle eer Het is heus geen valse bescheidenheid Weinige weten het, en helpen steeds weer Ik heb je al zoëven en net verteld Jij betekend zoveel voor ons bijde Hebben we je weten te verrassen Ook met een kadootje zien te verblijden Het is ons teken van dankbaarheid Dank je voor dit prachtige gedicht Een tweede keer weet jij me zo te raken Rollen de tranen over mijn gezicht Schrijf het boekje nu maar vol Stuur het naar een uitgeverij Dit gedicht, Je laat me huilen schat Pas dan ben ik ECHT blij Je bent een vriendin voor vele Cina, wij hebben nu jou geraakt, jij raakt ons iedere dag. In beide gevallen Jou boekje en een droom van twee mensen INSCHA ALLAH Liefs je vriendin Uitgeblust Inshallah.... Voor de duidelijkheid: UItgeblust heeft mij als cadeautje een prachtig boekje gegeven, waar ik mijn gedichten in kan schrijven....lief he! Dank je wel :traan1:

Cina
04-10-2002, 22:35
Origineel gepost door moslim25 Nou meid ik heb er geen woorden voor, maar is echt heel heel mooi... :zwaai: Voor een nog mooier persoon.... Dank je wel :)

Uitgeblust
Origineel gepost door FarD Erg mooi, en je hebt helemaal gelijk. Uitgeblust is top en verdient het ook eens in het zonnetje te worden gezet. :goedzo: En heb jij ook je zin hé FarD :D

Cina
Origineel gepost door ffeiza cina girl een prachtig gedicht net zo mooi als jouw....... en uitgeblust ook een prachtige................................ xxxjes to beiden Oh...thanx lieverdje :kusgrijs:

Cina
04-10-2002, 22:36

Origineel gepost door FarD Erg mooi, en je hebt helemaal gelijk. Uitgeblust is top en verdient het ook eens in het zonnetje te worden gezet. :goedzo: Ja precies! Thanx....:) Bousa, Cina

Pagina's : [1] 2 3 4