Bekijk originele versie : Ik stap uit de ISLAM!!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
Ik zat er al een tijdje aan te denken maar nu weet ik het zeker. Ik wil uit de islam stappen maar ben bang voor nare reacties uit mijn omgeving.
Ik ben heel streng opgevoed door mijn moeder en ik ben het beu. Ik wil geen hoofddoek dragen, ik wil niet 5x per dag bidden, ik wil al helemaal geen ramadan doen en ik wil me niet telkens hoeven te bewijzen.
Ik wil gewoon vrij zijn, net als al mijn vriendinnen. Ik wil uitgaan, aangeschoten worden, ik wil een vriendje, gezellige dingen doen met mijn vriendenkring noem maar op.
Ik besef nu pas dat regeltjes niks voor me zijn en dat ik ook eigenlijk niet geloof, volgens mij is dit het leven en hebben we hierna geen andere levens.
Al die ellende op de wereld en al die oorlogen, hoe kan dat dan toch als Allah bestaat? Waarom laat hij zoveel mensen in Afrika verhongeren, zoveel mensen verdrinken in Azie door overstromingen. Etcetera...
Mijn familie weet het nog niet, ik weet zeker dat ik verstoten zal worden maar het wordt eens tijd dat ik voor mezelf kies en niet voor mijn familie..
Samar00212
25-01-2004, 22:15
Ok veel plezier :zwaai:
saida_marokko
25-01-2004, 22:18
aman larisha is een man:D
je moet niet bang zijn voor je omgeving maar bang zijn voor allah..als je daar niet bang voor bent..ewa wat is jou probleem dan!!!
denk goed na over je keuzes ik geef je 1 tip: lees de koran goed en denk na over je keuze misschien dat je het dan begrijpt zo niet..
ewa veel plezier in je leven als een heiden!!!
Samar00212
25-01-2004, 22:18
Origineel gepost door Aman
Goed zo meid, ik ben dat dus ook van plan.
het is een man ;) die ff zogenaamd een ex moslima na doet
jij ook veel plezier met jouw keuze en succes later op de dag des oordeels als je voor Allah staat :zwaai:
killalot
25-01-2004, 22:19
Origineel gepost door Larisha
Ik zat er al een tijdje aan te denken maar nu weet ik het zeker. Ik wil uit de islam stappen maar ben bang voor nare reacties uit mijn omgeving.
Ik ben heel streng opgevoed door mijn moeder en ik ben het beu. Ik wil geen hoofddoek dragen, ik wil niet 5x per dag bidden, ik wil al helemaal geen ramadan doen en ik wil me niet telkens hoeven te bewijzen.
Ik wil gewoon vrij zijn, net als al mijn vriendinnen. Ik wil uitgaan, aangeschoten worden, ik wil een vriendje, gezellige dingen doen met mijn vriendenkring noem maar op.
Ik besef nu pas dat regeltjes niks voor me zijn en dat ik ook eigenlijk niet geloof, volgens mij is dit het leven en hebben we hierna geen andere levens.
Al die ellende op de wereld en al die oorlogen, hoe kan dat dan toch als Allah bestaat? Waarom laat hij zoveel mensen in Afrika verhongeren, zoveel mensen verdrinken in Azie door overstromingen. Etcetera...
Mijn familie weet het nog niet, ik weet zeker dat ik verstoten zal worden maar het wordt eens tijd dat ik voor mezelf kies en niet voor mijn familie.
Doe wat je niet laten kunt. Vorige week waren er 2 marokkanen op tv die zich hadden bekeerd tot het christendom. :kwaad:
Mister_Ferrari
25-01-2004, 22:20
Mijn familie weet het nog niet, ik weet zeker dat ik verstoten zal worden maar het wordt eens tijd dat ik voor mezelf kies en niet voor mijn familie.
Leuk geprobeerd bleekscheet :D :zwaai:
Samar00212
25-01-2004, 22:21
Origineel gepost door killalot
Doe wat je niet laten kunt. Vorige week waren er 2 marokkanen op tv die zich hadden bekeerd tot het christendom. :kwaad:
ja dat was waarschijnlijk de inspiratiebron van mevrouw of laat ik zeggen meneer hierboven.
casanova_hsij
25-01-2004, 22:21
Hmm larisha je bent een man die een hoofddoek draagt.......... :rolleyes:
Je loopt uit je nek te swetsen..............dit is een topic voor op de kletshoek!!!
niks te doen???? ga naar de onzinhoek!!
beter dan dat hier te verkondigen!!
Samar00212
25-01-2004, 22:22
Origineel gepost door Mister_Ferrari
Leuk geprobeerd bleekscheet :D :zwaai:
:hihi:
Origineel gepost door Aman
Goed zo meid, ik ben dat dus ook van plan.
Veel plezier met het plezier!
Onthoud alleen wel:Je blijft niet altijd jong!!
En je blijft niet altijd leven!!
Laat dat goed tot je doordringen , maar he als voor jou geluk betekent korte rokjes,blote naveltjes, dronken worden en vrije seks dan: Veel plezier in je ongelukkige en oppervlakkige leventje
Ma3asalama
narjis821
25-01-2004, 22:46
ongelooflijk
Je leeft maar één keer. Als mensen deze keus maken, geef ik ze groot gelijk.
Boeiiuuhh als je meer interrese hebt in vriendjes uitgaan enzovoorts dan is de islam inderdaad niets voor jou, en zal de islamitische gemeenschap naar mijn zegge beter af zijn zonder jou, :zwaai:
typisch een oude, kale, nieuwrechts stemmer die hier wat reacties hoopt te ontlokken door zich voor te doen als ene Miss Larisha ;)
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.