Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trouble In Love

LZN
25-01-2004, 21:08

HOE KOMT HET DAT IK NOOIT DE JUISTE MAN TEGEN KOM. ER MOET ALTIJD WAS ZIJN OF EEN DRUGSDEALER OF ANDERE SHIT IK HEB GEEN HOOP MEER . BESTAAN ER NOG WEL LEUKE GOEIE MAROKKAANSE MANNEN OF ZIJN ZE UITGESTORVEN..

rachidabella
25-01-2004, 21:16
:jammer: Inschallah zul je gauw de goede vinden.....

qwatra
25-01-2004, 21:26
ja hoor, leuke lieve marokkaanse jongens zijn er nog, wees daar maar zeker van, maar je moet ook weten dat alles mektab is, je zal je ware wel tegenkomen als de tijd daarvoor rijp is inschah'Allah, don't worry xxxxxxxxxxx

Lady_moi
25-01-2004, 21:26
Ja Ze Bestaan. Maar Die Vind Je Meestal In De Moskee. En Niet Op Straat Drugs Te Verkopen.

yesmina19
25-01-2004, 21:34

het is allemaal de mektoub van allah (SWT) we wachten wel wie op ons afkomt

Echie
25-01-2004, 21:57
die bestaan nog hoor....don't worry....

lela_Hanan
25-01-2004, 22:28
Beste zuster..... Maak je geen zorgen....komt inshallah goed.....el mekteb....zoals ze het zeggen.... Don't think to much about it...

Sword_of_Islam
25-01-2004, 22:30
Origineel gepost door quardia HOE KOMT HET DAT IK NOOIT DE JUISTE MAN TEGEN KOM. ER MOET ALTIJD WAS ZIJN OF EEN DRUGSDEALER OF ANDERE SHIT IK HEB GEEN HOOP MEER . BESTAAN ER NOG WEL LEUKE GOEIE MAROKKAANSE MANNEN OF ZIJN ZE UITGESTORVEN. Je moet geen relaties proberen zoeken of aanknopen. Vertrouw op allah want hij hoeft maar te zeggen "wees" en het is er. verdiep je in de islam doe du'a versterk je imaan,zuiver je hart,huil voor Allah,volg de soena an zorg dat Allah je graag zal hebben.

moi21
25-01-2004, 22:58
dat heb ik ook een tijd ged8 maar t ligt er zeker aan op welke plek je iemand ontmoet en vooral hoe JIJ JEZELF GEDRAAGT en opstelt, wees serieus en duidelijk daarin dan krijg je (meestal) terug wat je verdient!x

HappyGurl
26-01-2004, 00:12
Origineel gepost door moi21 dat heb ik ook een tijd ged8 maar t ligt er zeker aan op welke plek je iemand ontmoet en vooral hoe JIJ JEZELF GEDRAAGT en opstelt, wees serieus en duidelijk daarin dan krijg je (meestal) terug wat je verdient!x inderdaad :zwaai: