Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : alleen voor de dames

GETROUWDE_M
20-08-2008, 13:18

zijn er hier dames die op getrouwde mannen vallen? of dames die zelf getrouwd zijn en alsnog op getrouwde mannen vallen? ik hoor het heel vaak,,dus ik dacht dan maar zelf vragen;)

DiepOngelukkig
20-08-2008, 13:26
Getrouwde mannen zijn verboden terrein.

GETROUWDE_M
20-08-2008, 14:05
Getrouwde mannen zijn verboden terrein. JOUW MENING, en respecteer ik maar misschien is het voor een ander wel van toepassing toch

DiepOngelukkig
20-08-2008, 14:07
JOUW MENING, en respecteer ik maar misschien is het voor een ander wel van toepassing toch Je bent niet meer in trek, accepteer het.

GETROUWDE_M
20-08-2008, 14:11

Je bent niet meer in trek, accepteer het. DAN WEET JIJ BETER DAN IK HOOR maar helaas is de werkelijkheid niet zo ,,dus accepteer jij het maar dat het niet zo is ;)

DiepOngelukkig
20-08-2008, 14:13
DAN WEET JIJ BETER DAN IK HOOR maar helaas is de werkelijkheid niet zo ,,dus accepteer jij het maar dat het niet zo is ;) De werkelijkheid is dat jij getrouwd bent en dat je vrouw en je evt kinderen moet respecteren.

GETROUWDE_M
20-08-2008, 14:24
De werkelijkheid is dat jij getrouwd bent en dat je vrouw en je evt kinderen moet respecteren. thnx voor de tip,,mar dit is geen kwestie van respect,,maar goed jij weet niet hoe t zit,,,dus jou standpunt is te begrijpen

DiepOngelukkig
20-08-2008, 14:59
thnx voor de tip,,mar dit is geen kwestie van respect,,maar goed jij weet niet hoe t zit,,,dus jou standpunt is te begrijpen Ik weet wel hoe het zit. Nu jij nog. Jij hebt volgens mij niets van het huwelijk begrepen. Ik snap niet waarom jij het zo belangerijk vind, waarom wil je weten of meisjes op getrouwde mannen vallen?.. Die informatie is niet van belang voor jou. Jij bent getrouwd en de enige die op jou mag vallen is je vrouw. En als je dat wil houden dan zal ik maar ophouden met je nonsens en je starten te gedragen als een echte man . Vieze manntjes, bah.

Aandachtnodig
20-08-2008, 15:02
De werkelijkheid is dat jij getrouwd bent en dat je vrouw en je evt kinderen moet respecteren. Respect voor Jou! :goedzo:

DiepOngelukkig
20-08-2008, 15:02
Respect voor Jou! :goedzo: :)

Dinia_Hania
20-08-2008, 16:16
zijn er hier dames die op getrouwde mannen vallen? of dames die zelf getrouwd zijn en alsnog op getrouwde mannen vallen? ik hoor het heel vaak,,dus ik dacht dan maar zelf vragen;) en stel dat er vrouwen zijn die op getrouwde mannen vallen, ben je van plan om dan contact op te zoeken??? ik weet niet hoe oud je bent of hoe lang je getrouwd bent maar wat duidelijk is dat jij niks hebt begrepen wat het huwelijk betreft. ik walg van zulke mannen zoals jij. als ik jou was zou ik uitzoeken wat het huwelijk daadwerkelijk inhoudt en dat ook toepassen. hoe kan iemand respect hebben voor iemand als jou?? ik in ieder geval niet en hoop dat er wel mannen zijn met een stel goede hersens en die wel het huwelijk respecteren!!:jammer:

Muslima-Bomb
20-08-2008, 19:09
zijn er hier dames die op getrouwde mannen vallen? of dames die zelf getrouwd zijn en alsnog op getrouwde mannen vallen? ik hoor het heel vaak,,dus ik dacht dan maar zelf vragen;) ben je niet tevreden met je huwelijk....ga dan scheiden eikel :kwaad: beter dan vreemdgaan...

Taourirtt
20-08-2008, 19:13
Je Hoort Je Dit Niet Af Te Vragen!!!;)

soessie-agadir1
26-08-2008, 14:42
ahahahahahahhahahahahahahahahahahha ewa dus als je getrouwd bent stopt je leven ahahahahahaha lang leven el hayat en gellukig zijn er meerder soorten wezens op de wereld ,elke dag hetzelfde is niet fijn,