Bekijk originele versie : Ik haat het wanneer jullie dames
praatjes
25-01-2004, 20:50
Ons bespreken en meestal nog alle jongens met elkaar vergelijken. Jullie spelen informatie uit aan elkaar door. Waarom doen jullie dat!
ImmorTal_SoulS
25-01-2004, 20:52
Origineel gepost door praatjes
Ons bespreken en meestal nog alle jongens met elkaar vergelijken. Jullie spelen informatie uit aan elkaar door. Waarom doen jullie dat!
Vraag aanbod...........
marktwerking :D
praatjes
25-01-2004, 20:56
Origineel gepost door SuperSalima
alsof de jongens dat niet doen :rolleyes:
Wij doen alleen jullie borsten en billen bekritiseren, en we praten daarover. Maar jullie wijfen halen de meeste gekke onderwerpen over ons naar voren. Hebben jullie geen keukenrecepten of wat dan ook waar jullie het over kunnen hebben!
praatjes
25-01-2004, 20:57
Origineel gepost door ImmorTal_SoulS
Vraag aanbod...........
marktwerking :D
Ik haat die marktwerking! Dat ligt mijn niet, nee!
ImmorTal_SoulS
25-01-2004, 21:01
Ik haat die marktwerking! Dat ligt mijn niet, nee!
Wa Boras! Zo werken vele meiden ook :giechel:
Vraag en aanbod!! :D
Is JUist Goed
rachidabella
25-01-2004, 21:02
:hihi:......ze hebben ook nog eens een scorelijst he
praatjes
25-01-2004, 21:05
Wa Boras! Zo werken vele meiden ook :giechel:
Vraag en aanbod!! :D
Is JUist Goed
Dat staat mijn gewoon niet. Ik moet dat niet klaar. Is niet goed voor mijn Imago waarom moet alles en iedereen weten hoe gruwelijk ik ben en hoe erg ik me kan misdragen. Zo heb ik geen aanbod :)
praatjes
25-01-2004, 21:08
Origineel gepost door rachidabella
:hihi:......ze hebben ook nog eens een scorelijst he
:D !
Die score lijsten liggen mijn wel altijd goed :D , ik scoor altijd het hoogst. Ik voer het hoogst van de lijst aan
ImmorTal_SoulS
25-01-2004, 21:08
Dat staat mijn gewoon niet. Ik moet dat niet klaar. Is niet goed voor mijn Imago waarom moet alles en iedereen weten hoe gruwelijk ik ben en hoe erg ik me kan misdragen. Zo heb ik geen aanbod :)
Niemand hoeft het ook te weten aa boras! ALtijd vaag doen! Geloof me ze komen kruipend.. aanbod overschrijdt je vraag!! :D
Pas als je ze in je hoek hebt dan je werk doen :giechel:
rachidabella
25-01-2004, 21:11
:D !
Die score lijsten liggen mijn wel altijd goed :D , ik scoor altijd het hoogst. Ik voer het hoogst van de lijst aan
:D dat dacht ik al ja.....Op welke punten scoor je dan het hoogst?:hihi:
praatjes
25-01-2004, 21:19
Niemand hoeft het ook te weten aa boras! ALtijd vaag doen! Geloof me ze komen kruipend.. aanbod overschrijdt je vraag!! :D
Pas als je ze in je hoek hebt dan je werk doen :giechel:
Hmm jij weet ervan :)
praatjes
25-01-2004, 21:21
Origineel gepost door rachidabella
:D dat dacht ik al ja.....Op welke punten scoor je dan het hoogst?:hihi:
Ik scoor goed als het gaat om de daden! Kleine jongen met grote daadkracht!! Ow ik vergat, ik heb boxerschortmaat XL :D
ImmorTal_SoulS
25-01-2004, 21:23
Hmm jij weet ervan :)
Altijd Observeren! Je moet nooit alles meteen willen.. dan kan je nooit de jackpot winnen!
Zerhounia_style
25-01-2004, 21:29
Ik scoor goed als het gaat om de daden! Kleine jongen met grote daadkracht!! Ow ik vergat, ik heb boxerschortmaat XL :D
schortmaat xl? oke dan mag jij wel mijn keuken schoon komen maken!er bestaan toch wel mannen die het huishouden doen :rolleyes:
praatjes
25-01-2004, 21:34
Altijd Observeren! Je moet nooit alles meteen willen.. dan kan je nooit de jackpot winnen!
Ik ga altijd regelrecht naar de jackpot dat andere doet mijn niks. En ik ben strijdlustig en geduldig wat mijn op succes resulteerd. ik ga nu ook observeren, dan ben ik oppermachtig thanks:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.