Bekijk originele versie : Jullie dames zijn niet altijd zoals jullie lijken
praatjes
25-01-2004, 20:30
Net vals geld, perfect nagemaakt moeilijk van het echte te onderscheiden. Ik doe alles aan om dat vals geld boven water te halen en dat droog te leggen!
ImmorTal_SoulS
25-01-2004, 20:33
Origineel gepost door praatjes
Net vals geld, perfect nagemaakt moeilijk van het echte te onderscheiden. Ik doe alles aan om dat vals geld boven water te halen en dat droog te leggen!
Is toch makkelijk :D
SAMMYGIRL
25-01-2004, 20:39
Succes!
mocromagic
25-01-2004, 22:49
vals geld kan je in de waan laten dat je rijk bent, als je niet door hebt dat het vals is......een meisje kan je ook in de waan laten dat je de wereld bezit..... :rolleyes:
lela_Hanan
25-01-2004, 22:53
Je vergist je.....We Are Real....maare..ben jij ook echt?
Alleen de beste kunnen onze echte IK ontdekken!!! :D
marokaansemeid
25-01-2004, 23:08
wat heb jij tog met die dames.....? :confused:
87zahra87
25-01-2004, 23:32
aandacht tekort je hebt het op de dames gemunt!!
zoveel topics ik voel me plots vereerd
zijn wij dames dan zo speciaal
87zahra87
26-01-2004, 19:12
wahaahahaha owww daarom dus !!!!
moest je eerder zeggen praatjes***
rella_ess
26-01-2004, 19:14
WAUAHAHAHA BOY YOU DON'T GET IT HE...
WE ARE HARD TO GET..
JUST EXEPT IT :D
:zwaai:
okii,
dit vind ik best wel kloppen, maar niet alle meiden, ik ken zo een meisje die er op straat enzo heel goed uitziet, make up niet normaal, tha bich, je weet wel wat voor type, denkt dat ze de hele wereld bezit,....maar als je dan weet waar ze het geld vandaan haalt, :jammer:
met andere woorden: she's FAKE
Lady_moi
26-01-2004, 20:48
Waarom Zeg Je Jullie?? Net Alsof Alle Dames Zo Zijn?
maroc_misty
26-01-2004, 21:15
Ja praatjes jij bent echt, en wij zijn nep :rolleyes:
Volgens mij is dit precies wat je wilde horen, als verder iets anders niet naar wens is, kun je contact opnemen met klachtenafdeling@marokko.nl :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.