Bekijk originele versie : damessss helppp me
najima_i
25-01-2004, 19:50
Ik ga incha allah binnenkort verloven maar ik zou niet weten hoe ik dat moet aanpakken. Ik wil het namelijk niet zooo groot houden omdat ik dat toch voor de bruiloft wil doen. Maar nou zit ik te denken moet ik ergens kleding huren ofzo dat ik toch van kleding verwissel want het lijkt mij wel saai om maar zo op de stoel te gaan zitten. of moet ik toch een negaffa huren? ( dan heb ik wel mooie stoelen toch??) wejoooo ik word gekkkkkkk. Mijn vriendinnen die zeiden dat ik gewoon 2 mooie taksita's moet halen en dan als laatste een gala jurk. maar ik heb heel veel gala jurken gezien alleen vindt ik ze ergggg bloot en dat wil hij niet. Duss heeft er iemand mischien ideetjes. ze zijn allemaal van harte welkom want ik weet echt niet meer wat ik moet doennn
alsvast bedankt
MiffrouwLoubna
25-01-2004, 20:26
Sallaam Aleikoum
Die vragen had ik ook allemaal, ik heb maar besloten om geen verlovingsfeest te geven, omdat ik anders kort achter elkaar een feest geef en ik vind de bruiloft dan niet meer zo bijzonder, terwijl dat de grote dag hoort te zijn...
Maar dat betekend niet dat jij dat ook moet doen!
Je kunt misschien wel een troon huren en wat jurken huren... En een vriendin die verstand heeft van make up en haar je op laten maken?
Dan ben je minder geld kwijt?
Over die galajurken, je hebt ook jurken die redelijk bedekt zijn, en ander idee is een sjaal erbij...
En is 3 jurken niet een beetje te veel voor een verloving? 2 jurken (1 marokkaanse en 1 gala) lijken mij meer dan genoeg, maar dat is mijn mening!
Maar als ik jou was zou ik het niet te groots aan pakken, dat kun je beter op je trouwdag doen... Maar wat nog belangrijker is, doe hetgeen waar jij en je aanstaande man goed bij voelen, de mening van je vriendinnen en de rest van je omgeving is belangrijk, maar jij bent degene die straks op die stoel zit, doe hetgeen waar je je prettig voelt en denk aan ALLAH(swt), want hij kijkt op ons neer!
Ik wens je alle geluk en liefde toe, een gezegend huwelijk inchallah!!! Ghair Inchallah!!!
Aleikoum Sallaam
najima_i
25-01-2004, 20:31
dank je wel meid. Je hebt gelijk maar waar vindt ik dan van dat soort gala jurken dus niet bloot.
halllo
als je gala jurken zoekt moet je bij minoesbruidsmode zijn bij de schiedamseweg 9-11
ze kan het ook maken voor je zoals jij helt wilttt en je kan ook kijken misschien heeft ze wel wat staan die toch beetje niet bloot is
ga kijkje nemen het is bij delshaven rotterdam zij is de beste omdat ik het weett ik heb bij haar stage gelopen en ze is echt super goedd
succes meid
ps je kan zo binnne lopen je hoeft geen afspraak te maken
www.minoes-bruidsmode.nl voor andere jurken en accessoiress
tel:0104777928
beyyyy
beppie_truus
26-01-2004, 17:28
Cecille mode op de grote marktstraat in Den Haag heeft hele mooie gala jurken die bedekt zijn mischien kan je daar een kijkje nemen ;)
najima_i
26-01-2004, 23:22
dank jullie wel meiden voor het reageren. maar vinden jullie duss allemaal dat ik gewoon een gala jurk moet halen that's it :confused: en verder dannnnn???
Ghizlane_girl
27-01-2004, 09:30
Een gala jurk en een marokkaanse jurk vind ik ook een goed idee.
Veel geluk meid
najima_i
28-01-2004, 00:37
:confused: ja maar is het dus het beste om een negaffa te huren of moet ik het zelf doen. want als ik zo iemand inhuur dan heb ik natuurlijk wel stoelen make up en m'n haar wordt gedaan. nou ik hoor jullie wel
alvast bedankt :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.