Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : sex met 1 persoon in je hele leven

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

mowie_ram
19-08-2008, 23:52

denken jullie het aan te kunnen?

mowie_ram
19-08-2008, 23:58
sterk van je

ysmn
20-08-2008, 00:05
Als je echt van die gene houdt dan wil je niemand anders:)

DiepOngelukkig
20-08-2008, 01:28
denken jullie het aan te kunnen? Het beste wat er is..

jamilamoslima
20-08-2008, 01:59

Als je echt van die gene houdt dan wil je niemand anders:) maar het wordt nogal saai om elke dag hetzelfde voorgeschoteld te krijgen. Vind je niet!

DiepOngelukkig
20-08-2008, 02:09
maar het wordt nogal saai om elke dag hetzelfde voorgeschoteld te krijgen. Vind je niet! Onzin.

jamilamoslima
20-08-2008, 02:13
Onzin. Hoezo Onzin meid! Menig man klaagt erover: de eerste tijd was ze een beest in bed, en nu, na zoveel jaar relatie, is ze alleen nog maar moe, heeft ze geen zin of staat haar hoofd er niet na..... Erg grappig en...erg herkenbaar...En hoe komt dat denk je?

DiepOngelukkig
20-08-2008, 02:19
Hoezo Onzin meid! Sex met 1 persoon en degene is van wie je houdt is het lekkerste en leukste wat er is.. Iedere dag met een ander liggen wippen, ja dag dat is smerig. Geef mij maar de man van wie ik hou, ik hoef nooit meer een ander tussen de lakens.. Maar ja, jullie hebben niks van sex begrepen .

DiepOngelukkig
20-08-2008, 02:22
Hoezo Onzin meid! Menig man klaagt erover: de eerste tijd was ze een beest in bed, en nu, na zoveel jaar relatie, is ze alleen nog maar moe, heeft ze geen zin of staat haar hoofd er niet na..... Erg grappig en...erg herkenbaar...En hoe komt dat denk je? Wat is er mis met een keertje moe zijn? Wat is er mis mee als je hoofd er een keer niet naar staat, volgen toch nog andere dagen, andere momenten.. ewa safi.

jamilamoslima
20-08-2008, 02:25
Sex met 1 persoon en degene is van wie je houdt is het lekkerste en leukste wat er is.. Iedere dag met een ander liggen wippen, ja dag dat is smerig. Geef mij maar de man van wie ik hou, ik hoef nooit meer een ander tussen de lakens.. Maar ja, jullie hebben niks van sex begrepen . Meid wees wakker er is niemand die maar met 1 persoon sex heeft in zijn leven. Wil je zeggen dat jij tijdens je hele leven maar met één persoon naar bed gaat? dat lijkt me sterk

jamilamoslima
20-08-2008, 02:26
Wat is er mis met een keertje moe zijn? Wat is er mis mee als je hoofd er een keer niet naar staat, volgen toch nog andere dagen, andere momenten.. ewa safi. Daar is niets mis mee, maar wij vrouwen gebruiken dat als excuus om geen sex te hebben.

princeislam
20-08-2008, 02:27
maar het wordt nogal saai om elke dag hetzelfde voorgeschoteld te krijgen. Vind je niet! Wat een gekke gedachte, het is vies met een vrouw (of in jouw geval) man naar bed te gaan waar je niet van houd. Het is dan alleen puur op lust gebasseerd, terwijl seks juist met liefde gedaan moet worden. Doe mij dus maar 1 vrouw waar ik van hou (dat rijmt :hihi: )

DiepOngelukkig
20-08-2008, 02:28
Meid wees wakker er is niemand die maar met 1 persoon sex heeft in zijn leven. Wil je zeggen dat jij tijdens je hele leven maar met één persoon naar bed gaat? dat lijkt me sterk Ik weet waar ik over praat.

DiepOngelukkig
20-08-2008, 02:30
Daar is niets mis mee, maar wij vrouwen gebruiken dat als excuus om geen sex te hebben. Als ik zin heb heb ik zin, als ik geen zin heb dan heb ik zin, niks exuusjes. Spreek voor jezelf. Maar goed, jij haalt hier 2 verschillende onderwerpen door elkaar.

princeislam
20-08-2008, 02:31

Meid wees wakker er is niemand die maar met 1 persoon sex heeft in zijn leven. Wil je zeggen dat jij tijdens je hele leven maar met één persoon naar bed gaat? dat lijkt me sterk :maf: :maf: :maf: waar kom jij vandaan, om maar eens een voorbeeld te nemen, maar ouders hebben het beide toch maar met 1 iemand gedaan :maf: Seks met meerdere vrouwen is echt vies en is alleen weggelegd voor mensen die graag naar het duiveltje op hun schouder luisteren.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8