Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkanen doen niet aan …. Op huwelijksnacht!!

Pagina's : [1] 2

LZN
25-01-2004, 19:31

Sorry, maar ik moet jullie teleurstellen, Marokkanen doen het niet met elkaar op huwelijksnacht. Na al het hectische dat de bruiloft met zich meebrengt zijn ze blij als ze gewoon normaal naar bed kunnen gaan en rustig slapen!! :rolleyes: De eerste keer dat ze het met elkaar doen, is de eerste keer dat ze besluiten om een kind te fabriceren!! Dus dames, geen sex begrepen baren kinderen baren :eek:.

ImmorTal_SoulS
25-01-2004, 19:33
Origineel gepost door coalitiegenot Sorry, maar ik moet jullie teleurstellen, Marokkanen doen het niet met elkaar op huwelijksnacht. Na al het hectische dat de bruiloft met zich meebrengt zijn ze blij als ze gewoon normaal naar bed kunnen gaan en rustig slapen!! :rolleyes: De eerste keer dat ze het met elkaar doen, is de eerste keer dat ze besluiten om een kind te fabriceren!! Dus dames, geen sex begrepen baren kinderen baren :eek: ja toch! Kinderbijslag HEre we Come :giechel: Inleveren... shie elftal!!! en snel net fabriek MASSAproductie!

Studje
25-01-2004, 20:08
Origineel gepost door coalitiegenot Sorry, maar ik moet jullie teleurstellen, Marokkanen doen het niet met elkaar op huwelijksnacht. Na al het hectische dat de bruiloft met zich meebrengt zijn ze blij als ze gewoon normaal naar bed kunnen gaan en rustig slapen!! :rolleyes: De eerste keer dat ze het met elkaar doen, is de eerste keer dat ze besluiten om een kind te fabriceren!! Dus dames, geen sex begrepen baren kinderen baren :eek: En dat bepaal jij :stout:

lookatmeboy
25-01-2004, 22:26
Ik ga elke nacht sexen met mijn man al vanaf de huwelijksnacht

LoVeLy_HaNaN
25-01-2004, 22:29

:lol: Of niej :melig:

Sword_of_Islam
25-01-2004, 22:37
Origineel gepost door coalitiegenot Sorry, maar ik moet jullie teleurstellen, Marokkanen doen het niet met elkaar op huwelijksnacht. Na al het hectische dat de bruiloft met zich meebrengt zijn ze blij als ze gewoon normaal naar bed kunnen gaan en rustig slapen!! :rolleyes: De eerste keer dat ze het met elkaar doen, is de eerste keer dat ze besluiten om een kind te fabriceren!! Dus dames, geen sex begrepen baren kinderen baren :eek: Huwelijksnacht is iets dat teveel word opgeblazen en opgefokt. Hoeveel mannen vergeten niet eerst du'a te doen of samen te bidden voor gemeenschap te hebben? Wij zijn mensen en geen dieren. Wij volgen de soena en niet blindelings onze lusten. Praat met je vrouw stel haar gerust. Voor een vrouw kan dit beangstigend zijn want door de fabeltjes die er de ronde doen veroorzaakt men onnodige paniek.

lela_Hanan
25-01-2004, 23:06
Beste broeders en zusters, Waar slaat deze topic over??? Het is toch hun bussines of ze het nou doen of niet... Maare..als ze van elkaar houden....waarom zouden ze dan geen gemeenschap hebben..met de zegen van hun ouders?

Nadia001
26-01-2004, 11:59
Origineel gepost door Sword_of_Islam Huwelijksnacht is iets dat teveel word opgeblazen en opgefokt. Hoeveel mannen vergeten niet eerst du'a te doen of samen te bidden voor gemeenschap te hebben? Wij zijn mensen en geen dieren. Wij volgen de soena en niet blindelings onze lusten. Praat met je vrouw stel haar gerust. Voor een vrouw kan dit beangstigend zijn want door de fabeltjes die er de ronde doen veroorzaakt men onnodige paniek. Sword of Islam Er zijn heel veel marokkanen die dit niet weten. Mijn zusje heeft me verteld dat haar man dat wel heeft gedaan. Ik wist niet dat het moest dus hierbij goed van je dat je het nog eens meld op deze topic!!!! greetz nadia

islamiclover
26-01-2004, 12:04
hoe weet jij dat noou weer

Miss_wild
26-01-2004, 12:32
ik ga een elftal kweken, no problem, :stout: ..:stout:.......experimenteren........:stout: en daarna................. ben ik prof :D ik leer snel..

RisLaine
26-01-2004, 16:07
Origineel gepost door coalitiegenot Sorry, maar ik moet jullie teleurstellen, Marokkanen doen het niet met elkaar op huwelijksnacht. Na al het hectische dat de bruiloft met zich meebrengt zijn ze blij als ze gewoon normaal naar bed kunnen gaan en rustig slapen!! :rolleyes: De eerste keer dat ze het met elkaar doen, is de eerste keer dat ze besluiten om een kind te fabriceren!! Dus dames, geen sex begrepen baren kinderen baren :eek: Oo, En Nu Is T CoalitieGenot . :maf: :staart:

maroc_misty
26-01-2004, 16:15
Origineel gepost door RisLaine Oo, En Nu Is T CoalitieGenot . :maf: :staart: Dat wil nog niet zeggen dat hij nu wel te genieten is. :stout:

miss_morgan15
26-01-2004, 17:49
wat is dit nu allemaal???? niks beter om te vertellen?? dan hier te staan lullen over dingens die op niks trekken!!!!! willie ... greetezzzzzz ieder zijn probleem toch wat die doet

maghrebgirl20
26-01-2004, 20:42
ok coalitiegenot.......... dus jij wilt beweren geen sex op je huwelijksnacht te hebben??????????????? :maf:

rachidabella
26-01-2004, 21:57

Des te beter....na zo een huwelijks feest heb ik meer behoefte aan slaap.

Pagina's : [1] 2