Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie kan er een msn hacken voor mij?!!!!!!!!!!!

VrouwZonderLeve
19-08-2008, 23:19

Hallo, is er iemand die een msn kan hacken voor mij het is dringend! stuur me een om als je het wilt doen. groetjes, Vrouw

willyy1991
19-08-2008, 23:25
dat is onmogelijk geworden, slotje?

VrouwZonderLeve
20-08-2008, 12:56
wat jammer nou

Yassin75
20-08-2008, 13:34
messenger detect google!

momocro99
20-08-2008, 20:05

messenger detect google! dat heeft tog niks met hacken te maken

maroccia90
14-09-2008, 19:01
dat heeft tog niks met hacken te maken :lol:

Mourad-b
15-09-2008, 00:58
nee, het kan niet. (mat7ama9chi rassek :) ) alleen als je bent op de pc waarin die genie zn wachtword ingetypt heeft, dan wel... dan moet je naar dit website gaan : www.nirsoft.net ....

ILI_Amazigh
15-09-2008, 09:36
Hallo, is er iemand die een msn kan hacken voor mij het is dringend! stuur me een om als je het wilt doen. groetjes, Vrouw niet mogelijk helaas. sinds dat windows live gedoe is alles nog eens echt verbeterd ook:(

MrGiezoe
15-09-2008, 18:11
hoe vaak hoor ik dat nu al,.. dat kan niet.... is onmogelijk.... niets is onmogelijk! als 1 iemand iets niet kan, is het nog niet onmogelijk,,,, je kunt iemands volledige computer inkomen, door deze Remote te managen, en dan heb ik het niet over Muis en T-Bord over te nemen, want dat is zo achterhaald. maar over programmas installeren, (zoals GE) als je dat hebt, heb je niet alleen het onzinnige MSN gehacked maar de rest van pc ook,. zoals bankzaken etc. het begint allemaal met 1 simpele E-mail + bijlage , opent diegene de bijlage dan is het over voor hem of haar. geloof je me niet, Test me. 1 gast heeft mij ooit een keer via een chat proberen uit te lullen, die ging daarmee te ver. ben z'n pc ingegaan,, en vond een aantal sites met zijn wachtwoorden. lees hieronder maar wat ik met zijn profiel heb gedaan! :ego: Hier (http://www.knuz.nl/view.php?s_id=147310) ik had ook zijn partypeeps account verneukt maar die heeft ie inmiddels al verwijdert..

willyy1991
15-09-2008, 21:23
hoe vaak hoor ik dat nu al,.. dat kan niet.... is onmogelijk.... niets is onmogelijk! als 1 iemand iets niet kan, is het nog niet onmogelijk,,,, je kunt iemands volledige computer inkomen, door deze Remote te managen, en dan heb ik het niet over Muis en T-Bord over te nemen, want dat is zo achterhaald. maar over programmas installeren, (zoals GE) als je dat hebt, heb je niet alleen het onzinnige MSN gehacked maar de rest van pc ook,. zoals bankzaken etc. het begint allemaal met 1 simpele E-mail + bijlage , opent diegene de bijlage dan is het over voor hem of haar. geloof je me niet, Test me. 1 gast heeft mij ooit een keer via een chat proberen uit te lullen, die ging daarmee te ver. ben z'n pc ingegaan,, en vond een aantal sites met zijn wachtwoorden. lees hieronder maar wat ik met zijn profiel heb gedaan! :ego: Hier (http://www.knuz.nl/view.php?s_id=147310) ik had ook zijn partypeeps account verneukt maar die heeft ie inmiddels al verwijdert.. Wat is daar moeilijk aan, het is zoiezo niet onmogelijk en geen enkel systeem op deze wereld is 100% veilig.. Met onmogelijk bedoel ik dat je een team van experts nodig hebt en dat het dan heel misschien kan lukken om hotmail te hacken, de site van hotmail zodat je daar de wachtwoorden van verkrijgt.. Het ging hier over hotmail hacken niet over profielen etc.. Grappig dat die gast het heeft aangenomen, zeker omdat je daarvoor een niet bepaald leuk gesprek met hem had, weet je trouwens of dit onder hacken valt?

MrGiezoe
15-09-2008, 22:42
ja valt dit valt wel onder hacken, maar deze gast begon over familie te praten. gaat mij te ver. Ik heb em gewaarschuwd in dat gesprek,, maar je weet Nl/ers hebben altijd grote bek als ze achter de computer zitten,,, achter de computer zijn ze allemaal racisten als je ze op straat tegenkomt steken ze gelijk de straat over. dit was zo'n type. ik heb em getricked deze bestand te downloaden. ik weet aan de hand van het begin van dat gesprek zijn 'intrests', en heb simpel weg met een fake email host een mail verstuurd. met een Xml Attachement kijk ik doe het niet graag, maar deze gast vroeg er om,. Hij mag blij zijn dat ik niet meer heb gedaan.... en mensen die nu weer denken dat ik Hotmails/msn ga hacken omdat het dringend is of omdat ze achter de waarheid willen komen... vraag diegene zelf maar om de waarheid, ik ga niet een persoonlijke account hacken,,, liegt diegene jou voor, dan kun je daar moeilijk over doen, of je kunt het laten gaan en hij of zij komt dat op de dag des oordeels wel tegen.

willyy1991
18-09-2008, 21:48
ja valt dit valt wel onder hacken, maar deze gast begon over familie te praten. gaat mij te ver. Ik heb em gewaarschuwd in dat gesprek,, maar je weet Nl/ers hebben altijd grote bek als ze achter de computer zitten,,, achter de computer zijn ze allemaal racisten als je ze op straat tegenkomt steken ze gelijk de straat over. dit was zo'n type. ik heb em getricked deze bestand te downloaden. ik weet aan de hand van het begin van dat gesprek zijn 'intrests', en heb simpel weg met een fake email host een mail verstuurd. met een Xml Attachement kijk ik doe het niet graag, maar deze gast vroeg er om,. Hij mag blij zijn dat ik niet meer heb gedaan.... en mensen die nu weer denken dat ik Hotmails/msn ga hacken omdat het dringend is of omdat ze achter de waarheid willen komen... vraag diegene zelf maar om de waarheid, ik ga niet een persoonlijke account hacken,,, liegt diegene jou voor, dan kun je daar moeilijk over doen, of je kunt het laten gaan en hij of zij komt dat op de dag des oordeels wel tegen. Tja.. het is een backdoor he.. heeft eigenlijk niet veel met hacken te maken, is meer een trojan ... Heeft natuurlijkw el wat te maken met hacken maar ik denk dat ze hier echt bedoelen het verkrijgen van het wachtwoord van een email dmv. hotmail te hacken en daar in de bestanden naar het wachtwoord te zoeken... Dat is onmogelijk/ bijna niet mogelijk/ heel erg moeilijk.. snap je het? Dat jij het niet leuk vind om te doen.. tja dat kan ik zou niet kunnen wachten om iemand die stoer doet op msn terug te pakken door wat leuke dingetjes met ze computer te doen :D

MrGiezoe
19-09-2008, 01:17
Tja.. het is een backdoor he.. heeft eigenlijk niet veel met hacken te maken, is meer een trojan ... Heeft natuurlijkw el wat te maken met hacken maar ik denk dat ze hier echt bedoelen het verkrijgen van het wachtwoord van een email dmv. hotmail te hacken en daar in de bestanden naar het wachtwoord te zoeken... Dat is onmogelijk/ bijna niet mogelijk/ heel erg moeilijk.. snap je het? Dat jij het niet leuk vind om te doen.. tja dat kan ik zou niet kunnen wachten om iemand die stoer doet op msn terug te pakken door wat leuke dingetjes met ze computer te doen :D ja precies, msn of hotmail direct hacken is mij nooit gelukt , maar dat wil niet zeggen dat zo een wachtwoord niet te hacken is.. hotmail en msnmessenger zijn daar te goed voor beveiligd. ik snap trouwens wat je bedoeld, bij sommige mensen heb ik soms echt zo van, ga zo door en ik zorg ervoor dat je strax opnieuw windows moet installeren :D , maar ik kan me gelukkig altijd inhouden :p