Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kledingwinkel tobakko in venlo!!!

dinae
19-08-2008, 19:18

Wie kan mij vertellen waar de kleding van deze winkel wordt ingekocht??

hananG
20-08-2008, 18:35
leuk winkeltje is dat..ook dr tege over..die schoenen.. ik denk dat ze van duitsland zijn.want het zijn duitse marokkanen.. xhan

BosseBol
24-08-2008, 20:48
Worden ingekocht in DE.

lamiagirl
20-05-2010, 14:01
sorry lieve sgatjes maar geen van beide ze worden gewoon ingekocht uit frankrijk want ik zelf werk daar

saloua88
20-05-2010, 19:26

Er zijn nu twee tobakko kledingwinkels en twee van schoenen. Ik weet wel dat het allemaal Duitsers zijn die er werken dus neem aan dat de kleding ook uit Duitsland komt.

Niqui
25-05-2010, 18:21
....volgens mij heb ik gehoord dat die mensen daar ook nog een stel winkels in het Ruhrgebied hebben,of niet????:confused:

lamiagirl
26-05-2010, 10:38
nee die kleren komen echt uit frankrijk ik zie dat toch aan die zakken van de kleren er staat FR dan weet je toch dat die uit frankrijk komen

Niqui
26-05-2010, 12:01
nee die kleren komen echt uit frankrijk ik zie dat toch aan die zakken van de kleren er staat FR dan weet je toch dat die uit frankrijk komen ....dat zal best,maar daar ging het wat mij betreft niet over. Ik had gehoord dat die mensen zelf ook nog een groot aantal winkels in het Ruhrgebied hebben.:moe: En ik vroeg me af of dat klopte,omdat zowat de hele familie in Venlo werkt....

Charite
26-05-2010, 13:41
Er zijn ook veel tobakko winkels in Duitsland. Alleen in al monchen-gladbach zijn er een stuk 3 of à 4. De filiaalhouders in Venlo zijn van Marokkaanse komaf. Ze spreken Met name Duits maar er werken ook veel Nederlands-Marokkaanse meiden. Van insiders heb ik gehoord dat de kleding en schoenen worden ingekocht in met name Frankrijk, maar ook in andere Europese landen zoals Duitsland. Het leeuwendeel komt uit Frankrijk.

lamiagirl
10-06-2010, 11:42
die winkels van tobakko in venlo zijn van een vrouw die van duitsland is van haar broer ze werken gewoon samen maar ze heeft geen winkels in het rurhgebied