Bekijk originele versie : Je beste vriendin is jarig?
BuddyMan
19-08-2008, 19:02
En dan? Wat is een leuke cadeau voor je beste vriendin
Alle ideeen zijn welkom!
Schizofrenie
20-08-2008, 00:23
trouwring
En dan? Wat is een leuke cadeau voor je beste vriendin
Alle ideeen zijn welkom!
Een gigolo op jouw kosten
DiepOngelukkig
20-08-2008, 04:26
Mijn beste vriendin en ik geven elkaar nooit kadootjes op verjaardagen, alleen een feliciatie als we het niet vergeten van elkaar..
Maar de rest van het jaar kopen we wel kadoo's voor elkaar, als ik een leuk truitje of blousje zie bijv dat ik denk van dit zal ze leuk vinden dan koop ik dat voor haar. De laatste keer heb ik een lekker geurtje van haar gehad Lolita, zomaar. Ik heb haar al een paar daagjes niet gezien, ik mis haar ik hou van haar.
hayat1989
23-08-2008, 22:44
weet je wat je kan doen, op de site van kruitvat kan je een puzzelspel kopen met je eigen foto er op, dan moet je een foto sturen naar hun toe en hun maken een puzzel voor jou van je eigen foto,dat zou best wel leuk zijn voor je vriendin, er zijn ook nog meer dingen, een verjaardags kalender met jullie foto er op, of een mok, en nog veel meer dingen,
tagzenayst
23-08-2008, 23:30
weet je wat je kan doen, op de site van kruitvat kan je een puzzelspel kopen met je eigen foto er op, dan moet je een foto sturen naar hun toe en hun maken een puzzel voor jou van je eigen foto,dat zou best wel leuk zijn voor je vriendin, er zijn ook nog meer dingen, een verjaardags kalender met jullie foto er op, of een mok, en nog veel meer dingen,
weet je misschien hoe lang het duurt voordat die puzzel wordt bezorgd?
leuke ideetjes trouwens;)
DancingSenorita
24-08-2008, 00:38
ja ..
En wie kent er een leuke sms ..
Even iets anders dan , en nog vele jaren bla bla .
X
hayat1989
25-08-2008, 19:39
nee ik zou het niet weten, ik denk dat het wel op de site staat:)
hayat1989
25-08-2008, 19:44
ik weet het niet, ik denk wel dat het op de site van kruitvat staat, en je kan het ook gewoon daar ophalen:)
Queen_of_Nador
26-08-2008, 19:32
Een mand met allerlei beautyspulletjes en misschien een leuk pijama erbij..
Moet binnenkort ook iets halen maar weet ook nog niet zeker wat het wordt.. Misschien iemand nog andere leuke ideetjes?
Rtelamartil
26-08-2008, 22:56
Nou, ik heb voor mijn verjaardag heel wat leuke kadootjes gehad maar wat ik het mooiste vond was een gedicht en een brief van me vriendin!
Dat zou ze leuk vinden weet ik zeker!
DancingSenorita
27-08-2008, 00:06
Een brief. Apart .
Wel een leuke idee. Erg ouderwers maar leuk !
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.